-Srácok ébresztő. Jin hyung keljetek már fel, hát el fogunk késni. -húzza le rólam valaki a takarót.
-Nee csak még öt percet kérlek. -nyöszörög mellettem Namjoon, én pedig jobban hozzábújok.
-Na gerlepár ideje indulni. Vagy Vegas-ban akartok maradni? -erre a kérdésre kipattannak a szemeim és felülök.
-Én itt nem maradok az biztos. Ez egy szörnyű hely. Induljunk. -kezdek el öltözködni. A tegnap történtek után, soha többé nem akarok visszajönni.
Eltűnt Tae és Jimin, elraboltak, elveszítettem az alpakám, igaz visszahozták, de akkor még nagy trauma volt. Sok hülyeség történt tegnap ami részben vicces, de azért veszélyes volt.-Namjoon gyere, különben nem ülhetsz mellém a gépen. -fenyegetem meg. Igazából úgy sem fog mellettem ülni, mert én már megbeszéltem Tae-vel, hogy mellette ülök. És természetesen mindig én ülök az ablaknál, mivel a kilátás csodálatos.
-Megyek, megyek. -pattan ki Nam is az ágyból. És elhitte, hogy mellém fog ülni. Szép volt Jin, ügyes vagy. Most büszke vagyok magamra..
Még gyorsan adok egy kis ételt Juan Carlos-nak, majd a pórázt (amit Yoongi vett tegnap, mikor visszahozták Juan-t) rákötöttem az alpakára és indulásra készen is álltunk.
*******
-Elnézést uraim, de a láma nem mehet önökkel. Sajnálom, de itt kell hagyniuk. -közli a húszas éveiben járó lány.
-Már meg ne haragudjon, de ez egy alpaka és nem hagyjuk itt. Ő családtag. -mondom a csajnak és tovább indulnék, de nem enged.
-Öhm szia. -lépked a lányhoz Jungkook, majd leveszi a napszemüvegét és a sapkáját.
-Na ne hülyéskedjetek. Ez valami átverés? Hol vannak a kamerák? -kerekednek ki a lány szemei.
-Csinálhatok veled egy képet?Megcsinálták a képet, és Kook újra megszólal.
-Akkor átengedsz minket és a lámát? -kérdezi, elővéve csábos mosolyát.
-Természetesen. És elnézést kérek az előbbiért. -mosolyog, majd tovább enged.
Éppen a gépre szállunk fel. Az alpakámat le kellett raknom a wc-knél, mert nem férne be oda az ülésekhez.
Namjoon pedig mögöttem koslat. Még mindig nem mondtam el neki, hogy nem ülhet mellettem, de azt hiszem itt az idő.-Namjoon. Édes szívem. Tudod, hogy nagyon nagyon szeretlek. -fordulok meg, hogy szembe legyek vele.
-Nem ülhetek melléd, igaz? -erre csak bólintok egyet.
-Gondoltam. -forgatja meg a szemeit, majd megfordul és leül Yoongi-ékhoz.-Sajnálom. -kiabálom el magam, majd leülök az ablak mellé.
Nem sokkal később Tae is megjelenik és leül.-Te Jin. Olyan rég beszéltünk már. Mesélj, mi újság veled? -fordul felém legjobb barátom.
-Semmi különös. Élem az életem, mint eddig. És veled? -kérdezek vissza.
-Jól vagyok köszi. Imádtam ezt a nyaralást. Igaz nem is emlékszem mi történt az elmúlt 48 órában, de biztos jó volt. -mosolyog rám.
-Rendben Tae. Ha most nem haragszol alszok egy kicsit. -mondom, majd behunyom szemeimet.
*******
-Jin. Jin. Ébresztő. Mindjárt leszállunk.
-Nem még egy pár percet légyszi. -nyüszítek.
-Jin itt fogunk hagyni. Kelj fel. -bökdös tovább valószínűleg Taehyung.
Lassan nyitom ki a szemeimet, majd megpillantom legjobb barátomat.
-Na végre. Készülődj. Mindjárt leszáll a gép aztán lelépünk. Egyébként Nam üzeni, hogy találj ki valami jó magyarázatot, hogy miért hoztál el egy alpakát. -mosolyog rám.
Most komolyan meg kell magyaráznom miért hoztam el? Hát nem egyértelmű? Aranyos, puha és egyszerűen imádnivaló.. pont mint Namjoon.
Na de khm khm, visszatérve az alpakára. Mit mondjak? Mondjuk, hogy nagyon megszeretett és nem akarta, hogy eljöjjek ezért velem jött. Remek. Ez így jó lesz.A repülő földet ért, de még nem tudunk leszállni.
-Öhm elnézést! Kié ez a dög? -visítozik egy nő. Egyből felállok a székből és hátrapillantok, majd amint meglátom, hogy az alpakámról van szó odasietek.
-Már elnézést kérek hölgyem, de ő nem egy dög hanem egy alpaka. És az enyém, miért kérdi? -nézek rá gyilkos tekintettel.
-Lényegtelen. -forgatja meg a szemét és elmegy. Leszáll a gépről, mi pedig követjük. Vagyis mi is leszállunk.
-Nem úgy volt, hogy a menedzser eljön értünk? -kérdezi Yoongi Nam-tól.
-Úgy volt, de nincs itt. Mindjárt felhívom. -sétál el tőlünk pár méterre és előveszi a telóját.
-Srácok, srácok itt vagyok. Bocsi a késésért csak egy csomó ARMY van a bejáratnál. Alig tudtam bejutni. Várjatok. Csörög a telefonom. -előveszi és megnézi ki hívja.
-Namjoon? Miért hív Nam? Nincs itt? -kezd el idegeskedni.-Ott van. Azért hívogat mert még nem vett észre. Szólok neki aztán mehetünk. -megy Nam után Hobi.
Miután mindenki meglett elindultunk a kijárat felé. A menedzser mondta, hogy sok fan van itt, mert valahonnan megtudták, hogy most száll le a gépünk. Szorosabban magam mellé húzom Juan Carlos-t, hogy azért ne tépje meg egyik őrült fan se.
Kijutottunk. Nehéz volt, de mindenki épségben kiért.
Szép lassan ülünk be a kisbuszunkba, majd én utoljára mennék, de a menedzser megállít.-Honnan van a lámád? Haza akarod vinni? -kérdezi tök nyugodtan. Szerintem pedig tök idegesítő. Senki nem tudja milyen állat Juan Carlos.
Egy nő szerint csak egy dög a menedzser szerint pedig egy láma. De legalább még senki nem mondta azt, hogy kétpúpú teve. Agyam eldobom.
De most na. Írjam fel a homlokomra, hogy "Alpakával vagyok" ?-Ez egy alpaka. És igen. Haza viszem. -kezdem el betolni az állatkámat a buszba. Kicsi a hely, Juan Carlos pedig egy nagy állat, de megoldottuk és elférünk.
Szóval most irány a Dorm és minden visszaáll a régi kerékvágásba. Új zenék, MV-k, albumok készítése. Új koreográfiák. Már a gondolatától is elfáradok.
De az ARMY-kért mindent.
Sziasztook! Kicsit rövidebb lett ez a rész, mint terveztem, de egyszerűen nincs erőm semmihez. Tök jól elterveztem hogy majd őszi szünetben jönnek a részek.. aha ezzel is késtem jó sokat. Sajnálom.
Megpróbálom hamarabb hozni a következő részt és azt már hosszabbra is fogom írni😂.
Legyen további szép estétek/ napotok és őszi szünetetek.
Ha tetszett Vote-oljatok és kommenteljetek nyugodtan.
Sziasztoook!❤
YOU ARE READING
Promises /NamJin/ |BEEJEZETT|
FanfictionMinden egy nyaralással kezdődött. ¤ NamJin ¤ Bts, mint banda ¤ Egy kis YoonKook befigyelhet ¤ Yaoi ¤ Trágár szavak előfordulhatnak ~ 2020.05.07. - 2021.02.22. ~ Javítva: 2022.07.26.