15.fejezet

288 14 19
                                    

Jin szemszöge

Karácsony után 6 nappal, azaz december 30.

-A karácsonyi töltött káposzta ízlett neki, csináljunk olyat. -veti fel az ötletet Namjoon. O igen, azt elfelejtettem mondani, hogy ma van Taehyung szülinapja, és már megint nem tudjuk, hogy mi legyen a kaja.

-Mondtam, hogy nem csinálok még egyszer töltött káposztát.

-A múltkor nézett megint valami főzőműsort és leírta a telefonjába, hogy milyen ételeket akar majd megkóstolni. -mondja Jungook nyakláncát fogdosva.

-Hozd ide a telefonját. -pillant rám Jimin. Sóhajtok egyet, majd elindulok Tae szobájába. Ki kell találnom, hogy hogyan kérjem el a telefonját.

-Taehyung, bejöhetek? -kopogok az ajtaján.

-Gyere. -mikor belépek meglátom, hogy a zoknijai közül válogat.

-Szia. Ide tudnád adni a telefonod? Tudod fel akarom hívni a szüleimet, de a telefonom lemerült, és gondoltam te, mint legjobb barátom kölcsön adhatnád a tiédet. -mosolygok rá.

-Oké. Tessék. És üdvözlöm a szüleidet. -nyomja kezembe a telefonját. Hát ez egyszerűbb volt, mint gondoltam.

-És amúgy készülsz valahova? -kérdezem.

-Igen. Elmegyek Namjoon-nal egy kicsit vásárolni. Majd a telómat rakd az éjjeli szekrényemre ha végeztél, én elmegyek. -kimegy a szobájából teljesen egyedül hagyva engem. Gyorsan letrappolok a többiekhez és elkezdek kutakodni a telefonban.

-Csirke pörkölt, sütőtök-krémleves, paprikás krumpli, bejgli, lencse főzelék. -olvassa fel a mögöttem álló Yoongi.

-Legyen a paprikás krumpli. Az nem tűnik macerásnak.. -mondja Hobi, majd előkap egy fazekat a szekrényből.

-Forralunk vizet, rakunk bele krumplit meg paprikát és kész. -mosolyog boldogan Kook.

-Kell liszt is. -vesz elő egy zacskó lisztet a szekrényből Jimin.

-Hova kell liszt? Nézd már meg a receptet te bolond. -mutatja neki a telefont a Yoongi.

-A fejedre. Oda kell liszt. -fog meg egy marék lisztet Jimin, majd Yoongi fejére dobja, és mindenki hangos nevetésben tör ki.

-Park Jimin. Te most komolyan lisztet dobtál a fejemre? -kérdezi tettetett nyugodtsággal Yoongoo, ő is belemarkol a lisztbe és Jimin felé indul, aki elkezdett futni.

-LISZT CSATA ! -kiált fel Hobi, mire mindenki kezébe kerül egy-egy zacskó liszt. Még az enyémbe is. A nappaliba rohanok a többiek után, mire valaki hátba dob. Megfordulok és egy vigyorgó Jungkook-kal.

-Gyere csak ide. Kook. -futok utána.

-Ne. Segítség. -kiabál.

-Héj Ő az én barátom. Hagyd békén. -áll mögém Yoongi, majd az egész zacskó lisztet a fejemre önti. Kicsit köhögnöm kell, mert beszippanthattam egy kis lisztet, de jól vagyok.

-Jimin vigyázz !

-Hobi vigyázz -kiáltja majdnem egyszerre Kook és Yoongi.

Jungkook Chim után rohan, Yoongi pedig Hoseok után, én csak gyorsan odakapom a fejem, hogy mire is kéne vigyázni. Jimin teljes erőből nekirohan a karácsonyfának, így természetesen elesett és a fa rádőlt, és még Jungkook is ráesett. Hoseok meg átesik a kanapén, és hasonlóan jár mint Chim. A kanapé is felborult.

-Kössünk fegyverszünetet. -ajánlja fel Yoongi nevetve.

-Rendben. -nyöszörög Jimin.

-Én amúgy is kifogytam. -dobol el a lisztes szatyrom.

Promises /NamJin/ |BEEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora