prologue

138 11 0
                                    

  Az éjszaka veszélyes. Rejtegethet olyan dolgokat, amelyekkel az ember legrosszabb álmaiban sem szeretne találkozni. 
  Ide tartoznak a banditák, emberrablók, szervkereskedők, gengszterek, vagy csak egy csoport rossz kisugárzású alak. 

  De mi a helyzet a bérgyilkosokkal? Őket érdemes megemlíteni? De még mennyire. Az ember mindenki ellen képes tenni valamit, de ha a fejére vérdíjat tűztek ki, és eltökélt szándéka valakinek holtan látni az illetőt, akkor bizony a profikhoz fordul. 
  Ezek pedig nem mások, mint a nyomot nem hagyó, hangtalan és mindig pontos bérgyilkosok

  Főszereplő kis csapatunk nem mindig volt ilyen tökéletes összhangban, ám egy idő után rájöttek arra, hogy mindenkinek megvan a maga helye, illetve pozíciója a bandában. Ha valamelyikük hiányozna, az végzetes hiba lenne. Éppen ezért tudnak annyira tökéletesen dolgozni és együttműködni. 
  Komoly megbízásokat hajlandóak csak teljesíteni, egy átlagos ember életének kioltása számukra nem élvezet. Túl egyszerű préda. 
  Ők az éjjel-nappal őrzött, leginkább otthonukból nem tágító vagyonos, vagy éppen kiiktathatatlannak tűnő személyeket preferálják, akiket kihívás számukra megölni. 

  De mi lesz akkor, ha egyik munkájuk során végzetes hibát ejtenek? Mi lesz akkor, ha a rendőrség által kitűzött vérdíj az ő fejüket kívánja? Ha az az aprócska vétek az életükbe kerül? 

  Yeonjun, Soobin, Yeejun és Yunseo. Négy elválaszthatatlan barát, akik esküt tettek. Egy esküt, hogy mindig együtt lesznek. Ha ezt megszegi valamelyikőjük, mind meghalnak. Felesküdtek az égre, hogy védelmezni és óvni fogják egymást annak ellenére, hogy ez ebben a szakmában a legkevésbé sem garantált. 
  Esküt tettek a barátságukra, amely csak egy vékony szálon fut.

  Kalandok, magasabbnál magasabb elvárások, dőzsölt és pénzes megbízók, és négy barát, akik között talán nem csak barátság van...



























i'm ready to the megkövezés
remélem azért életben hagytok xd
ez nem lesz hosszú story, max 17, esetleg 20 fejezetet, illetve részt szánok neki, ez attól függ, hogy nektek mennyire tetszik, na meg attól is, hogy mennyire telik tőlem xd
lehet kevesebb lesz, lehet több, a jövő majd eldönti
puszi!

dirty cleaning || txt [hun] [ongoing]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz