Günün ilk ışıkları ile tekrar gözlerimi açtım. Otel odam baya bir dağılmıştı. Ayrıca bir ev bulmam gerekti. Para kazanmalıydım. Ayrıca borçlarımı kapatabilirdim. Yani sözde benim borçlarım. Hah... Babamın borçlarını ödemem gerek. Nasıl iş bulacağım ki? Bu kasabada her türlü iş bulmak kolay. Fakat bana göre bir iş... İşte o zor.
İş ilanlarına göz gezdiriyordum. Sadece gezdiriyordum. Kendime göre bir iş bulmam zor olacak. Hala 19'umdayım. Yaşayacak çok yılım var ha? Fakat bu borçları halledemezsem bu iş geri teper. Yarın tekrar gelip bu iş ilanlarına bakmalıydım. Tekrar o bara doğru yol aldım...
"Her zamankinden"
"Bugün daha bir kötü gibisin."
Cevap vermemeyi tercih ettim. Yani anlamıştır değil mi?
"Ev arıyorum.. ayrıca bir işe ihtiyacım var."
"İş bulmak mı? Hmm kolay değil mi?"
İçkimi masaya koyup benle göz temasını bozmadı.
" Demesi kolay."
Bir süre durdu.
"Bende kalabilirsin sorun yok. Evde tek yaşıyorum zaten. Bir ev arkadaşı fena olmazdı."
Düşündüm. Bu iyi bir fikir mi? Henüz onu tam tanımıyorum bile. Ama yinede tuhaf bir şekilde ona güveniyorum.
"Senin için sorun olmazsa.."
"Hayır tam tersi çok daha mutlu olurum. Yalnızlık berbat bir şey. "
Gülümsedim.
"Ailen felan yok mu?"
"Var.. ama onlara ihtiyacım yok. Pek haz aldığım söylenemez. Genç duruyorsun. Kaç yaşındasın?"
"19. Bende haz almıyorum."
"İyi ya.. ortak yönlerimiz var."
^^^^^^^^^^^^^^^^
Saat 2'yi geçmeye başlamıştı. Taehyun son masasını silip yanıma geldi.
"Evinden alman gereken eşyaların vardır senin.. fakat yarın gelip alırız. Saat geç oldu. Kıyafet olarak benimkilerden veririm."
"Oteli ararım zaten."
"Uh otelde mi kalıyordun?"
"Evet."
"O zaman önce çıkış işlemlerini halledelim. Hem eşyalarını da alırız."
Onaylayıp otele doğru gitmeye başladık....
"Evin gayet temizmiş."
"Yani evet.. pek dağınık biri değilimdir. Ya sen? "
"Dostum benimle başın dertte.."
Sesli bir kahkaha attı. Gülünce parlak dişleri kendini gösteriyordu. Elime bir kaç kıyafet tutuşturdu.
" Sendekiler pek kullanışlı değil. Üşürsün. Bunları giy. Daha sonra bir şeyler alırız."
"Öyle olsun."
Mutfağa geçti. Bende arkasından onu takip ettim. Birer sandalye çekip oturduk. Sabaha kadar konuştuk. Kendimizden bahsettik.. hayat hikayelerimizden. İki öğrenci baş verdik. Maddi ve manevî sıkıntı içten içe onu da kemiriyordu. Belli etmiyordu işte...
Güneş doğmaya başlamıştı. Taehyun dolaba doğru yöneldi.
"İçecek?"
"Black Magic."
"Hah.."
Gülümsedi.
"Favorim..."
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Favorite ' taegyu
Romance" Black Magic istiyorum.. her zamankinden. " - Favorimdir. Güzel seçim... " Sevindim." #3 Taegyu 👑 #4 Beomgyu 👑