6°Karşılaşma

694 25 33
                                    

SENI SEVİYORUM ATEEŞ......

Son hatırladığım buydu.
Gözümü açtığımda ise elim kolum bağlı kocaman bir depoda bağlanmıştım. Son hatırladığım kendimi uçurumdan aşağı attığımdı. Buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum.

Kapkaranlık depodan içeri ışık sızıyordu. Bu ışık yaklaşan adamların açtığı kapıdan gəliyordu. Ah.. evet 5 adam bana doğru geliyordu. Biri öndeydi. Umrumda mıydı peki? Hayır. Benim artık hiç kimsem yoktu ki kaybedecek. Beni sevenler gitti . Benim sevdiğimde bıraktı beni. SONSUZADEK. Onun gözünde bir sürtüktum ve asla değişmeyecekti. O ATEŞ SARAMAZDI.

Adamlardan önde olan elini kaldırınca hepsi çıktı. Depo aydınlandı. Karşımda uzun, kumral, mavi gözlü ciddi bir adam duruyordu. Adam bana yaklaştı. Önüme düşen saçları sağ kulağımın arkasına çekti. Ve kulağıma yaklaşıp.

- Nasılın çiçeğim?
Dedi fısıldarcasına.
- Sen kimsin? Ne istiyorsun benden?
O kadar ruhsuzdum ki biraz bile korku, endişe his edemiyordum. His ettiğim tek duygu öfkeydi bu adama karşı. Neden izin vermemişti ölmeme? Artık bundan sonra bir ölüydüm zaten. Gözümün açık olması, kulaklarımın duyması, hiç bir şeyi değişmiyordu ki. Çünkü ellerim tutmuyordu ,
Nefes alamıyordum,
En önemlisi ayakta duramıyordum ben.

Adam gözünü ayırmadan bana baktı.
- Ateş için mi atılıyordun o uçurumdan?
Gerildiğini anlaya bilmiştim.
- Seni ilgilendirmez!
- Ateşe de dedin mi hiç böyle? Ona da bana karşı çıktığın gibi davrandın mı?
- Sus artık!!!
- Ben söylüyorum o zaman. Ateş bir cani! Katil! O kimseyi sevemez, kimseye güvenemez. Yalnış adamı sevdin küçük kız. O seni hak etmiyor çiçeğim. Seni hak etmiyor.

Bu adam çok garipti. Gözlerinde şefkat görmüştüm. İlk defa....ilk defa bana bakarken birinin gözlerinde şefkat görüyordum.

- Sana ne bundan? Seni ne ilgilendiriyor?
- Bak bana yardım edersen Ateşe yaptıklarını ödetiriz. Sadece bir onay ver bana çiçeğim.
- Benim kimseye verecek bir şeyim yok anlamiyor musunuz? HIÇ BIR ŞEY.
- Sevgini. Senden sadece bunu istiyorum . Seni hiç bir şeye zorlamayacağım. Sen de göreceksin zamanla göreceksin her şeyi. Beni anlayacaksın. Ben usanmadan bekliyeceğim seni.
- Karşılığı-..
- Karşılıksız!
Önümde duran adama baktım. Benim sevecek kalbim yoktu. Uçmak istesem kanatlarım yoktu. Bir tek bedenim vardı. Oda ruhsuzdu.
- Bedeni-..
- Hayır! Senden zaman istiyorum. Sevgini istiyorum. Her şey sen nasıl istersen öyle olacak. Söz veriyorum.

Diyemedim. Hiç bir şey diyemedim. Ne diyecektim ki? Sadece Ateş için atan kalbim hep ona ait kalsın mı diyecektim? Hayır diyemedim. Çünkü artık onu unutmam gerekirdi. Asla olmayacağını bilsem de.

- Bileklerim. Acıyor.
- Özür dilerim senin canını yakan kimse onun canını alırım.

Ipleri çözüp dışarı çıktı.

- Efendim lütfen beni takip edin.

Siyah takımlılardan biri geldi.
Sadece arkasında yürüdüm. Depodan çıkar çıkmaz uzun bir merdiven karşıladı bizi. Ve Ateşle yüzleştiğim ilk an geldi gözlerimin önüne. Buz gibi depodaydım yine. Ama onun bakışları içimi ısıtıyordu.
Aldırmadan çıktım buz gibi merdivenleri. Neden bir insan evin içinde depo yaptırır ki? Normal değilse yaptırır.

Sonunda içeri adım attık. Çok büyük ve güzel bir evdi. Ama bu pırıltı bile dikkatimi çekemiyordu. Sadece uyumak istiyordum.
Bana gösterilen odaya girdim. Kendimi banyoya atip buz gibi suyun altında saatlerce durudum. Sonunda kapı çaldı.
- Aysura. Çıkıcak misin artık?

Bir şey demeyip bulduğum bornozu giyindim. Önünü de sıkıca kapatıp kapıyı açtım.
- İyimisin?

Başımı sallamakla yetindim. Benim burda bu adamın yanında olmamam gerekiyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Karanlığın tam ortasındaydım ve haraket etmeye çalıştıkça biraz da batıyordum karanlığa.
- Tamam hadi hazırlan bu akşam bir davet var ve seni de götürmek istiyorum. Artık kimseden kaçamazsın Aysura. Yüzleşmen gerek her kesle.
- Öylemi? O zaman yüzleşmem gereken ilk insan sensin. Seni tanımıyorum. İlk defa görüyorum. Ve sen benden sevgi istiyorsun. Seni burda bırakıp gitmem gerekmez mi ?
- Hayır sen bu sefer tam da ait olduğun yerdesin. Evinde, benim yanımda. Sen beni tanımıyorsun belki ama ben seni tanıyorum. Sende beni tanıyacak ve seveceksin. Buna emin ol.
- Bu dediklerin hiç biri olmuycak. Beni kurtardığın için sana teşekkür etmeyeceğim. Çünkü ben yaşamayı hak etmiyorum. Öyle olsa şimdiye kadar mutlu olmaz mıydım? Tüm sevdiklerim gitti. Hepsi bıraktı beni.
- Sevdiklerin gitti , sevenin yanında. Neden seni sevene şans vermiyorsun? Seni benim mutlu etmeme izin ver lütfen.
- Gitmem gerek. Lütfen çık.
- Aysura.
- Çık!!
O odadan çıkar çıkmaz bende üstümü değiştim. Islak saçlarımı serbest bıraktım. Burdan gitmem lazımdı.

Kapıda beni bekleyen o adamı gördüm.
- Gitmek istiyorum lütfen.
- Tamam. Sana asla zorla bir şey yapmayacağımı söylemiştim. Sen nasıl istersen öyle olucak. Ama bu sefer güvenliğin için bir şartım var. Adamlarım seni istediğin yere bırakır. Bıraktıkları yer güvenli değilse hemen geri geleceksin.
- Hayır olmaz.
- Aysura gidecek yerin olmadigini biliyorum. Benden sana zarar gelmez. Lütfen anla. Hadi hazırlan.
- Ama-...
- lütfen şu inadı bırak.
- Tamam ama bu son gece sonra beni rahat bırakacaksın.
- Bakarız. Of tamam nasıl istersen öyle olur.

Merdivenlere ulaştım ve inmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merdivenlere ulaştım ve inmeye başladım. Gözleri gözlerimi parçalarca bakıyordu. Yanıma yaklaşıp elimi öptü.
- Çok güzel olmuşsun. Seni kendimden bile kıskanıyorum.

Bir şey demedim.

Gideceğimiz yere ulaştığımızda kalabalık arasından zor sıyrılmıştık. Ben ölü gibiydim O beni nasıl yönlendirirse öyle gidiyor, dediklerini onaylıyordum. Kenan yazan masa arkasına geçtik ve açılışın yapılmasını bekledik. Ben artık dayanamiyacaktim midem çok bulanıyordu. Izin alıp lavaboya doğru gittim. Ve Aşinası olduğum bir çift kahvelerle karşılaştım.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Merhabaaa
Evet yeni karakterimiz var. Aysura bu sefer sevilen taraf. Bakalım bu duruma Ateş ne tepki verecek;)
Diğer bölümü ateşin dilinden yazamak istiyorum. Onun duygularını da öğrenelim. Bölümleri plânlı yazmıyorum o yüzden emin değilim. Neyse .

Aklimda olanları yazıyorum. Acamice yazıyorum ama elimden geldiği kadar hiss ettiklerimi size de hiss ettirmeye çalışıyorum. Umarım beğenerek okuyorsunuzdur.

Severek okuduğunuz bölüm olması dileğiyle... 🌹❤

Mafyanın küçüğü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin