5 hónap múlva
December 22-e van. 2 nap múlva lesz szenteste, amit már úgy várok. A nyári incidensről nem tud senki. Csak én és Yoongi. A mi titkunk. De tovább léptünk és elengedtük. Azóta a nap óta minden helyre állt.
A BTS is újra a BTS. Sokat beszélgetünk, és minden vasárnap este társasoztunk. Tegnap volt az utolsó koncertünk 2020-ban, és mától szabadságunk van. Készülünk a karácsonyra és az új évre. Ma fogok elmenni vásárolni valamit a többieknek és valószínűleg velem fog jönni Jungkook és Yoongi is. Nos náluk még mindig nem olyan fényes a helyzet, mert állandóan veszekednek még az apróságokon is. Ezért gondoltam, hogy elviszem magammal őket és beszélgetek velük, mintha párterápiára mennének, csak ezért nem kell fizetni. Ingyen elvállalom. Ó és jut eszembe. Új ágyat vettem Juan Carlos-nak, mert a régit már kinőtte szegény.
-Még mindig nem értem, hogy nekem miért kell mennem. -sóhajtozik Yoongi.
-Talán nem akarsz ajándékot venni a többieknek? -húzom fel a szemöldököm.
-Nem.
-Nem érdekel, akkor is eljössz. Jungkook iparkodj már. Ha nem jössz le 2 másodpercen belül nem kapsz vacsorát. -kiabálok neki.
-Jövök már, nyugi. Ilyennel pedig soha ne fenyegetőzz. -húzza össze szemeit.
-Indulhatunk? -nézek körbe rajtuk. Indulásra készen állunk. Nyomás a kocsihoz.
******
Az út, mint mindig csöndesen telt. Egy olyan bevásárló központba jöttünk ahová kevesen jönnek, így kisebb annak az esélye, hogy ARMY-kal találkozunk, és gyorsabban végezhetünk is.
Lassan besétálunk a nagy épületbe, és nem csalódtam. Nincsenek sokan.
-Hol kezdjünk? -szólal meg Jungkook.
-Mondjuk ott. -mutat egy ékszerbolt felé Yoongi.
-És mit akarsz te ott? Csak nem gyűrűt venni az új barátnődnek? -teszi keresztbe kezeit a legfiatalabb. Azt hiszem megint kezdik.
-De. Pont azt akartam. Gyűrűt venni az új barátnőmnek. pff, Jungkook ne legyél már ilyen gyerekes. Még mindig nincs új barátnőm, és fogalmam sincs honnan vetted, hogy van. Téged szeretlek fogd már fel. -kezd el kiabálni Yoongi a bolt kellős közepén, és mindenki minket néz.
-Jó, én elmegyek arra. -indul el a másik irányba Kook.
-Én pedig oda. -megy el Yoongi is mellőlem és betér az ékszer boltba. Hát úgy tűnik egyedül maradtam. Akkor én is elindulok valamerre.
*******
Kb. egy óra telhetett el, mikor elindultam az autóhoz. Gondoltam, majd ott megvárom Yoongi-ékat, de mire odaértem, már mindketten az autónak támaszkodtak.
-Sokat vártatok? -kérdezem mosolyogva.
-Nem. Én az előbb jöttem, ez meg 10 perce. -mondja Kook, majd beül a kocsiba.
-Mi az, hogy ez? Van nevem is. -forgatja szemeit Yoongi.
-Bocs miszter megcsalom a barátomat.
-Jó, ebből elég. Mi bajotok van? Az agyamra mentek. Nap, mint nap hallgatnom kell a veszekedéseiteket. És elegem van. Karácsony van, legalább most üljetek le és beszéljétek meg, érett felnőttek módjára ezt az egészet. -osztom ki őket, majd elindulunk haza.
YOU ARE READING
Promises /NamJin/ |BEEJEZETT|
FanfictionMinden egy nyaralással kezdődött. ¤ NamJin ¤ Bts, mint banda ¤ Egy kis YoonKook befigyelhet ¤ Yaoi ¤ Trágár szavak előfordulhatnak ~ 2020.05.07. - 2021.02.22. ~ Javítva: 2022.07.26.