Saat gece birdi ve ben uyanmıştım yine. Ayağa kalkıp aşağı inmek istemiştim. Susamıştım aslında bir bakımdan. Merdivenlerden inerken Beomgyu ve Yeonjun'un bahçede oturup konuşuyor olduklarını duydum ve pencere açık olduğu için her şey duyuluyordu.
"Yeonjun, koskoca üç yıl oldu. Seni ne kadar özlediğimi bilemezsin dostum"
"Biliyorum Beomgyu, biliyorum. Ama yapacak başka bir şeyimin olmadığını sende biliyorsun"
"Her neyse Yeonjun, ben Soobin'le iyi arkadaş oldum, artık o da kardeşim sayılır"
"Güzel"
Ne yani tanışıyorlar mıydı?
Birden Beomgyu'nun telefonu çaldı, buradan kimin aradığı görülebiliyordu.
Ariana.
Beomgyu açtı, Yeonjun ona hoparlöre almasını söyledi.
"Beomgyu? Yeonjun'a verir misin?"
"Tamam veriyorum" dedi Beomgyu fakat hala aynı şekilde duruyordu.
"Efendim, Ariana"
"Yeonjun ben, ani olacak biliyorum ama ikimizde biliyoruzki birbirimize karşı bir şey hissetmiyoruz. Ben nişanı bozmaya karar verdim"
"İyi güzelde, ne zaman bozacağız?"
"Yarın Brezilya'ya geri dön sen. Ha birde, ben biriyle beraber oldum. O da gelecek"
"Tamam, bende biriyle geleceğim"
Kimle gidecekti?
Telefonu kapadılar ve konuşmaya devam ettiler.
Beomgyu benim soramadığım soruyu sordu;
"Yeonjun kimle gideceksin?"
"Birisi var, Beomgyu. Biliyorsun, ben eşcinsel değilim. Onu seviyorum sanırım..."
"Anladım, ama Soobin ne olacak? O sana çok aşık Yeonjun"
"Yapabileceğim bir şey yok"
Gözyaşlarımı tutamamıştım ve yanlışlıkla hıçkırmıştım. Tabiki bunu duymalarıyla hemen bana dönmüşlerdi. Şimdi yapacağım şeyden pişman olur muydum bilmiyordum ama...
Yapacaktım.
Aşağı indim ve bahçeye çıktım, yalın ayaklarım çimene değdiğinde irkildim. Sonrasında ise dualar ederek ilerledim.
Tanrım, umarım yaptığım şeyden pişman olmam ve ileride hatırlamam.
Beomgyu ne yapacağımı anlamış olmalıki oradan ayrılmış içeri girmişti.
=================
Soobin birdenbire Yeonjun'un kucağına yerleşti ve dudaklarına yapıştı. Korkuyordu, Yeonjun'un ona karşılık vermeyip onu itmesinden. Fakat Yeonjun hiçte bunu yapmamıştı, karşılık veriyordu.
Öpüşme iyice ateşli bir hal alırken en son Yeonjun dayanamayıp Soobin'i kaldırdı ve kucağındayken odasına çıkardı.
Tabi onların şu anda onları izleyen Beomgyu'dan, komşulardan, amcalardan, teyzelerden haberleri yoktu...
İzleyen komşu kızlardan biri diğerine "Acaba bizide bir erkek böyle öptükten sonra iyice şehvetli bir hal alır mı?" diye sormuştu.
Yeonjun, Soobin'i yatağına koydu ve üzerinden kalkıp odadan çıktı. Zaten Soobin'de daha fazlasını beklemiyordu, bu kadarı bile fazlaydı. Resmen biraz önce Yeonjun ve kendisi hayallerini gerçekleştirmişlerdi.
Tabi bunu ikiside bilmiyordu...
*****
Yeonjun yavaşça kapıyı açmıştı Soobin'e bakmak için fakat Soobin'i göremeyince endişelenip odayı aramaya başlamıştı. Birden Soobin'i yatağın yanında cenin pozisyonunda gözyaşları dökerek konuşurken yakaladı.
Gizliden dinlemeye başladı.
"Anne özür dilerim, bir erkeğe aşık olmamalıydım. Sen bana böyle söylemiştin, gerçi Yeonjun'da bana eğer ağlarsam senin üzüleceğini söylemişti ama yapamıyorum anne. Sensiz dayanamıyorum, seni bir kerecik, sadece bir saniye görsem ve dokunsam yeter bana artar bile. Seni çok özlüyorum anne, lütfen geri dön. Yeonjun'u ilk gördüğümde kekeleme tutmuştu anne, o günüde hala unutamıyorum, aklıma geldikçe utanıyorum"
Yeonjun, Soobin'in son söylediğine kıkırdamıştı fakat Soobin bunu o an hıçkırdığı için duymamıştı.
"Anne, geri dönüp saçımı okşar mısın? Çünkü benim başka kimsem yok saçımı okşayacak"
En son Yeonjun dayanamayıp "Ben okşarım" demişti. Soobin aniden ayağa fırlayıp "Sen ne zamandır buradasın?!" dedi. "Fazla olmadı, en fazla iki dakika. Yoksa okşamamı istemiyor musun?"
"H-Hayır... isterim"
İkiside yatağa yattı ve Soobin yine konuşmaya başladı. "Bana kızgın mısın?"
"Neden?"
"O şeyden işte"
"Anlamıyorum Soobin"
Yeonjun gayette anlamıştı fakat Soobin'den duymak istiyordu.
"Öpüştük ya hani"
"Haa, hayır kızgın değilim"
"Ama sen başkasını seviyorsun?"
Yeonjun en son dayanamayıp söyledi, çünkü gerçekleri Soobin'in de bilmeye hakkı vardı.
"Ben ilaç kullanıyorum Soobin. O yüzden bazen saçma sapan şeyler söyleyebiliyorum. Uyuşturucu gibi bir şey,
Aynı senin kokuna uyuşmam gibi"
Omggg Yeonjun neler söylüyorr
ve ilaç kullanıyor evet :((((