In timp ce dormeam in fata ochilor mi sa derula un sir de imagini care relatau lupta dintre noi si umbre.
Era deja seara. M-am ridicat din pat si am mers la dulap sa imi iau niste haine de schimb. Am coborat scarile si am intrat in living unde Jeff, Slender si Spectra stateau si discutau deapra lupra care va avea loc mai tarziu.
-Vino si tu aici sa discutan. Spune Spectra.
-Deci, in vreo trei ore va trebui sa plecam in padure sa cautam spiritele iar cand le vom gasi o sa inceapa lupta. Nu o sa ezite la atac deci trebuie sa fim pregătiți și nu trebuie sa lăsăm niciodată garda jos. Spune Spectra cat mai scurt posibil.
-Si cum o sa le dau drumul Ingerilor?
-Tot ce trebuie sa faci e sa te gandesti la Ingeri si sa simti ca poti sa le dai drumul.
-Am inteles. Spun eu hotarata.
Dupa ce am facut planul de bataie langa noi s-au adunat si reatul celor din casa. Dupa ce toata lumea a fost la curent cu planul am început sa ne pregatim.
Jeff si-a pregatit vreo sapte cutite de marimi diferite, Meli isi luase doua sabii bine ascutite, Ben avea la el doua topoare iar Slender, Specrta si fratii lor isi pregatisera tentaculele. Dupa ce ne-am pregatit am iesit din casa si ne-am indreptat spre partea intunecata a padurii. Mergeam cu pasi repezi prin padurea intunecata acoperita de o puzderie de stele stralucitoare care completau perfect acel tablou intunecat. La un moment dat am vazut cum s-a miscat in tufis. Atunci am stiut ca eram in locul in care trebuia sa se declanseze lupta.
M-am uitat prin jurul meu si am observat ca eram inconjurati de umbre, gata sa sara pe noi. Atunci fiecate ne-am scos armele la iveala si eram in pozitiile de atac. Nu se auzea nici o miscare si nici o rasuflare. Stateam ca niste statui de ceara care erau pe punctul de a lua viata.
Intr-o fractiune de secunda umdrele s-au napustit asupra noastra iar noi am inceput macelul.
Spectra si-a luat forma de monstru si a inceput sa omoare zeci de demoni exact ca Slender. Sally, Jack si Ben lucrau in grup si distrugeau foarte multi demoni. Jeff lupta singur si se descurca foatra bine. Dintr-o singura miscare omora vreo trei demoni. Eu faveam echipa cu Meli. Ea avea niste miscari letale dar atat de gratioase de zici ca executa in dans contemporan care transmitea emotie dar si ura fata de umbre. Eu distrugeam fiecare demon cu cea mai mare ura pe care o puteam tine in mine. La un moment dat am simtit o durere in adancul meu. Am cazut in genunchi iar din mine a explodat o forta imensa care nu o puteam oprii si care m-a facut sa urlu de durere. Eram imconjurata de o sfera aurie si stralucitoare care ma proteja de demoni. Dupa ce toata acea forta a iesit din mine in fata mea a aparut armata Ingerilor Luminii care la porunca mea au inceput sa distruga umbrele. In timp ce Ingerii se luptau sfera care ma inconjura s-a napustit si asupra prietenilor mei, înconjurându-i cu o fâșie de lumina pura rezistenta ca titanul. Dupa ce m-am ridicat de jos, dintr-un anume motiv am intins mana iar din mana mea a iesit o raza de lumina alba care a distrus un demon iar apoi mi-am dat seama ca asta era forta de care spunea Spectra. Dupa ce mi-am revenit din acest soc am inceput sa imi folosesc puterea distrugand sute de umbre. Ma simteam asa de libera incat credeam ca pot face orice. Dupa ce am distrus toti demonii ne-am dat seama ca se facuse dimineața. Reusisem sa invingem demonii și si sa câștigăm lupta dintre noi si ei. Răniți și însângerati, ne-am intors acasa simțind gustul câștigului.
Daa....revin și eu după săptămâni întregi....sper ca nu vreti să mă ucideți dar chiar imi pare rau. Cam greu cu sarbatorile astea... ma revansez eu cumva. See ya :3
CITEȘTI
jeff the Killer: dragoste adevarata (EDITARE)
HorrorCred ca viata mea s-a intors la 360 de grade. De la o fata de liceu batjocorita de de toti colegii, care incearca sa supravietuiasca intr-o lume plina de animale, am ajuns sa imi traiesc viata din crime. Nu cred ca exista o zi in care sa nu ies din...