"Birde, bu kadar hoş giyinme"
Ne demek istemişti? Ben çalışan değildimki, onun sekreteriydim sadece. Her neyse, ne demek isterse istesin o çok yakışıklıydı... Tanrım, o süreç boyunca gözlerimi üzerinden çekememiştim! Acayip derecede çekiciydi...
Ahh ben ne diyorum ya?! O benim patronum! Asla böyle düşünmemem gerekir tabiki! Zaten eve geldiğimden iki buçuk saattir Yeonjun'u düşünüyordum. O... çok yakışıklıydı!
Ahh bu arada... ben bir şey yapacaktım? Bir şeye söz vermiştim ama neye...? Tanrım! Hatırlayamıyorum...
AH HATIRLADIM!
Hızla telefonumu açtım ve şu saçma sapan whatsapp grubuna girip Beom'u aradım. Bulmuştum! Hayatımda ilk defa şu saçma grup işime yaramıştı. Çalıyor... Çalıyor... Ah açtı.
"Selam, sen Beomgyu'sun değil mi?"
"Ah evet evet ben Soobin, hani gezmeye gidecektik ya. Onu unutmayalım, yarın *bilmemne* cafeye gel"
"Ahh tamam... anlıyorum. O zaman abinden izin alırsın?"
"Ah özür dilerim, ona abi demek istemiyorsun öyle değil mi? Çok üzgünüm!"
"Tamam, çok güzel olur. Hadi o zaman kapatıyorum, görüşürüz yarın!"
*****
Oturmuş bana tip tip bakıyordu hala... En son dayanamayıp "Ne bakıyorsun iki saattir?!" dedim. O da sinirle bağırdı, "Aptal anlayamıyor musun?! Sen cidden yerli malısın! KORE MALI SENİ! Sana ilk günün nasıl geçti demeye çalışıyorum aptal!"
"Haa... şey... ç-çok... güzeldi?"
Şaşkınlıkla kaşlarını çattı, "Ne? Doğru düzgün söyle şunu Soobin"
"Huening Kai, patronum denilen adam öyle bir yakışıklıydı ki hormonlarımı tutamıyorum amına koyayım! Çıldırıyorum onu gördüğümde adam bir afet afet!"
Kahkaha attı, "Allahım bende bir şey diyeceksin zannettim ya! Araştırsana şu adamı?" Haklıydı! Benim neden aklıma gelmemiştiki bu?! "Haklısın!" diyip sevinçle yanağından öptüm ve onun yanından ayrılıp eve döndüm.
Instagram'a girip onun adını yazmıştım, belki çıkardı? Tanrım! Milyonlarca fan hesabı vardı fakat ben en üstteki yani gerçek hesabı olduğunu düşündüğüm hesaba tıkladım.
yeonjun: Yeni ceketim nasıl?
28,547 beğeni, 78,724 yorumhyuntae: Mükemmel! Cidden soruyor musun?! Acayip görünüyorsun!!!
-yeonjun: @hyuntae teşekkürler kkk~x: Oppa çok yakışıklısın...!
k: OPPA TANRIM ÇOK YAKIŞIKLISIN ÇILDIRIYORUM ALTINDA YATMAK İÇİN HER ŞEYİMİ VERİRİM!!