Taehyung
Miután befejeztem mondandómat a történésekről, 2 szempár hitetlenkedve és döbbenten meredt rám.
Namjoon persze ilyenkor nincs itt, se baj majd neki is elmesélem. Kicsit jobb lett volna ha csak egyszer kell erről beszélnem de ez minden.
-Jézus isten szegénykém! Nem is gondoltam volna róla, hogy ilyen sok kegyetlen dolgon ment át, de ne aggódj beszélgetni fogok vele meg nézünk filmeket és játszunk.-tervezgette J-hope egy keserű mosoly kíséretében.
Szeretem, hogy ilyen barátaim vannak.
Halványan elmosolyodtam. Jint szerintem jobban lesokkolta ez az egész ezért csak meredt maga elé.
-Nem véletlenül kellett innen elmennie Jiminnek-szólalt fel a semmibe nézbe-De ezt sosem gondoltam volna róla.
-Én sem hidd el.-sóhajtottam,majd a konyhába indultunk, hogy készítsünk elő egy kis ebédet mikor Namjoon lejött frusztráltan.
-Gyerekek miért van bezárva a fürdőszoba ajtó? Még mentem volna vissza de a kulcsot sem találom.-bosszankodott.
-Hiszen Jungkook van bent.-magyaráztam értetlenül.
-Nos bekopogtam sőt kiabáltam is, de nem jött válasz senkitől.
Egy szó nélkül futottam fel az emeletre.
Mi lehet vele?! Az előbb voltam fent nála!
-Jungkook! Jungkook!-dörömböltem az ajtón de csak a csönd válaszolt.
A kulcs sem volt a helyén ahogyan Namjoon mondta, ezért elkezdtem keresgélni a házban egy pótkulcs reményében.
Rettentően ideges voltam.
Miért nem válaszol Jungkook?
Valami baj van vele. Érzem.
Egy kezet éreztem meg a vállamon, amit idegesen lesöpörtem és folytattam a reménytelen keresgélést.
Kurvára berúgom azt az ajtót!
-Tae nyugodj már meg! Itt van a kulcs a kezemben.-Jin felé fordultam, és kikapva a kezéből elmormoltam egy "miért nem ezzel kezdted" - et.
Az ajtóhoz siettem és mikor beledugtam a kulcsot a zárba, egy csilingelő hangot hallottam miszerint a kulcs leesett a földre a fürdőben.
Jobbra fordítottam a zárat és szinte betörtem az ajtót.
A szívroham elkapott amikor megláttam Jungkookot a földön feküdni.
-Jungkook! - kiáltottam fel ilyedten miközben letérdeltem hozzá és ölembe vettem a fejét.
Két ujjamat a nyakán lévő ütőérre szorítottam.
Van pulzusa-nyugodtam meg kissé, de egy cseppet sem teljesen.
A fejét oldalra fordítottam sebesülést keresve rajta, hiszen biztos elájult és beverte a fejét.
A többiek az ajtóból nézték a történéseket.
Hoseok az elsősegély dobozért ment, míg én felkaptam Jungkookot aki ahogyan látom felöltözött a ruháimba, és a szobánkba vittem.
Te jó ég nem régen volt amnéziája, mert beverte a fejét
YOU ARE READING
ꜱᴛɪɢᴍᴀ
Fanfiction𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 𝟙𝟠+ 𝔻𝕦𝕣𝕧𝕒/𝕖𝕣ő𝕤𝕫𝕒𝕜𝕠𝕤 𝕖𝕝𝕖𝕞𝕖𝕜! 𝕋𝕣á𝕘á𝕣 𝕤𝕫𝕒𝕧𝕒𝕜 é𝕤 𝕜𝕚𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫é𝕤𝕖𝕜. 𝔼𝕝ő𝕗𝕠𝕣𝕕𝕦𝕝𝕙𝕒𝕥 𝕗𝕖𝕝𝕟ő𝕥𝕥 𝕥𝕒𝕣𝕥𝕒𝕝𝕠𝕞.🚨🚧 -𝕋𝕒𝕖𝕜𝕠𝕠𝕜- 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐛𝐞 𝐩𝐮𝐧𝐢𝐬𝐡�...