Yazardan...
"Barış!"
Barış,eşinin ona seslenmesiyle ayağa kalktı.Yan odaya doğru ilerledi.Burası,oğlu Demir ve kızı Arin'in odasıydı.Büyük bir ihtimalle,ikizler; Demir'in sürekli Arin'e karışması yüzünden tartışmışlardı.
Barış kapının önünde,kollarını birbirine bağlamış hayatını birleştirdiği kişi,yani Ali ve çocuklarını izliyordu.
"Demir,artık Arin'e karışmamalısın.Arin'in bir sevgilisinin olması,sevgilisine görümce gibi davranmanı gerektirmiyor.Asil gayet saygılı ve iyi bir çocuk.Ayrıca 16 yaşındasınız siz,hala size bunları benim mi anlatmam gerekiyor?"
"Baba,ama Arin sürekli Asil'le gezerken beni unutuyor ve bana sürekli kızıyor!"
"Arin,kızım öyle mi yapıyorsun?"
"Ya baba ama salak bu! Onu unutmuyorum,ona yanımıza gelmesini söylüyorum ve geldiği zaman sürekli Asil'e laf sokmaya çalışıyor.Kızıyorum bu yüzden!"
"Demir,artık gerçekten kız kardeşine karışmamalısın oğlum.Sen nasıl istediğini yapabiliyorsan,o da yapabilir.Kendini ondan üstün görme.Sen gece dışarı çıkabiliyorsan,o da çıkabilir.Senin nasıl sevgilin oluyorsa,onun da olabilir.Aptal insanlar değil,medeni insanlar olarak yetişen çocuklarsınız siz.Lütfen,bir kez daha Arin'den bu tarz şikayetler duymak istemiyorum.Ne demek çok kısa giyinmiş? Giyinebilir oğlum,o da bir birey ve iradesi var.Biz seni Ateist olduğun için dışlıyor muyuz? Hayır.Suçluyor muyuz? Hayır.O zaman kardeşin de kendi iradesi olduğuna göre istediği gibi giyinebilir,çok büyük hatalar olmadığı sürece hata yapabilir.Hepimiz insanız,herkes hata yapar."
Ali derin bir nefes aldı ve Arin'e döndü.
"Bunları anlatmış olmam,sen hata yaptığında sana kızmayacağım anlamına gelmiyor,küçük hanım.Olabildiğince kendini düzgün bir insan gibi tutacaksın.Hata yapmamaya çalışacaksın.Herkesin hata yapması,hataların iyi bir şey olduğu anlamına gelmez.İkinize de güveniyorum,yanlış şeyler yapmayın.Bir sorununuz olursa,bana gelip anlatın.Aynı şekilde Barış babanıza da,o da sizi dinleyecek ve doğru yolu gösterecektir."
"Elbette doğru yolu göstereceğim,meselaaaa...Demir,kesinlikle,Karan'la olan kavganda sağ kroşeyle göz altına daha çok vurmalıydın.Zayıf noktası orası."
"Değil mi baba ya,ben de ona yanıyorum! Keşke kavgada daha çok vursaydım oraya!"
"Barış,senin doğru yol anlayışın bu mu hayatım?!"
Barış,gülerek Ali'nin yanına ilerlemiş ve onu kendine çekip bir koluyla sarılmıştı.
"Belki evet,belki hayır sevgilim."
"Of,Demir şunlara bak! İlk günkü aşklarını asla kaybetmiyorlar...Ağlayacağım sanırım!"
Arin'in oldukça duygulu çıkan sesine karşın,Demir onu koltuğunun altına çekmişti.
"Onlar bizim babalarımız,Arin.Kötü olma ihtimalleri var mı?"
"Tabii ki yok,Demir boğuluyorum!"
Demir gülerek Arin'i bıraktığında,Arin Demir'in yanağını öpüp sıkmıştı.
"Ouy,bebek yüzlü kardeşim benim!"
"Arin,öldürdün yanağımı be kızım!"
Barış ve Ali,çocuklarını gülerek izliyorlardı.
Hayat,onlara çok güzel fırsatlar tanımıştı.Hollanda'nın en güzel şehrinde,Amsterdam'da yaşıyorlardı.Evlenmişlerdi ve Türkiye'den ikiz evlat edinmişlerdi.Şimdi onlar da büyümüşlerdi.Arin,oldukça güzel ve tatlı bir kızdı.Demir ise kıskanç ve çok yakışıklıydı.Eh,sevgilisi Lauren'le araları nasıl bu kadar iyiydi,ben bile bilmiyorum.
Ali,hayallerindeki gibi mimar olmuştu ve bir şirket kurmuştu.Hollanda'nın en büyük şirketlerinden birinin kurucusuydu.Barış ise iyi bir psikolog olmuştu.Ek olarak da endistüriyel tasarım bölümünde ikinci üniversitesini okumuştu.
İkisi de başarılı insanlardı.Ve çocuklarını da oldukça duyarlı büyütmeye çalışıyorlardı. Ki duyarlılardı zaten.
"Ali,çok harika bir insansın güzelim."
"Sen daha harikasın bebeğim!"
"Seni seviyorum Ali Ozansoy."
"Seni seviyorum Barış Ozansoy!"
"Biz de sizi seviyoz tırrekler!"
Demir'in son cümlesinden sonra Arin Barış'ın sırtına atlamıştı.Demir de Ali'ye sarılmıştı.
"Arin sen 16 yaşında olduğuna emin misin yavrum?"
"Hiiii,sen bana şişko mu demeye çalışıyosun baba?!"
"Hayır bebeğim,çok kısa ve zayıfsın.Bu yüzden sordum."
"Barış babam sana bebek demeye çalışıyor,geri zekalı Arin!" diyerek kahkaha atmaya başlamıştı,Demir.
"Demir çarpıcam ağzına kes sesini ya!"
"Aaaa doğruyu söyledik,9 köyden kovulduk!"
"Demir!"
"Ya baba tamam kızma!"
"Sizi seviyorum,ailem!"
"Biz de seni seviyoruz,Ali baba!"