část osmnáctá

318 22 1
                                    

Pohled Daikiho
Pohled Mizashiho

     Horší? Může to být ještě horší? I když pravda, nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř. Nevím, bojím se, co by udělal. Ale zase na druhou stranu, bych to měl co nejdřív za sebou. Stejně mě to jednou čeká. To rozhodování by bylo daleko lepší, kdyby řekl, o co půjde. Každopádně mám jasno, hodlám to ukončit co nejdříve.

     Přikývnul a nevím, jestli se mi ulevilo, nebo ne. Dobrá tedy. Vzal jsem ho do náruče a odnesl jej do ložnice. Tam jsem ho položil na postel a naposled se ho zeptal, jestli si je tím jistý. Strach v jeho očích se nedal přehlédnout. I přes to vše přikývnul. Povzdechl jsem si tedy a začal z něj sundávat veškeré oblečení. Poté, co jsem jeho zbavil oblečení, tak jsem svlékl i sebe. Teď přišlo velké dilema. Vždy šlo o to, je připravit na život po prodeji, tudíž se vždy jelo bez přípravy nebo čehokoliv, co by mohlo zmírnit bolest neka. Ovšem něco uvnitř mi tvrdí, že bych to tak udělat neměl. Proto jsem se alespoň natáhl do nočního stolku pro lubrikant a nanesl si jej trochu na penis, jež se stihl postavit do pozoru. (Oceňte výřečnost autora prosím 😅) Na jeden příraz jsem do něj pronikl a on zakňučel bolestí. Vyčkal jsem tedy a začal do něj pomalu přirážet. Po chvíli se však mé pomalé a opatrné tempo změnilo na poměrně rychlé. Po pár minutách se udělal a já hned po něm. Vyšel jsem z něj a začal se oblékat. Pak jsem se na něj podíval a řekl, si klidně odpočine. Šel jsem do kuchyně se naobědvat. Ačkoliv má porce byla již studená, tak na chuti to vůbec nevadilo. Pak jsem si sednul k počítači a začal domlouvat čas a místo prodeje. Je ji trochu líto, že chce tak hodně pryč, ale není se čemu divit.

     Když mě vzal do náruče, byl jsem vskutku překvapen. Když mě donesl do ložnice a položil mě na postel, tak jsem opět znejistěl. Je to trapné, ale bude to moje poprvé. Jsem si jistý, že to bude bolet. Avšak poté jsem si opět vzpomněl, proč to dělám, a tak jsem jen přikývnul. Když použil lubrikant, tak mě dost překvapil. Čekal jsem, že to udělá hodně bolestivě. Avšak bolest se i tak dostavila. Nehodlám zde popisovat podrobnosti, ale potom jsem byl dost unavený. Když mi řekl, ať si klidně odpočinu, tak jsem rovnou v posteli usnul.

...

     Dnes další uchylnější část. Kdybych měl nějaký song doporučit, tak GUTALAX - Šoustání prdele za slunné neděle. Víte co, radši na to zapomeňte a nehledejte to.














Btw, já ten spawner odkud sem přicházíte najdu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Btw, já ten spawner odkud sem přicházíte najdu. Díky moc všem. 😊

Just A Normal Day [Neko Yaoi] (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat