Pohled Daikiho
Pohled MizashihoZatřepání mým tělem mě vzbudilo. Konečně taky i něco jiného než elektrošoky. Posadil jsem se a promnul si oči, no hned na jsem byl tahán do kuchyně.
Málem bych zapomněl, než přejdeme do další fáze, tak ho musím ještě něco naučit. Mnoho lidí chce mít neka nejenom na šukání, ale i na vykonávání domácích prací. Většinou se mezi to řádí hlavně vaření a praní prádla. Já z toho všeho učím neka pouze vařit (sám prát totiž neumím, a zvu si proto na to lidi). Zbytek ať si je naučí majitel. "Zeptám se tě pouze jednou, umíš vařit?" Prosím ať řekne že jo, nechce se mi ten výcvik zbytečně protahovat.
Jeho otázka mě celkem zaskočila, čekal jsem něco ve stylu 'Umíš chodit po laně, nebo tancovat u tyče, ...?' "Něco málo umím pane." Chtěl, abych mu řekl, co všechno umím uvařit. Nebudu lhát, vzpomínat na úplně všechny recepty dalo celkem práci, ale nakonec jsme sepsali celkem velký seznam.
Docela mě mile překvapilo, kolik toho umí. Víceméně ho naučím akorát pár pokročilejších receptů a budeme se moct přesunout na druhou fázi.
...
Ok, tak dnes jsem měl v plánu vydat nějakou tu úchylnou kapitolu, ale z plánu sešlo, tak snad příště. Na dnes bych doporučil Equilibrium - Born to be epic.
ČTEŠ
Just A Normal Day [Neko Yaoi] (Dokončeno)
RandomMizashi je zcela normální student žijící normální život. Jak by asi jeden zdánlivě normální den mohl změnit celý jeho život?