Resmen gözümün önünde kanlı canlı Tae vardı, ben onu vurmuştum! Bu nasıl olabilir?! "S-Sen nasıl-"
"Evet üvey kardeşim, Yeonjun beni Brezilya'ya yanına götürdü ve beni iyileştirene kadar orada kalmıştım, sonunda yine seninle buluşabildik"
"Öldür beni"
"Anlamadım?"
"Öldür beni diyorum"
Birden kahkaha attı, "Böyle kolay ölebileceğini mi sanıyorsun? Beomgyu bi yanına gelsinde öyle ikinizide öldüreyim ha?"
"Siktir git! O senin kardeşin!"
"Kardeşim değil, üvey kardeşim, aynı senin gibi. Ama sen güzelsin"
Bu gerçek olamazdı değil mi?
•••••
"Namjoon, çabuk sana attığım konuma git! Çabuk ol!"
"Vay, demek beni onca zaman aramadın ve şimdide birden oraya git diyorsun ha?"
"Soobin'in başı dertte! Kırmızı holde mahsur kaldı!"
"NE?!"
Namjoon koşarak arabasına bindi ve Yeonjun'un ona gönderdiği konuma ilerledi.
•••••
"Beomgyu?!"
Sonunda! Beomgyu beni kurtarmaya gelmişti! Tam yanımıza ilerlerken Taehyung onuda adamlarıyla tutturdu fakat sandalyeye bağlamadı. Birden benim gözlerimi bağlamıştı, bir yumruk sesi ve Beom'un bağırma sesini işittim. "Beomgyu?! İyi misin?! Neredesin?!"
"B-Ben... iyiyim S-Soobin..."
"Tanrım Taehyung çabuk gözümü çöz!"
Gözümdeki şeyi çıkardığında yerde yatan Beomgyu'yu gördüm. Kıvranıyordu resmen ve ağzından, burnundan ve kaşından olmak üzere neredeyse yüzünün her yerinden kanlar akıyordu. "ÇÖZ BENİ! YEMİN EDERİM KAÇMAYACAĞIM!"
Beni çözmüştü, ona zaten bir şey yapamazdımki, şu saatten sonra beni bağlamasına bile gerek yoktu. "Tanrım... Beomgyu ne oldu?!" Birden Taehyung'un görmeyeceği şekilde bana fısıldadı,
"Cebinde hala bir telefon varsa çabuk polisi ara"
Haklıydı, telefonum hala cebimdeydi, hızla polisi aradım ve bağırarak konuştum.
"Taehyung, kırmızı holde Beomgyu'ya ve bana işkence edemezsin! Umarım birazdan polisler gelir! İşin biter!"
"Polisler nasıl gelsin ki?"
"Gelecek işte!"
Ve birden içeri Namjoon girdi, o beni hala hatırlıyor muydu ya? "NE YAPIYORSUN BURADA TAEHYUNG?!"
"S-Sen nereden geldin be-" Birden yumruğu yemesiyle yere düşüp bayılmıştı. Sonradan zaten polisin siren sesleri duyulmaya başlamıştı...
•••••
Eve geldiğimizde Beomgyu'ya pansuman yapıyordum, Namjoon gitmişti. Ona kalmasını söylemiştim fakat gitmişti. Telefonumu açtım, çünkü çok fazla bildirim gelmişti. Yine o yazmıştı, @choiyj
choiyj: Hey, tekrar konuşacaktık?
iyi misin?
orada mısın?
sadece görüldü atsan bile olur
hey soobin iyi misin?!
tanrım... soobin ne yapıyorsun?