coffee☕

886 88 34
                                    

"Çok sıkı çalışıyorsun Taehyun-ah."

Hafifçe sırıttı.

" Bir barda çürüyüp gitmek istemiyorum. En azından iyi bir işim olur."

"Bana bir gönderme mi yapmaya çalışıyorsun 😂?"

Dediğime çok şaşırmış gibiydi. Biliyorum amacı beni ezmek değildi. Şaka olsun diye demiştim.

"Dostum eğer öyle anlaşıldıysa üzgünüm. Öyle demek istemedim. "

"Dalga geçiyorum. Yüzünün halini görmeliydin."

Bir süre önündeki kitaba baktı. Sadece bomboş bakıyordu. Bense kahvemi son kez yudumladım.

"Hey.. bir sorun mu var? Yaptığım şaka hoşuna gitmemiş gibi?"

Hafif irkildi ve durumu toparlamaya çalıştı. Bu hali her şekilde sevimliydi.

"Tek arkadaşımı da kaybetmek istemedim ve endişelendim. "

"Peki.. biz yakın arkadaşlarız değil mi?"

"Evet. Yakın arkadaşlarız."

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"OFFFFF... Çok yoruldum."

"Çalışmaya başlayalı 1 saat bile olmadı."

"Matematikte iyi değilim ne yapabilirim?"

Tae derin bir iç çekti.

"Hey... En azından iyi anlatıyorsun. Yani ben anlamıyorum aptalım ama iyi bir öğretmen olurdun."

"😂 peki. Bunu düşüneceğim ama aklımda doktorluk gibi alanlar var."

"Sana başarılar o zaman."

"Sen? Sen ne istiyorsun?"

Bir süre durdum. Düşündüm... Ben ne istiyordum ki? Bir süre resimle ilgilenmiştim. Bir ara küçük çocuklara gitar dersi verdiğimde olmuştu. Belki bu konu üzerinden ilerlerdim?

"Yeteneklerimi kullanabileceğim bir bölüm iyi olurdu."

"Hmm.. bol şans dostum. Bence yapabilirsin."

Taehyun çoktan balkona oturmuş gecenin karanlığına kendini teslim etmişti. Elimde kahveler ile kendisine doğru geldiğimi görünce şaşırdı.

"Doğru mu görüyorum? Bu sefer Black Magic içmiyorsun."

"Black Magic.. hikayesi çok güzel.."

"Neden Black Magic senin favorin?"

"Asıl benim sana sormam gerekmez mi?"

Bir sırıtış ile sorusunu cevaplamak için hazırlandım.

"Birisi yüzünden..sen?"

Bana bir süre baktı. Tekrardan yüzünü ay'a çevirdi. Cevap vermedi. Cevabını merakla bekliyordum. Sırf cevabını duymak için 20 dakika boyunca konuşmadım. O da konuşmadı. 20 dakika derin sessizlik...hala ay'a bakmaya devam ediyordu. Bende ay'a bakmaya başladım. Merak ediyordum. Ay'a bakıp gördüğü şey ne diye. Ama ben bir yuvarlaktan fazlasını göremiyordum.

Kahvemde bittiği için uyuyacaktım. Bana cevap vermeyecek gibiydi. Ayaklanmış, kapıdayken sesi kulaklarımı doldurdu.

"Birisi yüzünden..."

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

My Favorite ' taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin