°TANITIM°

1.7K 41 45
                                    

Merhaba arkadaşlar:)
Ben mafya hikayelerini çok seviyorum. Bide ben yazayım dedim. Inşallah beğenirsiniz;)
Tanıtımı bırakıyorum ve fikirlerinizi bekliyorum.
Iyi okumalar

Bir adam düşünün........
Kahvenin en güzel tonunda gözler, esmer saçlar ve dolgun dudaklar. Yüzünün yanı sıra heybetli vücudu kocaman kaslar, upuzun  boy. Her şeyiyle Çok yakışıklı9, havalı bir adam. Gülerken bile ciddi ,ciddiyken  bile yakışıklı. Yaşadığı bir olaydan sonra kadınlara asla inanmayan ve aşırı acımasız bir adam. 26 yaşında, çok başarılı, nerdeyse tanımayan yok. Türkiye’nin önde gelen zenginlerinden. Holding, ofis ve başka bir sürü mekan ve ev sahibi. Ama bu sadece görünen yanı görünmeyen yanı ise o YER ALTI DÜNYASININ EN ACIMASIZ MAFYASİ.
                   ATEŞ SARSMAZ.

Bir kadın düşünün..........
Mavinin en güzel tonunda bir çift göz ve upuzun düz saçlar. Incecik bel ve yaşına göre uzun boy. 19 yaşında , çok tanınmış bir restoranda temizlikçi. Onu hayata bağlayan 2 şey var. Biri canını bile vermeye hazır olduğu kardeşi diğeri ise platonik sevdiği. Bu kız zoru sevdi yani ATEŞ SARSMAZ'I . Parçalandı, kırıldı,  yandı, yine o adamı sevdi her şeyini ona verdi, kendini sadece ona tutsak etti. O pes  etti ama  Aşkı pes etmedi.
                         Aysura Şahin.   
  Bu hikaye normal bir AŞK hikayesi değildir. Acı çektirmeyi seven bir mafya ve aşığından yediği her darbede daha da  aşık olan kiz'ın hikayesi ne kadar normal ola bilir?  Aşk, Sır ve Acılarla dolu bir hikaye. MAFYANIN KÜÇÜĞÜ.

Mafyanın küçüğü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin