Taehyun bana asistan olduğunun haberini verdiğinden beri konuşmuyorduk. O herif sürekli başında olduğu için aramaya fırsat bulamıyordu. Busan polisine haber vereli 1 hafta olmuştu ve bakacaklarını söylediler. Patron büyük ihtimalle benim korkak olduğumu düşünüp çok fazla önleme ihtiyacı olmadığını sanmıştı. Kısacası Busan polislerine güvendim. Şimdi ise sonuçları bekliyorum. Gerçekten çaresizlik berbat bir duyguymuş. Özellikle Taehyun etrafımda olmayınca her şey garip geliyor. Bu sefer Taehyun'a bir kargo göndermeyi planladım. Küçük bir hediye onu mutlu edebilirdi.
Kendi ellerimle yaptığım bilekliği kargoya teslim ettim. O sırada telefonum çaldı. Taehyun arıyordu. Asla açmamazlık yapamazdım.
"Alo?"
"Hey, nasılsın?"
"Ben iyiyim beni uzun süredir aramamandan dolayı da endişeliydim. Bu arada polisler hala çalışmayı sürdürüyor ve benimle irtibattalar."
"Oh mükemmel.. neden arayamadığımı biliyorsun. Neyse ki şuan boştayım."
"Hm.. boştasın yani.."
"Aynen öyle."
"Sana bir hediye gönderdim. Kargoyla gelecek."
"Şu durumda bile hala beni düşündüğünü anlamıyorum."
"En azından ikimizden biri diğerini düşünüyor?"
"Ne sen bana laf mı çaktın?"
"Hm hm."
"Seni seviyorum."
"Ne? Bir anda.."
"Şurdan kurtulup, üniversiteyi bitirip seninle bir eve taşınmak istiyorum."
"Taehyun bu mükemmel! Bende seni seviyorum. Bunu biliyorsun."
"Şimdi kapatmalıyım babyboy hoşçakal."
Bir anda suratıma kapattı. Ama benim aklım dediği kelimedeydi. BABYBOY?? (Aklıma bangchan geldi sjsjjsjdjsjsj) gerçekten babyboyu muydum? O konuya sonra deyineceğim... Mısır gevreğimi alıp, televizyonun karşısına geçip, şu yeni televizyon programını izlemeye başladım.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
-TAEHYUN!
Ey ağzına sıçtığımın patronu... Beni de bozdun mal herif... sürekli Taehyun şunu yap, bunu yap demekten bıkmadı salak.
"Yes sir?"
- Git kargoya bak. Sana gelmiş. Sonra da benim yanıma getir.
Tabii benim onun arkasından iş çevireceğimden şüpheleniyordu. Yanlış değildi ama o yanlış olarak bilse işime yarardı.
Kargoyu alıp dikkatlice açtım. İçince gördüğüm bileklik ile gözlerim ışıldamıştı.
Oldukça sevimli bir hediyeydi. İkimiz içindi.. şimdi bunu GİDİP patrona mı göstermem gerekti? Utanç verici bir durum. Ama eninde sonunda birirleri öğrenecekti. Fakat konu Beomgyu ve aramızdaki ilişki olunca hiçbir şeyi gözüm görmezdi. Tereddüt etmeden önüne koydum.
- Hah...
- Cidden gay misin sen şimdi? Ahaha 😂 benden felan hoşlanmazsın değil mi? Vay Taehyun sen neymişsin böyle ya?
"Sizden hoşlanmak mı? Kendinizii nasıl görüyorsunuz bilmiyorum ama rezil bir insansınız.."
Demiştim. Konu Beomgyu ve ben olunca hiçbir şeyi gözüm görmez demiştim. Ağzımdan çıkanları söylediğim için pişman değildim. Sonuna kadar haketmişti. Sadece bundan sonra ne olacağı hakkında endişem vardı...
- Taehyun... Hemen depoya iniyorsun..
"Ne? Cidden..s-siz."
- Hemen demiştim..
"Sikimde bile değil. Üzgünüm ama üzgün değilim."
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Tadaaaaa! Geç kaldım ama siz affedin. Yeni bölüm hakkında düşüncelerinizi yazar mısınız? Pek içime sinmedi ama gelecek bölümler için güzel bir başlangıç oldu ;) bu arada lütfen bölüm atlamamaya özenin. Her bölüm birbiri ile bağlantılı 💟.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Favorite ' taegyu
Romance" Black Magic istiyorum.. her zamankinden. " - Favorimdir. Güzel seçim... " Sevindim." #3 Taegyu 👑 #4 Beomgyu 👑