~12~

742 65 61
                                    

"Beomgyu ben markete gidiyorum, bir şey ister misin?"

"Ahh evet, çikolatalı sigaradan istiyorum"

"Tamam"

Beomgyu çikolatalı sigarayı çok severdi, ona çok kızıyordum aslında sigara içtiği için ama beni dinlemiyorduki hiç...

Ahh bu arada, üç yıl sonra... Üç yıldan beridir Kai, Jennie ile beraber yaşadığı için bende Beomgyu ile beraber farklı bir şehire taşınmıştım. Onu özlemiş miydim? Belki evet, onu seviyor muydum? Bilmiyorum! Ama her ne olduysa olsun şu an hayatımın daha iyi gittiğini biliyorum.

Markete geldim ve her şeyi aldıktan sonra kasaya geçtim. Birden birisi önüme geçtiğinde ona "Burası benim yerim lütfen sıraya geçin" dedim. O da bana döndü ve "Vay canına Sekreter Choi, çok değişmişsin!" dedi. Sekreter mi? O muydu? Onunla şu anda burada mı karşılaşacaktım yani...?

Hayır hayır, o olamazdı değil mi?

"Sizi tanımıyorum, lütfen çekilir misiniz?"

Başını kaldırdığında onun Yeonjun olduğunu gördüm. Burada ne işi vardı? Elimdeki bütün her şey yere düştü ve koşarak eve kaçtım. Sertçe kapıyı çarpıp kapının önünde dizlerimi kendimi çekip oturdum.

Bu sesi duymuş olmalıki Beomgyu hemen yanıma geldi. "Soobin? Ne oldu?"

"Onu gördüm, oradaydı"

"Kim?"

Birden kapı çaldı, "Hayır açma!"

"Neden?!"

"Öyle işte, boşver açma gitsin"

"Soobin ne saçmalıyorsun?"

"Tamam o zaman Soobin gitti de, öldü de"

"Ahh çekil şuradan!"

Koşarak merdivenlere kaçtım, oradan birazcık Beomgyu'nun sesi duyuluyordu ama ne diyor anlamıyordum. Yanıma geldiğinde bana;

"Sadece market çalışanı, birden elindeki şeyleri bırakınca merak etmiş getirmiş, parayı ödedim"

dedi. Bende rahatlamayla beraber ilk bir iç çektim, sonrasında Beom'a "Beomgyu oydu, Yeonjun'du eminim!" dedim. Gözlerini devirip "Bunu üç yıldır en az 300.000 kez dedin!"

"Haklısın..."

Gitmişti, fakat emindim. Oydu, bu sefer kesinlikle emindim...

Bana Sekreter Choi demişti, hah! Ben Sekreter falan değilim artık, ünlü şarkıcı Choi Soobin'im!

İnstagram'a girip bir şeyler paylaştım.

İnstagram'a girip bir şeyler paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

soobin: I Love You My Bro!! ❤️

67928 beğeni, 918291 yorum

z: hahhhhh broooo

tmoa: Çok güzeller 😭😭

kmoa: Bir dahaki konser ne zaman?
-tmoa: @kmoa SEN SUSSANA Bİ YA 😡

choiyj: İnce dudakların çok seksi! 💋🔥

dm

soobin: Neden öyle bir şey yazdın?

choiyj: SEN BANA CEVAP MI VERDİN?!

ahh şey... çünkü öyle buluyorum

soobin: Öyle bulsan bile böyle yazmamalısın, bu çok kabaca

choiyj: Özür dilerim, sadece sana aşığım, anlarsın ya... Sen hiç aşık olmadın mı?

soobin: Ne ilgisi var?

choiyj: Tek soruya tek cevap~?

soobin: Peki, lisede stajdayken birine aşık olmuştum

choiyj: peki kimdi?

soobin: Tek soru tek cevaptı hani? Hem bu kadarını öğrenmen bile fazla!

choiyj: Peki peki, tekrar konuşur muyuz? Seninle konuşmak çok güzeldi 🤩

soobin: Olabilir ;)

Bu kimdi bilmiyordum, hesabına girdiğimde bir sürü fotoğrafımın olduğunu gördüm. Sıradan bir hayrandı herhalde... Birden Beomgyu içeri geldi ve telefonunu verdi;

"Seokjin arıyor"

Yine mi bu çocuk?! Hayır güzel ve iyi bir çocuk biliyorum fakat onu kırmak istemiyorum... Ben onu ne kadar reddedersem edeyim o yine yüzsüz gibi beni arıyor ona şans vermemi istiyor!

Açtım ve bıkkınlıkla "Ne var?" dedim. "Soobin, çok önemli, gelmelisin sana attığım konuma! Başım büyük belada!"

"Tamam geliyorum, Beomgyu'da gelecek"

"Hayır, tek gelmelisin"

"Peki, ben gelene kadar bir yere saklan"

Hızla ceketimi giyip aşağı indim, "Jin'in başı dertte, ben gidiyorum ve hayır sen gelemezsin"

Ona bir şey söylettirmeden gidip arabama bindim ve attığı konuma ilerledim. İçeriye girmiştim, "Jin, nerdesin?!" Kocaman bir bodrum gibiydi burası, ilerlediğimde bir tabela gördüm;

Kırmızı hol

Hayır, gördüğüm şeyler yanlıştı değil mi? Doğru olamazdı öyle değil mi? Savunmasız bir şekilde kırmızı hole mi geldim ben?! En son hatırladıklarım ağzıma peçete kapanması ve benim uykuya dalmam oldu.

Uyandığımda ilk düşündüğüm şeyler, kaçırılmaya kendim gelmiş olmamdı. Ah evet aptal Soobin, kendi kendini kaçırdın! Bu hayatta tek kendi kendini kaçıran kişi sensin tebrikler!

"Ahh, ipleri kim bağladı?! Aşırı sıkı olmuş, filmlerdeki gibi biraz bol yapsaydınızda kaçabilseydim!"

Kendi kendime atıp tutarken nefesimin kesildiği nokta bu olmuştu;

İçeri birisi geldi,

"Selam Soobin, beni özledin mi? O kadar zamandır seni bırakacağımı mı sandın cidden?"

Sizce gelen kişi kim? Hehehehehe

Eternally - YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin