Mükemmel değil mi? Evet evet... Klasik hikayelere benzedi. Depoda, gözlerim bağlı bir şekilde, sandalyede oturuyorum. Ama bir fark var ki ben kimsenin beni gelip kurtarmasını beklemiyorum.
Patron: Şimdi... Taehyun benim arkamdan neler çevirdiğini biliyorum. Ve benim bildiğimi senin de bildiğini düşünüyorum.
"Ne diyorsun hah.."
Patron: Öncelikle belirteyim kimse seni bulamaz. Kurtaramazlar. Bu sefer elimdesin.
"Peki."
Patron: Ne?
Daha net bir şekilde tekrarladım.
"Peki."
Patron: Bu kadar umursamaz olman saçma ve sinirimi bozuyor. Şimdi ne yapmaya çalışıyorsun ha?
"Hiçbir şey yapmaya çalışmıyorum ve yapamıyorum. Beni bağladın ya aptal."
Yüzüme atılan tokadı cidden ağır bir şekilde hissetmiştim. İlk defa biri bana tokat atıyordu. Ve bu zavallı bir yabancıydı. Kendi gururumun cidden kırıldığını hissetmiştim.
Patron: Onun işini bitirin.
Bir kaç adam beni tutup gözlerimi çözdüler. İlk önce sert bir şekilde yere fırlatıldım. Sonra....
Polis: TESLİM OLUN. ELLER YUKARI!
Fazlaca polis cidden koca demir kapıyı kırarak girmişlerdi. Çok etkileyiciydi. Evet bu durumda bile yaşadığım bu aksiyonun keyfini çıkarıyorum. Ama benim dikkatimi dağıtan şey polislerin arkasından bana doğru koşan Beomgyu oldu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Doktor: Kaburgalarında ezikler var. Orayı saracağız. Ayrıca size verdiğim ilaçları eksik etmeyin. Geçmiş olsun.
"Sağolun."
Beomgyu hemen yanıma geldi.
"Artık evimize gidebiliriz."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Ah. Cidden.. daha fazla istemiyorum."
"Hadi amaaa. İyileşmek için bu çorbayı içmelisin."
Zorla da olsa ağzıma tıkmaktan çekinmemişti.
"Sen beni nasıl buldun?"
"Hmm. Busan polislerinin de rüşvet olayının içinde olduğunu düşündüm. Bu yüzden Daegu'dan bir polis arkadaşımdan yardım aldım."
"Şükürler olsun."
"İyileşene kadar içki içmeyeceksin. Ne kötü..."
Beomgyu elinde ki içkiyi açmaya çalışırken kaşlarımı çattım.
"Hem zavallı muamelesi yapıp hem de gözümün önünde mi içeceksin? Gerçekten mi?"
"Bu senin için bir sorun mu?"
"Öyle mi???"
"Pekala.."
Elindeki içkiyi tekrar buz dolabına koydu. İyileşemeden onun orada olmayacağını biliyordum. Ama şimdi içmemeliydi.
"Sen burda dinlenirken yanında işlerimi halledebilir miyim?"
"Tabii ki. Seni izlemekten keyif alırım."
Bu dememe karşılık memnun olmuşcasına gülümsedi. Elindeki defterleri ve tonlarca kağıdı yavaşça yere dizdi.
"Benim için yeni bir parçan var mı?"
Dediğim şeyi duyunca bir anda bana döndü. Gözleri parlıyordu resmen.
"Senin için yazılarım var. Ama onları doğru yerde doğru zamanda vermek istiyoru-"
"Peki. Sen işini yap."
Diyip arkamı döndüm. Sadece bu kadar kötü olayın üstüne rahatlatmaya ihtiyacım vardı. Ama onun da kendince sebepleri vardı. Ben kendi düşüncelerimde kaybolmuşken arkamda ki gitar ve Beomgyu'nun derin sesi dikkatimi ona yoğunlaştırmamı sağlamıştı. Çok güzel çalıyordu. Çok güzel söylüyordu... Sözleri ise bana yazılmıştı. Aklıma gelen şey ile kalbim hızlı hızlı çarpmaya başlamıştı. Ama önümü dönmeye şuan yüzüm yoktu.
(Beomgyu'nun bir kaç dakika önce söylediği şey: "Senin için şarkılarım var ama onları doğru yerde doğru zamanda vermek istiyorum...)
I'm kissing you -
Kimse beni senin tanıdığın gibi tanımıyor.
Alışmak biraz sürecek.
Ve sanırım sana anlatmak istediklerimi anlatıyorum.
Ama sana yaşattığım şeyler doğru değildi.
Ve biliyorum neredeyse hiç evde değilim.
Ama yolda seni düşünüyorum.
Biliyorsun kafam güzelken seni düşünüyorum.
Benim, Beomgyu, o benim hiçbir hatıramı saklamıyor.
Ben tuhafım, ben ucubeyim.
Bu yüzden kimse benimle arkadaş değil.
Eskiden odamda senden bir işaret için beklerdim.
"Senden nefret ediyorum" dedim, çünkü beni asla sevmeyeceğini biliyordum.
Bir şans daha, bebeğim, bana bir öpücük ver.
Bana derin , saf ve doğru dokun.
Sonsuza kadarki hediyedir bana.
Çünkü seni öpüyorum.
Seni öpüyorum.
Arka taraftan benim önüme doğru geldi. Ben yatarken tam karşıma geçti. Kendisini bana yaklaştırdı. Gözlerim zaten kapalıydı. O an dudaklarımın üstünde bir yumuşaklık hissetmiştim. Ona biraz bakıp gözlerimi kapattım. Çünkü onunda gözleri kapalıydı. Daha sonra benden yavaşça ayrıldı. O gece birbirimize sarılarak uyumuştuk.
İşte bu. İşte bu benim ilk öpücüğüm olmuştu...
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Favorite ' taegyu
Romance" Black Magic istiyorum.. her zamankinden. " - Favorimdir. Güzel seçim... " Sevindim." #3 Taegyu 👑 #4 Beomgyu 👑