Sabah olmuştu ve uyanmıştım, ahh başım gerçekten çok ağrıyordu. Ayağa kalkmaya çalıştığımda birden belimden birisi çekti ve kıpırdayamadım. Korkuyla başımı yanıma çevirdiğimde yanımda yatan kişinin Yeonjun olduğunu gördüm.
Hatırladığım son şey Beom ile beraber içki içmeye gittiğimizdi. Ben nasıl buraya gelmiştim? Her neyse, bu fırsatı bulmuşken Yeonjun'un yüzünü incelemeye başladım, daha yakından. Güzel dudakları, güzel gözleri, güzel burnu, bebeksi teni... Her şeyiyle mükemmeldi!
Nasıl bu kadar karizmatik olabilirsin?
"Bilmem, oluyorum işte"
NE?! AKLIMI MI OKUDU LAN O?!
"Hayır Soobin, aklını okumadım. O cümleyi dışından söyledin"
LAN BAK YİNE OKUDU AMA?! Hay sıçayım nasıl biliyor lan içimden düşündüklerimi?!
*****
Eve geleli 20 dk olmuştu, Yeonjın beni eve bırakmıştı ve ben 10 dk gibi bir sürede hazırlanıp okula gitmek için dışarı çıktım. Dışarı çıktığımda bir taksiciyle konuşan Yeonjun'u beklemiyordum. Beni görmedikleri için gizliden dinlemeye başladım.
"Sonrada fişi çekeceğim! Her neyse, kırmızı holde olacaklardan kimseye bahsetme"
Ne fişi? Kırmızı holde neresi?
Yeonjun gittiğinde taksicide gitmişti. Hızla farklı bir taksi çağırıp gelmesini bekledim ve geldiğinde ona "Kırmızı hole" dedim. Şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı ve "A-Ama efendim, orası çok korkunç bir yerdir. Oraya götürdüğüm müşterilerin hiçbirisini şu ana kadar geri getiremedim..." Bu söylediklerinden korkmamış değildim fakat olacakları merak ediyordum. Yeonjun neyden bahsediyordu?
"Olsun, beni oraya götür"
"Peki efendim"
Sonunda oraya geldiğimizde ona "Beni burada bekle, sakın bir yere gitme. Sana istediğin kadar para vereceğim" dedim. O da başını salladığında arabadan indim, "Ha olurda eğer geri dönemezsem tabiki gidebilirsin" yine başını salladı.
Burası ne çok kalabalık ne de çok sessizdi. İçeri girdiğimde herkes "BARUT!" diye bağırıyordu. Ne barutu? Bir sürü kişi vardı ve birde... boksçuların dövüşme alanına ne denirdi? Evet öyle bi yer vardı, birden oraya bir adam çıktı ve karşısınada-
YEONJUN?!
NE OLUYOR LAN BURADA?!
Birkaç dakikada Yeonjun adamın işini halletti, yani onu iyice patakladı ve silah çıkartıp iki el ateş etti. Siktir!
Hızla taksiye geri dönüp ona neden aktığını bilmediğim göz yaşlarımın arasından "Abi l-lütfen eve gidelim" dedim. O da şaşkınlıkla hızla geri döndü. Ona döndüğümüzde milyonlarca kez teşekkür edip parasını verdim ve içeri girdim.
Stajdan ayrılmak için bir istifaname yazacaktım.
01.06.20
Evimin uzaklığı ve çalışma yorgunluğumdan dolayı yetiştiremiyorum ve stajdan ayrılmak istiyorum. Bu yılı donduracağım...
Gereğini arz ederim.
Choi Soo Bin
Yazdıktan sonra hızla herhangi bir taksiye binip Choi Holding'e geldim ve yine lanet merdivenlerden çıkıp Choi Yeonjun yazan yere girdim. Şansıma içeride Yeonjun yoktu ve hemen kağıdı bırakıp odadan çıktım. Çıkmamla göz yaşlarım yine akmaya başlamıştı ve birden birisine çarptım. Başımı kaldırdığımda bu kişinin Yeonjun olduğunu görmemle pişmanlığım arttı...
Başımı hemen geri eğip ona yüzümü göstermemeye çalıştım. O ise çenemden tutup yüzüme baktı endişeyle, "Ne oldu Soobin? Neden ağlıyorsun?" Bir şey demedim, "Soobin, sana bir soru sordum?" Yine cevap vermedim, neden bilmiyordum fakat konuşamıyordum.
"Soobin bir daha cevap vermezsen kötü şeyler olacak ama..." Sustum, "Peki, sen bilirsin" Kolumdan tutup odasına çekiştirdi ve masanın üstündeki kağıdı alıp okumaya başladı. Bitirdikten sonra bana baktı ve "Bu da ne şimdi?" dedi.
"Her şeyi duydum Yeonjun, fişini çekmeni. O adamı dövmeni ve en sonda da lanet silahla ona ateş etmeni!" Sonunda konuşabilmemle sinirle yanıma doğru ilerlemeye başladı. "Y-Yapma! Lütfen banada zarar verme!" diye bağırdım fakat yanıma gelmeye devam ediyordu. Hızla odadan çıkıp aşağı indim, arkamdan koştursada benim korku hızıma yetişememişti.
Taksi sandığım arabaya dolu gözlerimle bindim ve ev adresimi söyleyip oraya gitmesini söyledim fakat göz yaşlarım durduğunda taksiye binmemiş olduğumu farkettim.
"Ah, ç-çok pardon ben taksi zannetmiştim, geri iniyorum çok özür dileri-"
"Geri inemezsiniz Bay Choi"
"Ha?"
Aynadan bakışlarını bana çevirdi ve "Bay Choi Yeonjun bana sizi bir yere götürmemi söyledi" demesiyle şaşkınlıkla kaşlarımı çattım.
Beni nereye götürüyordu?
Nasıl bölüm? Bence fena değildi :DD