5.fejezet

464 34 15
                                    


Az utunk gyorsan eltelt. Többnyire csak az ablakon bámultam az elsuhanó tájat. De megérkeztünk a Kok folyóhoz.  Gyönyörű hely.

-Jó napot. Intouch vagyok. Én leszek az idegenvezetőtök. -mutatkozik be a negyvenes éveiben járó férfi.

-Jó napot. Kim Namjoon vagyok, a banda Leader-je. -lép közelebb Nam, és kezet fognak.

-Indulhatunk? -kérdezi Intouch, mi pedig egyszerre bólintunk.

Elindulunk és Taehyung azonnal idejön mellém. Jimin és Taeyeon legelöl sétálgatnak és beszélgetnek az idegenvezetővel, Yoongs és Kook mögöttük, mi pedig itt sétálgatunk leghátul Tae-vel és Hoseok-kal.
Vagyis csak azt hittem, hogy leghátul. Pedig nem. Mögöttünk egyedül nézelődik Namjoon. Oda mehetnék hozzá és beszélgethetnénk. De miről? Nincs semmi közös témánk a bandán kívül.

Az idegenvezető beszél valamit, de most nem tudok rá figyelni. Még mindig Nam-on jár az agyam. Miért nem jön ide hozzánk? Vagy mondjuk a többiekhez. Esetleg az idegenvezetőhöz.
Mindig is el akart jönni a Kok folyóhoz és minél többet akart tudni róla. De mégsem csinál semmit, csak sétál egyedül.

Nagy gondolkodásom közepette, neki ütközök valami keménynek. És ez nem más, mint egy fa.
Az ütéstől kicsit megszédülök és hátraesek.

-Jin, jól vagy? -rohan hozzám Tae.

-Azt hiszem igen. Csak kicsit fáj a fejem. -mosolygok rá, és felállok a földről, lesöpröm magam és sietek is vissza a többiekhez akik jóízűen nevetgélnek. Természetesen rajtam.

-Nem vicces. -vágom be a durcit.

-Oh, dehogynem. Mondtuk, hogy megállunk, de te mentél tovább. Nagyon elgondolkozhattál valamin. Vagy inkább valakin? -utal Namjoonra Yoongi, majd perverz mosolyra húzza ajkait.

-Fogd be. -morgok rá.

-Elég legyen srácok. Ne veszekedjetek. Megérkeztünk. Itt fogunk sátrazni, szóval kezdjetek el pakolászni. -utasít Intouch.
-Egyébként vannak elképzelések, hogy ki kivel fog aludni? Három kétszemélyes sátrunk van és három egyszemélyes. És én egyedül fogok aludni szóval ti találjátok ki gyorsan, hogy mit szeretnétek.

-Én Taeyeon-nal fogok aludni. -bújik az említett lányhoz Jimin.

-Én Yoongi hyunggal szeretnék. -közli Jungkook.

-Hát ott nem biztos, hogy lesz alvás. -nevet fel Hobi, mire mindenkiből kitör a röhögés. Vagyis nem mindenkiből. Nam csak áll és bambul. Valami baj lehet? Megkérdezzem tőle? Áh.. majd este.

-Én Jin-nel alszok. -dobja le táskáját Taehyung.

-Rendben. Akkor a kétszemélyesek foglaltak. Akkor nektek maradtak az egyszemélyesek. Így jó lesz? -néz Nam-ra és Hobi-ra Intouch, ők pedig csak bólintanak.

*******

Már felállítottuk a sátrakat, vagyis Yoongi-ék nem csináltak semmit, hiszen felszívódtak. Lassan sötétedni kezd, ezért tüzet gyújtunk. Taehyung-nak volt esze és hozott pillecukrot, amit egyszerűen imádok. És meg fogjuk sütni.

Yoongi és Jungkook kézenfogva sétálnak ide hozzánk. Nem tudom hol voltak, de remélem nem csináltak semmi olyan dolgot. Kook kicsi még ahhoz, és én, mint legidősebb, nem szeretném ha Yoongi megrontaná.
De mindegy is. 

Leülnek köreinkbe, majd enni kezdenek a húsból amit az idegenvezetőnk készített. Mi már ettünk, ezért most pillecukrot sütünk, és közben jókat nevetgélünk. Még Namjoon is elmosolyodik néhány hülye viccemen, amit jó látni. Aranyosak a gödröcskéi.
Emlékszem még a debütálásunk előtt, nem tudtam megjegyezni a nevét, ezért mindig csak "a gödröcskés fiú"-nak hívtam. Amikor régen Taehyung-nak magyaráztam valamit, és elhangzott ez a becenév, Tae azonnal tudta kiről beszélek.
Régi szép idők.

Promises /NamJin/ |BEEJEZETT|Where stories live. Discover now