Hugas
Niekuomet nemaniau, kad sugebėsiu atsigrūsti į striptizo klubą ir išmaukti daugiau, negu dešimt bokalų alaus. Nuodingas gėrimas man nebuvo didelė naujiena, bet klubas? Ne, save labiau įsivaizduodavau baruose. Juose jausdavausi jaukiau, mane žavėdavo tas intymumas, o čia viskas kitaip... Apskritai, šis vakaras buvo kažkuo išskirtinis. Siaubingas barnis su netikra sužadėtine mane galutinai išmušė iš vėžių, tad leidau kojoms mane nešti į patį purviniausią Niujorko kampelį. Man nebuvo svarbu nei koks nuodėmingas jis buvo, nei mano reputacija, kurią kūriau ne vienerius metus. Dėl jos išliejau paskutinį savo prakaitą, praleidau nemažai laiko kurdamas geresnę ateitį. Tik štai viskas galėjo bet kurią akimirką nueiti šuniui ant uodegos.
Ir ne, aš nebuvau eilinis turtuoliukas, turintis nuobodžią kompaniją.
Viską savo gyvenime pasiekiau pats, atiduodamas paskutines jėgas, priversdamas savo tėvus didžiuotis kiekvienu mano pasiekimu. Buvau auksinis berniukas, su nepriekaištinga reputacija, kuri kainavo man viską: vėjavaikišką jaunystę, geriausią vaikystės draugą ir pasirinkimo laisvę. Tėvai vertė mane vesti menkai pažįstamą blondinę. Gal ji ir buvo visai šauni, bet ne man.
Kartais pradėdavau mąstyti, jog toks gyvenimas ne man. Giliai viduje troškau nuotykių bei laisvės, kas tapo dar viena priežastimi atsigrūsti į šią skylę. Nors puikiai žinojau, kad kitą rytą sąžinė užgrauš kiekvieną mano sielos lopinėlį.
Dėl šios minties užsiverčiau vienuoliktą gelsvo gėralo bokalą. Skystis nutekėjo mano gerkle. Kūną nukrėtė malonus šiurpas. Jaučiausi siaubingai apgirtęs, kad nė nesugebėjau blaiviai mąstyti. Kiek susvirduliavęs pasukau galvą į šokančias merginas, kurios buvo prisidengusios menkais skudurėliais. Tačiau, kad ir kokios seksualios jos bebūtų, tai tebuvo tik iliuzija. Viduje jos kentė nuo perdėto dėmesio, gal buvo įklimpusios į nusikalstamo pasaulio veiklą, bet dabar tai nebuvo svarbu. Mano dėmesį patraukė visiškai kita būtybė, sėdinti prie stalelio, pačiame tamsiausiame klubo „Plaštakė" kampe.
Kelis kartus sumirksėjau ir įsispoksojau į juodaplaukę gražuolę, kuri nenuleido nuo manęs savo deginančio tamsių akių žvilgsnio. Ji sėdėjo nejudėdama. Gal net nemirksėdama, kas privertė sunerimti. Nuo šios būtybės sklido neapsakomas šaltis, o veide atsispindėjo atidumas, susimaišęs su nepaaiškinama trauka, privertusia mane pakilti nuo kėdės. Sverdėdamas nupėdinau prie jos bei kažką burbtelėjau, pats nė nesuvokiau ką. Mergina tik sukikeno dėl mano tokio nerangumo, bet suprato, ką turiu omeny. Nors ir nesuvokiau ką darantis, tačiau juodaplaukė pakilo nuo kėdės bei čiupusi mano ranką nusivedė į neaiškų kambarėlį.
- Nežinau ar galėsiu... – nerišliu balsu burbtelėjau, kai ji pradėjo sagstyti mano marškinių sagas.
- Ša, viskas gerai. Leisk man tavimi pasirūpinti. – gundančiu balsu sušnabždėjo įsisiurbdama į mano lūpas.
Truputėlį susverdėjau, jausdamas kaip būtybė atsikratė visais mano drabužiais, o vėliau ir saviškiais. Mano kūnu perbėgo šiurpas, kai juodaplaukė atsitraukė nuo manęs. Kaipmat įsmeigiau žvilgsnį į dvi nenukarusias, gražios formos krūtis. Mane užvaldė noras pagriebti nors vieną arbūzėlį, bet kažkas mane sulaikė. Tad teko taip ir stovėti nieko nepešusiam prieš nepaprasto grožio merginą, kurią jau tokia ramybė ėmė erzinti.
Nieko nelaukusi ji vėl įsisiurbė į mano lūpas. Nerangiai apglėbiau jos liauną nugarą, kol juodaplaukė perėmė valdyti padėtį. Akimirksniu buvau nustumtas į oda aptrauktą lovą. Nė nespėjau sureaguoti, kaip mergina pagriebė mano varpą ir stipriai ją suspaudė. Jei mano lūpos nebūtų užimtos, tikrai išleisčiau nuostabos kupiną aimaną, mat kūnu bėgiojo neapsakomai malonūs šiurpuliukai. Su jais įgavau daugiau jėgų, o žvėris, tūnojęs manyje pagaliau atgimė. Tad nieko nelaukdamas ėmiau su didesne aistra bučiuoti savo partnerę, už kurią vėliau teks pakloti šimtus dolerių.
Tačiau ne tai buvo svarbiausia.
Aiktelėjau jai grybštelėjus man į lūpą, kas tik dar labiau užvedė. Nesivaldydamas pats atsidūriau viršuje. Įtempiau visus raumenis, kol žavioji mergina gulėjo po manimi. Į mane žvelgė dvi aistros bei susižavėjimo kupinos akys, iš dalies net priminusios Rebeką. Su Rebeka daugiau mylėdavomės, negu bendraudavome. Neneigsiu, mums buvo išties smagu, bet ta moteris gebėjo vesti iš proto. Ne pačia geriausia prasme. Daug labiau, negu eilinė prostitutė. Nejučiomis išvijau blondinę iš savo galvos ir prikišau pirštus prie juodaplaukės tarpkojo. Vos pajudinus klitorį, mergina išleido siaubingai daug jausmų turinčią aimaną.
Staiga viską sugadino mano mobilaus skambutis, privertęs mane staigiai nulipti nuo merginos. Nesuvokdamas ką dariau išsiridenau iš lovos ir iš kelnių kišenės ištraukiau mobilųjį. Rebeka. Tikriausiai norėjo atsiprašyti, kad eilinį kartą tapau jos pykčio priepuolių auka. Tai buvo dar viena priežastis, kodėl aš čia. Niekad jos nemylėjau, nors privalėjau vaidinti, kad yra kitaip.
- Žmona? – pašaipiai paklausė prostitutė, pertraukdama mane iš apmąstymų. Pažvelgiau į jos pusę, kol mergina rankiojo išmėtytus apatinius nuo grindų.
- Sužadėtinė, - atkirtau, drebančiomis rankomis maudamasis kelnes.
- Vargšė mergaitė.Visi jūs vyrai vienodi. – pasišlykštėdama nusivaipė. - Sakot, kad mylit, nors išdavinėjat su kitomis, vos atsiradus progai. – po šių žodžių merginos akys pasidarė daug tamsesnės, lyg ji turėtų ilgą bei skaudžią gyvenimo istoriją.
- Na, čia ne tavo reikalas, deja.
- Tai žinoma, juk esu tik kekšė. – linktelėjo, įlįsdama į juodą, seksualią suknelę. – Bet ne eilinė valkata, o šio klubo savininkė. Manau esi girdėjęs Natali Flair. – mirktelėjo, kol aš apsirengiau marškinėlius. – Man tikrai gaila tavo sužadėtinės, bet ji turi žinoti, jog jos gyvenimo meilė smaginasi su kitomis.
Mano kūnu perbėgo šiurpas. Išpūtęs akis pažvelgiau į tą linksmumo iškreiptą veidą, kuris iš dalies atrodė nekaltas it angelo. Tačiau nuo jos dvelkė šalčiu, galinčiu sustingdyti bet kokią būtybę šiame pasaulyje. Suraukiau kaktą. Adrenalinas paplito mano venomis, sukeldamas neeilinę reakciją. Nors išorėje atrodžiau abejingas, viduje viriau iš nerimo, kuris buvo susimaišęs su pykčiu. Prakeiktos kekšės.
- Viskas čia filmuojama. Galiu lengvai susirasti jūsų sužadėtinę, pareigūne.
Visas alkoholis, regis, išsisklaidė iš kūno. Jo neliko nė lašo, mat ši mergina sugebėjo išblaivyti mane. Iš kur ji žinojo, kad dirbau policijoje? Ir apie mano sužadėtinę? Juk prostitutės laikėsi konfidencialumo, niekad neišduodavo savo klientų, pačios nenorėdamos įkliūti. Niekas nesielgdavo taip, kaip jiems šaudavo į galvą. Ypač nebandydavo policijos pareigūno kantrybės. Nesvarbu, jog šis siaubingai nusitašęs.
- Pabandyk ir visas tavo verslas žlugs, - pro sukąstus dantis sušnypščiau bei paskubomis palikau kambarį raudonomis sienomis, mintyse vis dar girdėdamas skardų juodaplaukės juoką ir neapykantos kupiną sužadėtinės veidą, kad sugrioviau jai gyvenimą.
Prisiekiau suknistu Dievu, jei ji parodys tą įrašą Rebekai, savo menkavertį gyvenimėlį užbaigs pūdama kalėjime. Prižadėjau savo tėvų kapu. Ta kekšė neišsisuks taip lengvai.
YOU ARE READING
Nakties princas
RomanceAntroji Nakties princesės knyga. Praėjus metams po įvykių, pakeitusių Natali gyvenimą, mergina bando grįžti į senas vėžes. Žinoma, būtų daug paprasčiau jei artimiausi žmonės būtų šalia, tačiau šiuo atveju saugumas svarbiausias. Mergina, užsidėjusi...