♥️ touch my heart ♥️

547 63 10
                                    

4 gündür hastanede onun yanında duruyorum. Ailesi durumu öğrendiğinden beri gerçekten üzgün. En azından onun destekleyici bir ailesi olduğu için mutluyum. Ailesi sağlık sebepleri sebebiyle benden onun yanında durmamı istemişti. Aslında istemelerine gerek yoktu. Ben her zaman onun yanındaydım.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Doktor elindeki sonuçlarla yanıma geldi.

- Merak etmeyin. Bugün daha iyi yarın taburcu olacak. Herhangi ciddi bir sorunu yok. Geçmiş olsun.

"Teşekkür ederim."

Doktor yanımdan ayrıldığında tekrar Beomgyu'nun yanına döndüm. Elini sıkıca kavradım.

"Yarın çıkacaksın. Merak etme. Sana iyi bakacağım."

"😅 Tekrar Black Magic içebileceğim için mutluyum. Senle beraber Black Magic içmeden ölseydim gerçekten çok üzülürdüm."

"Ah...sen cidden. 😂"

O sırada hala onun elini tuttuğumun farkında değildim. Yüzü ciddi bir hal aldı ve birbirine kenetlenmiş ellerimize baktı. Rahatsız olduğunu düşünürek elimi çekmeye yeltenecektim ki elimi elinden ayırıp kalbine bastırdı. Ben ise ne yapacağını merak ediyordum. Aynı zamanda şaşkın surat ifadem kendini belli etmişti.

"Acaba.... Bir kez bile olsa... Kalbime dokunur musun?"

Bunun ne demek olduğunu anlamak istemiyordum. Tek istediğim gerçekten onun kalbini anlamaktı.

Elimi kalbine doğru bastırdım ve duruşumu dikleştirdim.

"Beomgyu bu... Olmaması gereken bir şey."

"Sadece kalbime dokun. Sen her dokunduğunda daha da iyileşiyor."

Bir süre hala kalbinde olan elime baktı. Geri çekmeye cesaret edemezdim.

"Herşeyin farkındayız değil mi? Olması gereken veya olmaması gereken.. doğrusu hiçbiri umrumda değil. Reddetsen veya kabul etsende.. sen hep kalbimde olacaksın."

Elimi kalbinden çekti. Bana mahçup bir gülümseme sundu. Haklıydı. Duygularımızı görmezden gelemezdik. Bende ona gülümseyerek aramızda bir problem olamayacağını göstermeye çalıştım. Sadece bana güvensin istiyordum. Tekrar onun kalbine dokunmak istiyordum...

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

My Favorite ' taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin