Kim Seok Jin vagyok. 27 éves, a legidősebb bandatag. Szeretek főzni, és épp most is ezt teszem. Ramen-t csinálok a banda többi tagjának.
-Srácok gyertek a nappaliba, most. -kiáltja el magát Namjoon, mire mindenki rohan az említett helységbe.
Én csak szép lassan leemelem a gázról a ramen-t és odasétálok én is.-Na mond már. -nyafog Jungkook.
-A menedzser most hívott, hogy holnap lesz egy koncert aztán pedig megyünk nyaralni. -meséli, és mindenki elkezd ugrándozni. Nem sokszor vagyunk szabadok, de ez most jól jött. Végre kamerák nélkül, csak mi, mint barátok.
-Hova megyünk? -kérdezi Jimin.
-Nyaralni. -válaszolja Tae, mire mindenkiből kitör a nevetés.
-Thai-földre megyünk 1 hétre. És holnap a koncert után tudjuk meg, hogy ki kivel lesz egy szobában. -mondja a leader.
-Már várom. Jin kész a kaja? -pillant rám Yoongi, én pedig bólintok. Leülünk az asztalhoz és enni kezdünk.
Vacsora után Jungkook mosogatott el, mivel ma ő volt a soros. Én gyors letusoltam és a szobámba mentem. Pontosabban a szobánkba, mert Yoongi-val osztozunk. És mivel a fiú már elaludt, ezért én is bebújok az ágyamba és megpróbálok aludni.
*******
-Ébresztő! -ront be a szobába Tae.
-Menj ki, különben kitépem az összes hajszáladat. -morogja Yoongi, és Taehyung elmegy. Nekem pedig muszáj felnevetnem az imént történteken. Lassan kimászok az ágyamból, majd felöltözök. Elindulok a mosdó felé, de meglátom, hogy Hoseok és Tae versenyeznek a fürdőszobáért. Mivel én közelebb vagyok, teszek két lépést és becsukom magam mögött az ajtót, amin persze azonnal dörömbölni kezdenek.
-Hyung engedj be. -kiabálja Tae.
-Nem. Engem engedj be. -szólal fel Hosi.
-Senkit nem engedek be. Én vagyok a legidősebb, szóval jogom van elsőként bejönni. -kezdek el fogat mosni. Azt hiszem elmentek a fiúk, hiszen már nem verik szét az ajtót.
Amint kész lettem a fogmosással, egy kicsit megfésültem a hajam és kiléptem az ajtón. Azonnal lerohamozott Taehyung.-Én érek be hamarabb. -kiabál, és sikeresen felborít és a földön landolok.
-Jól vagy? -nyújtja kezét Namjoon, mire én bólintok és hagyom, hogy felhúzzon.
-Kössz. -indulok el a konyha felé. Csinálok egy tál müzlit és leülök a pulthoz és enni kezdek.
-Jó étvágyat Hyung. -ugrál felém Jungkook.
-Mi ez a jó kedv? -vonom kérdőre, mire közelebb jön.
-Azt nem mondhatom el. Elég annyit tudnod, hogy várom a nyaralást. -húzza ördögi mosolyra ajkait.
Miután befejeztem a reggelimet beleraktam a mosogatóba a tálat és felmegyek a szobámba, ahol még mindig Yoongi fekszik. Nem merném felébreszteni, félek, hogy nem maradna hajam. Előkapom a telefonom, hogy megnézzem az időt. 9:32 van.-Yoongi hyung. -lép be a szobába Hoseok.
-Azt hiszem én megyek. -állok fel az ágyamról és ott hagyom őket kettesben. Lesétálok a nappaliba és leülök a kanapéra, Tae mellé, aki éppen tv-zik.
ESTÁS LEYENDO
Promises /NamJin/ |BEEJEZETT|
FanficMinden egy nyaralással kezdődött. ¤ NamJin ¤ Bts, mint banda ¤ Egy kis YoonKook befigyelhet ¤ Yaoi ¤ Trágár szavak előfordulhatnak ~ 2020.05.07. - 2021.02.22. ~ Javítva: 2022.07.26.