Bölüm 5

6 0 0
                                    

Karşımda Emre ve diğer takımdan 6,7 çocuk duruyordu. Bizim takımdakilerin de arası Emre ile pek iyi değildi sanırım o yüzden kardeş takımımızdan çocukları almıştı yanına. Ben endişeli bir şekilde Eren ve Uzay'a bakarken onların sinirden çeneleri seğirmeye başlamıştı bile. Ben napacağımızı düşünürken kapıdan koç çıktı ve önce bize sonra Emrelere bakmaya başladı. Bize dönüp arabama dedi ve ilerlemeye başladı. Erenler yürüyecek gibi durmadığı için onlara bakıp lütfen işareti yaptım ve hepimiz koçun arabasına doğru ilerlemeye başladık.Koç hepimizi eve bıraktıktan sonra benimle daha sonra konuşacağını söyleyip gitmişti.

Sabah gözümü alarmla falan değil de çatlayan başımla açtım.Ciddi anlamda sanki biri başıma çekiçle vuruyordu. Zor bela kalkıp üstümü giyindim. Bu akşam gene Berkenin partisi olduğu aklıma geldi ve içimden sağlam bir küfür ettim. Bu sefer etkinlik içi alanı görevlisiydim ve o müziği bu başımla nasıl kaldıracağımı gerçekten bilmiyordum.

Okula geldiğimde sınıfa doğru ilerledim, sırama geçip oturdum. Ders başlamıştı ama Eren hala gelmemişti. Belki de uyanamamıştı. Bugün Aleyna ve Uzayda okulda yoktu. Kocaman sıkıcı bir günden sonra eve geldim ve Berkenin partisi için hazırlanmaya başladım. Başımın ağrısı hatırı sayılacak derecede hafiflemişti.

Üstüme siyah önü ipli bluz altıma da siyah yırtık kot giydim. Makyajım zaten hafif olduğu için bir daha makyaj yapmadım sadece kırmızı rujumu sürdüm ve çantamı da alıp evden çıktım. Eren partiye gelmeyeceğini söylemişti. Uzay ve Aleynayla ise Divo da buluşma kararı almıştık. Bu bizim her parti öncesi adetimizdir. Önce Divoya gider shot atardık en son da bira içer partiye öyle giderdik.

Divoya doğru yürürken Aleynayı aradım, Starbucks ın orda beni beklediğini söyledi. Yanına gittim ve Aleynaya sarıldım. Beraber Divoya doğru ilerledik. Divoya geldiğimizde arka bahçe tarafına doğru ilerlemeye başladık. Kapıdan girdiğimde ilk gözüme çarpan şey Eren ve yanında oturan 2 kız oldu. Bir tanesi Erene sarılıyordu, sanırım o sevgilisiydi. Ben onlara bakarken Eren beni gördü. El salladı ve yanlarına doğru ilerledik. Erene selam verdikten sonra arka masalarına geçip oturduk ve Uzayı beklemeye başladık.

Eren bizim her parti öncesi Divoya geldiğimizi bile bile neden sevgilisiyle buradaydı, buna hiç bir anlam veremiyordum. Uzayda geldiğinde shotlarımızı söyledik. Ardı ardına içiyorduk ve üçümüzde şimdiden çakır olmuştuk. Ben onlara tuvalete gideceğimi söyleyip kalktım ve tuvaletlere doğru ilerlemeye başladım.

Tuvaletten çıktığımda ellerimi yıkamak için suyu açtığımda kapı açıldı. Aynadan gelene bakarken, bunun Erenin sevgilisi olduğunu gördüm. Kız bana bakıp ukalaca sırıttıktan sonra tuvalete girdi. Bense hızlı bir şekilde ellerimi yıkayıp tuvaletten çıktım. Uzayların yanına geldiğimde artık kalkmamız gerektiğini söyledim ve ayaklandım.

Partinin yapılacağı mekana geldiğimizde Berkeye selam verip içeri geçtim. İçerisi daha kalabalıklaşmamıştı. Ben dj kabinine doğru ilerlerken gözüm kapıdan giren kişiye takıldı. Eren gelmişti ama tek başınaydı. Gerçekten inanılmaz, sevgilisini bırakıp partiye gelen bir çocuk. Eren bana gülümseyip Uzayların yanına doğru ilerledi.

2 saat sonra mekan iyice kalabalıklaşmıştı. Ben kafam hafif güzel bir şekilde locaya ilerlerken yanıma Berkan geldi. Berkan ortamdan bir çocuktu, samimi değildik ama muhabbetimiz vardı. Naber diye sordu, bir kaç dakika konuştuktan sonra elime bir hap verdi ve ''belki istersin'' diyip gitti. Başım iyice dönerken elimde ki hapa baktım sonra da etrafıma.

Herkes delicesine eğleniyordu. Ben de ne zarar gelebilir ki diyip elimde ki hapı ağzıma attım, elimde ki biradan da bir yudum aldım.

Yarım saat sonra başım delicesine dönmeye başlamıştı. Işıklar beynimin içerisine giriyordu ve sanki masaldaymışım gibiydi. Ellerim titriyordu ve terleyip duruyordum. Galiba içerisi fazla sıcaktı. Eren yanıma geldi ve bana bakmaya başladı. Bana neyim olduğunu sordu ama ben sadece gülmüştüm. Şuan ben ben değildim ve ne yaptığımı bile farkında değildim.

Erene olayı anlattıktan sonra Eren deliye döndü. Hemen beni dışarı çıkartıp sandalyeye oturttu. Partinin bitmesine 1 saat falan vardı.

Uzayda yanımıza geldiğinde olayları Uzaya anlattı. Uzayda sinirden deliye dönmüş bir şekilde bana bakıyordu. Ben zaman geçtikçe iyice saçmalamaya başlıyordum. Erenle Uzaya bağırmaya başladım. ''Ben yukarı çıkıp dans etmek istiyorum, beni burda tutamazsınızz.''

Eren çok zor sabrediyor gibi duruyordu. İkiside beni yerime oturtturunca onlara dönüp bağırmaya ve vurmaya başladım. ''Bırakın beni dans edicem.''

Uzay ''Ben uğraşamam'' diyip çıkışa doğru ilerlemeye başladı. Çok da umrumdaydı bende yukarı çıkmak için hamle yaptığımda Eren beni tuttu ve geri oturttu.

Parti dağıldığında bende yavaş yavaş kendime gelmeye başlamıştım. Aleynanın zaten durumdan haberi yoktu, Uzay ise uğraşamam diyip eve gitmişti.

Şu an ise Eren ile eve doğru yürüyorduk. Beni iyice ayılttıktan sonra eve kendi başıma gidemeyeceğimi söylemişti ve şuan da beni eve bırakıyordu.

Evin önüne geldiğimizde Erene mahçup bir şekilde bakmaya başladım. Defalarca özür diledim ve teşekkür etmeye başladım. Eren beni apartmana soktuktan sonra arkasını dönüp gitti.

Eve girdiğimde direk odama ilerledim. Kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim. Duştayken düşünmeye başladım. Her ne kadar Ereni yaptıkları, yani sevgilisi varken benimle bu denli yakın olması bana yanlış gelse de o olmasaydı bugün neler olurdu düşünemiyorum bile. En yakınım dediğim Uzay bile beni o halde bırakıp gitmişken sadece bir kaç aydır hayatımda olan Eren beni bırakmamış ve bana sahip çıkmıştı. Ereni düşünmeye başladım, çok yakışıklı bir çocuktu, zor anlarımda hep yanımda bitiyordu ve galiba bu beni fazlasıyla etkiliyor ve bana güven veriyordu.

Ben bunları düşünürken su birden kaynar derecede ısındı ve ben çığlık attım, yanmıştım. İşte dedim Doğa, sevgilisi olan bir çocuk hakkında bunları düşünürsen allah da böyle cezanı verir.

Duştan çıktığımda pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım. Alarm kurmamıştım çünkü yarın okula gidebileceğimi düşünmüyordum. Günün de vermiş olduğu yorgunlukla gözlerimi kapattım.

KARMAKARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin