4.fejezet

467 34 3
                                    

Yoongi szemszöge
(egy nagyon kicsit vissza ugrunk az időben.)

Miután beszéltem Jin-nel, elhatároztam, hogy beszélgetek egy kicsit Jungkook-kal. Elindulok a szobájuk felé, majd bekopogok. Egy "gyere" után kinyitom az ajtót és belépek.

-Hali Yoongs. Mizu? -pillant rám Jimin.

-Sziasztok. Jimin, azt hiszem Tae téged keres. -hazudok.

-Ahh, máris megyek. -sóhajt, majd kettesben hagy Jungkook-kal. Francia ágyuk van, nekünk nem ilyen van. Szerencsére.

-Jungkook, valami baj van? -kérdezem, mintha nem tudnám. De olyan szomorúan fekszik.

-Hhh.. semmi. -ül fel, majd legurul egy könnycsepp az arcán.

-Ha nem lenne baj, akkor nem sírnál. -törlöm le hüvelykujjammal azt a könnycseppet. Olyan aranyos amikor sír.

-Ne beszéljünk róla, oké? -néz rám kérlelően, én pedig bólintok egyet.

-Holnap délután elmegyünk sétálni? -kérdezem.

-Elmehetünk. Nem akarsz itt aludni?

-Ha nem zavarok, akkor maradok. -mosolygok.

-Te soha nem zavarsz. Szobát is cserélhetnétek Jimin-nel. -ötletel.

-Oké. Majd holnap megbeszélem vele. De most álmos vagyok szóval aludjunk. -nyavalygok.

-Te mindig álmos vagy Yoongi. -húzza magára a takarót, majd én is így teszek. Jungkook felém fordul és átöleli a derekam. És gyorsan el is nyom az álom.

Jin szemszöge
(reggel)

-Jin. Ideje felkelni. -szólongat lágy hangján Namjoon.

-Nem. -nyavalygok.

-De. -húzza le rólam a takarót.
-Le fogjátok késni a reggelit.

-Ti voltatok már reggelizni? -nyitom ki szemeimet, mire bólint egyet.
Kimászok az ágyból, majd elvégzem reggeli rutinomat.

Elindulok az étkező felé, és útközben találkozok Yoongi-val.

-Na jó reggelt Yoongs. Mi újság? -vigyorgok rá, mire megforgatja szemeit.

-Álmos vagyok, de amúgy minden oké. -ásít egyet.

-Tudod, hogy nem erre gondoltam.

-Jaa.. szóval Jungkook-ról van szó. Értem én. Hát, Jimin-nel szobát fogunk cserélni, így együtt aludtunk. Francia ágyunk van.

-Mi is francia ágyat kaptunk. -szólalok meg vigyorogva. Idő közben megérkeztünk egy ilyen étterem szerű helyre. Svéd asztal van, amihez Yoongi azonnal odarohan. És is lassan utána megyek.

Szerzek magamnak egy tányért, majd mindenből rakok egy kicsit. Mikor végzek, meglátom Yoongi-t és gyorsan az asztalhoz megyek.

-Jó étvágyat. -ülök le. Yoongs hümmög egyet és tovább tömi magát.

*******

Reggeli után feljöttünk a szobánkba, mert be kell pakolnunk. Túrázni megyünk és este sátrazunk. Nem így volt, hogy ma megyünk túrázni, mert ma valamiféle vidámparkba mentünk volna. De az idegenvezető nem ér rá máskor csak ma. Így egy kicsit át kellett szervezni a programokat.

Mindent ami csak kell, bepakoltam egy hátizsákba.

-Srácok. Gyertek egy kicsit a Hoseok szobájába. -nyit be Taehyung, én pedig kérdőn Nam-ra nézek.
Elindulunk Hobi szobájába és mikor megérkezünk, az egész banda bent van a szobában. Nem, mégsem az egész banda. Valaki nincs itt.

Promises /NamJin/ |BEEJEZETT|Where stories live. Discover now