MEDYA:EDA♡
Ali'den...
Pars,Berlin,Barış ve Ata'yla sınava girdikten sonra okuldan çıkmıştık.Şimdi ise Berlin ve Pars'ın sevgililerini almak adına iki sokak aşağıdaki kız lisesine ilerliyorduk.
"Eeee sizinkiler nasıl?" dedim Barış'a dönerek.
"Derin aynı şekilde geri zekalılığa tam gaz devam,babam çalışıyor,annem de haftanın üç günü babamın yanına şirkete gidiyor.Öyle yani genel olarak."
"Anladım,iyiymiş."
Bir süre sessizlik olmuştu.
"Sizinkilerden haber yok mu?" dedi Barış sessizliği bozarak.
"Yok,ablama beni yanlarında istemediklerini söylemişler,sadece onu biliyorum."
"Sikerim böyle ebeveyni,"
"Artı bir!" dedi Berlin arkadan.
"Ya siktir etsenize,ne gerek var bunlara?"
"Neye?"
"Aileye işte!" diyerek bize baktı Barış.
"Haklısın,benim ailem sensin Barış.Başka insanlara ihtiyacım yok." dedim ve yürürken ona sarıldım.
"Ooo,bak Berlin bunlar işi pişirmediyse şerefsizim!"
Ata'nın bu sözüyle Berlin ona bakıp konuşmaya başladı.
"Sen zaten şerefsizsin ama evet,onlar da işi pişirmiş!"
"Kesin lan sesinizi!" diye bağırdı Barış.Yanaklarım hatta belki de bütün suratım kızarmıştı.
"Bence de susun artık!" dedi Pars,geldiğimizden beri ilk defa konuşuyordu.
"Hayırdır sen,suskunsun?"
"Eda işte ya,trip atıyor yine."
"Hayırlı olsun kardeşim,sürüneceksin tüm gün."
"Yok o süründürmez,kalbinin kırıldığını konuşmayarak anlatır."
"Harika olay,gönlünü al kızın salak!"
"Tamam ya,benim sürprizim var ona zaten."
"E iyi madem,göreceğiz."
Yol boyunca Pars ve Ata şebeklik yapmış,Berlin onlara kızmış,ben ve Barış'sa sarılmıştık.
Sonunda okula vardığımızda,kızlar arka bahçede ağaçlık alanda bizi bekliyorlardı.
Pars gider gitmez Eda onu fark etmeden cebinden bir kolye çıkartmıştı.Kesinlikle çok güzel bir kolyeydi.Eda bunu beğenmezse cidden salak olduğunu düşünecektim.
Kolyenin ucunda ufacık bir deniz kabuğu vardı. Oldukça zarif ve hoştu.
Pars gidip Eda'ya kolyeyi takmak için arkasına geçtiğinde ve elini kolyeyle birlikte Eda'nın boynuna götürdüğünde,Eda irkilmişti.
Ama böyle bir şeyi sadece Pars'ın yapacağını anlamış olacak ki sesini çıkarmadı.
Kolye boynunda naif bir görünüş sergilerken,Pars,Eda'yı kolundan tutup kendine çevirmiş,ardından da sarılmıştı.
"Deniz kabuklarının olduğu yerde,bize küslük olmaz güzelim.Özür dilerim,eşeklik ettim.Seni çok seviyorum!"
Özge 'awww' tarzında garip bir ses çıkardığında hepimizin suratında küçük gülümsemeler yer etmişti.
Belli ki Eda da Pars'ı affetmişti.
Hepimiz okuldan çıktığımızda yavaş yavaş yürümeye başlamıştık. Önce sinemaya gidecektik.
Bildiğim kadarıyla romantik komedi kategorisinde bir filme gidiyorduk.Fakat hangi film olduğunu bilmiyordum.
Sonrasında bir restoranda yemek yiyecektik.
Restoran...
Hepimiz yemeklerimizi yerken çok mutluyduk.Artık Barış'ın beni gerçekten sevdiğine emindim,beni mutlu etmek için elinden geleni yapıyordu.
Barış ve Ata lavaboya gittiklerinde ben de yemeğimi henüz yeni bitirmiştim. Ayağa kalkıp arkalarından gittiğimde bir şeyler konuşuyorlardı.
"Evet,hoşlanıyormuş benden."
"Şu an sevgilisiniz farkında mısın? Öğrenirse neler olur hiç düşündün mü?"
"Ne yapabilirim,Ata. Belki de beni sevmiyordu.Bunu nerden bilebilirdim?"
"Barış,Allah aşkına çocuk sana o kadar yazdı,itiraf etti aşığım diye. Daha neyine seni kandıracaktı? Salak mı bu çocuk?"
"Ata,üstüme gelme.Kendimi iyi hissetmiyorum zaten.Boş konuşmayı kes ve onu kırmadan bu ilişkiyi nasıl bitirebilirim diye fikir ver!"
Duyduklarım doğru muydu yani? Gerçekten sevip sevmediğimi öğrenmek için mi benimle sevgili olmuştu?
Şaka gibi geliyordu,cidden.
Lavabodan hızlıca çıkıp eşyalarımı masadan aldım ve hiçbir açıklama yapmadan dışarı çıktım.
Barış'tan...
"Neden bitireceksin?"
Ata'nın sorusuyla ona dönmüştüm.
"Ata,o çocuk iyi,saf,tatlı. Ben ona zarar veririm,kırarım.O zaman ne ben buna katlanabilirim ne de Ali. Onu kırmak istemiyorum."
"Barış siz gayet iyi bir çiftsiniz. Her türlü sıkıntıyla başa çıkabileceğinizi düşünüyorum."
"O kaldıramaz,tanıyorum ben onu. En ufak hatamda kırılır,paramparça olur hatta.Ona nasıl kıymamı bekliyorsun?'
"Barış sen istersen her şeyi yapabilirsin.Onu mutlu edebilirsin,tüm ömrünü onunla geçirebilirsin.Bu sadece senin isteğine bağlı.Şimdi aptallık etmeyi kes ve sevgilinin yanına dön!"
"Cidden,her şeyi atlatabilir miyiz?"
"Ozansoy ve Tekelioğlu birlik olup bir şeyleri atlatamayacak? Hahahaha güleyim de boşuna gitmesin!"
"Öyle diyorsun yani,"
"Öyle diyorum yani!"
"Tamam o zaman,onu kırmamaya çalışacağım."
Kısa ve her zaman olduğu gibi kaoslu.Barışaşkm'a kızmayın,Ali'yi kırmaktan korkuyor.Aliaşkm sen de çok fazla üzülme,zaten Ozansoy seni seviyor!
Bu arada şey,birkaç bölüm sonra final yapacağım.Ama çok güzel bir son olacağına emin olabilirsiniz♡
Neyse neyse öptüm hepinizi kalplerinizden,görüşürüz!♡