miss u ☔

545 63 11
                                    

" Hemen geleceksin değil mi?"

"Evet.. merak etme Tae. 2 güne döneceğim."

"Peki. Sana otogara kadar eşlik edeceğim."

Beomgyu bu akşam ailesinin yanına gidecekti. 2 gün orada kaldıktan sonra geri geleceğini söyledi. Muhtemelen onlardan biraz daha para koparma şansı da olacağı için gitmeyi istedi. Ailesinin soracağı sorular için hazırlıklı gitmesi de bir avantajdı.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Eee? Para koparabildin mi?"

"Daha değil..

"Geldiğinde Black Magic içmek için sabırsızlanıyorum."

"Bende."

"Hey bir sorun mu var?"

" Büyük annem çok hastalanmış. Bu yüzden belki biraz daha uzun bir süre kalabilirim. Senin için sorun olacak mı?"

Sadece onu gerçekten özlemiştim. Kısa bir sürede ona çok bağlanmıştım.  Ama şu durumda tek yapabileceğim ona saygı duyup beklemek.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Alo?"

"Şuan otogardayım. Birazdan yola çıkacağız."

"Tamam. Seni karşılarım. Dikkatli gelin."

"Merak etme hoşçakal."

Telefonu kapattıktan sonra ağır bir uyku çökmüştü. Enerji hapları aldığımdan şuan ters bir tepki gösteriyordu. Biraz kestirmek iyi bir fikirdi.

3 saat uyumuştum. Muhtemelen Beomgyu yaklaşmıştı. Hazırlanıp televizyonu kapatmak için yeltendim.

TV:  SON DAKİKA!!!

DAEGU'DAN SEUL'E DÖNEN BİR OTOBÜS KISA BİR SÜRE ÖNCE KAZA GEÇİRDİ. 3 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ. DİĞER YOLCULAR HASTANEYE SEVK EDİLDİ.

İşte benim için zaman şimdi durmuştu....

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

My Favorite ' taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin