~3~

702 46 12
                                    

1 hafta sonra,Ali'den...

Okula gitmek için sonunda evden çıkmıştım. Kulaklıklarımı lacivert montumun cebinden çıkarıp telefonuma taktım.Ardından yürümeye başladım.

'Mutluluk Reklamı' çalmaya başladığında yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu.Çok seviyordum bu şarkıyı,Barış'la dinlemiştik ilk defa bu şarkıyı ikimiz de.

Bir dağ başında,Barış ağlarken öylece saçma sapan şeyleri aratırken bulmuştuk bu şarkıyı.Şimdi ise en sevdiği şarkının, 'Açar Kalbini' olduğunu söylüyordu,Vera'yla ikisinin şarkısı...

Cebimden sigara paketini çıkartıp telefonumu cebime koydum.Hafif yağmur çiseliyordu.

Sigara paketinden bir dal çıkarıp,diğer elimde tuttuğum çakmakla yaktım.

Ardından şarkının nakaratı kulağıma doldu.

"Aynaya baktı,bi' sigara yaktı..

Derdini kuşlar,telefona yazdı..."

Derdimi kuşlar yanlışlıkla minik gagalarından kaçırdılar mı?

Derdimi biliyor musun,Barış?

" 'Sesini unuttum' dedi ama,

Böyle yalan olmaz olsun..."

Ardından solist tekrar nakaratı söylemeye başladı.Sigaranın dumanını üfleyip ben de söylemeye başladım.

"Aynaya baktı,bi' sigara yaktı...

Derdini kuşlar,telefona yazdı...

'Yüzünü unuttum' dedi ama,

Böyle yalan olmaz olsun..."

Sigara bitince,tekrar bir dal çıkarttım.Yakıp tekrar dudaklarımın arasına yerleştirdim.

Bu aralar içilmemesi gerektiği kadar çok sigara içiyordum.Belki başkalarının umurunda değildi,ancak ben kendi kendimi eritip öldürdüğümün farkındaydım.

Açık konuşmam gerekirse çok da umurumda değil,ölüm her insanın başına gelecek bir şey.

Önemli olan eceliniz gelene kadar; ölene kadar o süreyi doğru kullanmanız.Ailenizle illa ki olan anılarınız vardır,benim yok.Ne bileyim öyle lunapark,ilk sevgili tanıştırma yemeği,ilk dertleşme...

Hiçbirini yaşamayan bir insan düşünün,ruhunu kaybetmiş bir insan.Çok uzun zaman sonra ilk defa arkadaşları oluyor,ailesinden çok aile oluyorlar o çocuğa.Sonra çocuk aşık oluyor ama nasıl bir aşk! Canını verecek kadar çok seviyor.

Sonra hoşlandığı kişi ona en yakın arkadaşından hoşlandığını söylüyor,bir süre sonra o çocuğun değil,hoşlandığı kızın en sevdiği müzikleri dinlemeye başlıyor.Onunla vakit geçiriyor,çocuğu unutuyor.

Çocuk yavaş yavaş silikleşiyor hayatında,aynı kafanızdaki tilkiler gibi.

Kafanızda büyük bir önem taşımayan tilkiler nasıl siliniyorsa bir bir,Ali de öyle silikleşiyor.

Ben,onun hayatında silikleşerek yok oluyorum.

Yağmur iyice bastırmıştı.Her ne kadar yağmur kapatsa da gözyaşlarımı,hıçkırıklarım belli ediyordu ağladığımı.

Telefonumu cebimden çıkarıp ikinci hattan Barış'a yazmaya başladım.Mutlu görünmek zorundaydım,hem onun hem de Vera'nın iyiliği içindi tüm bu çabam.

A: Naber yakışıklı?

A: Umarım iyisindir,seni çok seviyorum.

A: Sevgilin çok iyi bir kız hayırlı olsun ;)

A: Ali yapmış aranızı herhalde,gittim teşekkür ettim.

A: Seni gülümsetmiş,gülümsemeni görmemi sağladı.

A: Tabii biraz da şerefsiz,çok ağladım çünkü.

A: Ozansoy,kalın hırkanı giyin hava çok soğuk.

A: Bir de eğer sevgilin kızmazsa bana biraz sarılır mısın? Çok üşüyorum,o yüzden...

A: Seni seviyorum,Ozansoy.Hayatında başka biri olsa da seviyorum.

A: Biliyorum bana asla gelmeyeceksin,çünkü neden gelesin ki?

A: Sevgilinle mutlusunuz,tonlarca arkadaşın var,seni seven insanlar var...

A: Sen olsam ben de gelmem bana,yalan yok.

A: Ama ne bileyim,insanın içinde bir şeyler parçalanıyor işte.

A: Merak etme,bencillik edip sizin aranızı bozmaya çalışmayacağım.

A: Her neyse,sadece mutlu ol Ozansoy.

Barış: Merhaba,ben Vera.

Barış: Barış şu an uyuyor,seninle ben konuşmak istiyorum.

Barış: Bak,kimsin bilmiyorum ama sana sadece şunu söyleyebilirim; Barış ve ben birbirimizi seviyoruz.Sevgini,aşkını küçümsemiyorum yanlış anlama beni.Ama ne bileyim işte garip hissettim kendimi, sevgilimin bir anonimi olması çok garip geliyor.

A: Peki ne yapmalıyım?

Barış: Biliyorum zor olacak ama,seni engellesem çok kızar mısın?

A: Haklı olmasaydın elbette kızardım,fakat haklısın.Bir an önce Barış'ı unutmalıyım.Yani umarım...

'A' kişisini engellediniz,mesaj göndermek için engeli kaldırın.

Stay • BaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin