"Hey içki arkadaşım.."
Taehyun tezgahı siliyordu. Yavaşça arkasını dönüp bana gelmemi söyledi.
"Hoşgeldin."
"Hm hm. İçerisi neden bu kadar boş?"
Fark etmiştim. Tae pek iyi değildi.
"Şey.. galiba zarardayız. Bilmiyorum... Sürekli gelen müşteriler bile artık gelmemeye başladı. Patron neredeyse hiç bar ile ilgilenmiyor. Gelen müşteriler de sorunlu ve içip kafayı bulmak isteyen tipler. Çok değişti burası değil mi?"
"Öyle olmuş. En azından eski çalışanınız burda ha? Ben burdayım. Uzun zamandır Black Magic içmiyorduk. Belki içeriz diye düşündüm. Tabii sen eğer-"
"Müsaitim. Bekle yapıp getiriyorum."
"Hey yardım edebilir miyim?"
"Tabii. Patronun umrunda olmaz."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Ailenle tatile gideceksiniz sanıyordum."
"Onlarla... Reddettim. İstemedim ve gitmedim."
"Dostum ne kadar şanslısın! Benimkilerden ses yok."
"Şanslı mı? Bilmiyorum şu zamana kadar sürekli beni yanlışladılar. Şimdi de onlarla tatile gelmemi istiyorlar. Ne yaptıklarının farkında değiller."
"Eğer birlikte bir şeyler yapmak istersen.."
"Bir dakika! Sen benimle takılmak mı istiyorsun?"
"Bu kadar garipseme dostum! Elbette biz kardeş gibiyiz artık. Hem senin moralini ve benim moralimi-"
"Dostum mu?"
Tek yapmak istediğim hemen orayı terk etmekti. Ama bir kez daha yüzleşmekten kaçamazdım.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Beomgyu'ya neden öyle dediğimi bilmiyordum.
"Bak bana bak! Artık kaçmak istemiyorum! Sana karşı bir şey hissedemiyorum Beomgyu! Sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum ama... Ama yanından ayrılmak istemiyorum. Hatta o lanet tatile gitmeni hiç istemedim! Seninle yaşamayı ne kadar istiyorum farkında değilsin.."
"D-dostum.. sana zaman vermiştim.. belki bir şey değişir diye düşündüm ama işe yaramamış. Bak.. sana bunu yaşattırdığım için üzgünüm tamam mı? Sadece. Sadece unut gitsin."
Gözlerinden akan yaşları o mükemmel elleriyle silmeye çalışıyordu. O an aklıma gelen ile elini tuttum. Daha sonra ona sımsıkı sarıldım. O an ben bile ağladığımın farkına varmamıştım.
"Seni bırakmak istemiyorum Beom."
"Seni bırakmak istemiyorum Tae."
Ondan ayrıldım ve ellerimi onun omzuna koydum.
"Galiba oluyor Beomgyu.. galiba oluyor. Olacak."
O gece tamamen barda kaldık. Ve hatırlamıyorum.. hiçbir şey hatırlamıyorum. Galiba Black Magic bir süre barda sunulmayacak. Bütün malzemeleri bir çok kez kullanmıştık.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Evet! 1000 okunma olmasına az kaldı. Şimdiden 1000 okunma için teşekkürler!✨💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Favorite ' taegyu
Romance" Black Magic istiyorum.. her zamankinden. " - Favorimdir. Güzel seçim... " Sevindim." #3 Taegyu 👑 #4 Beomgyu 👑