Barış'tan...
Pars'la olan konuşmamızdan sonra ellerimi kurulayıp masaya geri dönmüştüm.Masada Ali'yi göremeyince şaşırmıştım.
"Berlin,Ali nerede?"
"Bilmiyorum,eşyalarını aldı çıktı.Baya sinirli görünüyordu."
"Ne,ne zaman?"
"3 dakika önce falan."
"Burada mıydı gitmeden önce?"
"Hayır lavaboya gideceğini söylemişti."
"Hassiktir,duymuş her şeyi!"
Endişeyle koşmaya başladığımda,arkamdan konuşulanları duymuyordum.Ali her şeyi işitmişti ve yanlış anladıysa,işte o zaman her şey berbat olurdu.
Anayola çıktığımda,kaldırımda yürüyen Ali'yi görür görmez yanına koşmuştum.Kolunu tutmuş,kendime çekip sarılmıştım.
Omzumda hissettiğim ıslaklıkla ağladığını fark etmiştim.
"Ali,"
"Yalan mı söyledin bana?"
"Ne,ne yalanı?"
"Beni sevmiyor musun?"
"Ne,hayır!"
"Neden benden ayrılacağını söyledin o zaman? Yanlış bir şey mi yaptım? Çok özür dilerim Barış.Yaptığım yanlış ne bilmiyorum ama özür dilerim."
Daha da sıkı sarmıştım kollarımı zayıf bedenine.Başımı başına yaslamıştım.
Bana sarılı olan ellerinden birini belimden çekip tutmuştum.
"Ali,ben özür dilerim.Bir yanlışın yok senin,sen çok harika bir insansın.Sorun da bu zaten,sen çok fazla iyisin ve...Ve seni kırmaktan korkuyorum işte!"
Kafasını kaldırıp suratıma dik dik bakmıştı.
"Aptallaşma! Bana zarar vermiyorsun,vermezsin de zaten biliyorum.Hem,bana neden bunu söylemedin? Daha kolay bir şekilde çözebilirdik!"
"Haklısın,haklısın güzelim.Hiçbir şey söyleyemiyorum çünkü haklısın."
Bana diktiği dolu gözlerini,önce dudaklarımda gezdirdi.Yüzümün her yerini ezberlemek ister gibi inceliyordu,bana açıldığı akşamki gibi...
Dudaklarımın üzerinde hissettiğim yumuşak dokuyla,vücudum titremişti.Çok farklı hissediyorum,çok farklı...
Kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu,dizlerimin bağı sanki beni kaldıramayacak gibi çözülmüştü.Çok güzelsin sen Tekelioğlu,fazla güzelsin...
Ayrıldığımızda bana tekrar sarılmıştı.Kollarımı bedenine sarıp,başımı boynuna gömmüştüm.Kokusunu dolu dolu içime çekmiştim.Kibrit gibi kokuyordu,kokusu bile çok güzeldi...
"Sen..." dedim kulağına doğru,boğuk çıkan sesimle.
"Sen bu dünyada gördüğüm en harika şeysin,Tekelioğlu."
"Sen bu dünyada gördüğüm en mükemmel insansın,Ozansoy."
"Seni seviyorum..."
"Seni seviyorum..."
Yıllar sonra merhaba💁🏻♀️