Hujan turun di kawasan perumahan Myeongdong-do itu malam ini. Sebaik selesai makan malam bersama ahli keluarga yang lain, Seunghee dan Seunghyun duduk di beranda dengan telefon di tangan masing-masing sambil menikmati bunyi hujan.
Sedang Seunghee mengscoll instagram tiba-tiba dia mendapat satu notification WhattheSap.
+82 10 5768 4329 have added you to SEVENTEEN JUNIOR
"group apa pulak nih?" Seunghee memandang skrin telefonnya yang tertera number telefon yang tidak dikenali.
"Oppa, tengok ni ada orang pelik add Seunghee. Dahla tau Seunghee anak SEVENTEEN pulak tu."
Seunghee menunjukkan telefonnya kepada Seunghyun.
"Oppa pun ada orang add masuk group ni jugak."
SEVENTEEN JUNIOR
divaboohyunki : RAKAN RAKAN SAVE NUMBER NI! Boo Hyun Ki anak Boo Seungkwan yang paling handsome dan popular in the house lagi satu jangan lupa follow appa saya @pledis_boos terima kasih.Jelita dihati jekchen : hai nama saya Dal Nim. Boleh save as jelita.
"Budak ni rupanya yang add aku dengan Seunghee."
Seunghyun menggeleng-gelengkan kepalanya. Dari mana lah dia dapat number ni.
Hanbyeol otak biol : ai seen je adik beradik Choi ni. Sporting la sikit.
Chaeyeon tiktokers : heyyo heyyo Chae Yeon here wassap wassap!
Xiyeon guccigang : YA IMMA!
Seunghee tantik : apa benda sia tiba-tiba mencarut?
Xiyeon guccigang : Tadi aku dengar appa aku cakap macam tu time main game tadi so aku trylah hehe.
Haeun ananknya han: korang jangan selalu spam ehh kang hang phone aku.
minjun tiang : *spam sticker muka tenuk Mingyu*
Haeun anaknya han left
Jacksonhong gentleman : ngapain left?
wonwoo's second angel : hai
happy healthy hyerin : YUHUUUUU HYE RIN DI SINI! KORANG NI PERGI LAH TENGOK VLIVE APPA HYERIN TENGOK TAU LIVE TU!
leekyung not baekkyung : UYO! Uncle kuda live! Nak gi usha arh!
HaneulChwe : aku baru habis tengok. Uncle Kyeom dah ended dah vlive.
Haeun anaknya han added
Haeun anaknya han : thank you Yujin.
Haeun anaknya han : wah korang aku left bukan nak add balik. Aku memain ja tadi.
Haeun anaknya han : tidur dah ke? Kenapa senyap je ni?
YOU ARE READING
[SLOW UPDATE] SEVENTEEN JUNIOR
Fanfiction"hai nama saya Boo Hyun Ki. Saya paling hensem dan popular dalam sekolah ni. lagi satu jangan lupa follow appa saya @pledis_boos. terima kasih." "hai nama saya Moon Dal Nim. Boleh panggil saya jelita." "kenapa kau bawak pengepit baju ni? " "kau inga...