Namjoon fusese tras de prietenii săi în acest club cu motivul că nu a mai agățat pe nimeni de când e cu Jennie. Singurele persoane care știu că Namjoon este bisexual sunt prietenii lui cei mai buni, Yoongi, J-hope și Taehyung, deoarece acestuia îi e într-un fel frică, auzind la televizor că comunitatea LGBTQ+ nu era prea acceptată de cei din jur și deși lui nu îi era frică de ceea ce vor spune oamenii despre el, nu putea să le facă una ca asta familiei sale, fiind singur la părinți avea datoria de a duce mai departe firma tatălui său și de-a o da urmașului său, dacă acesta și-o va dori-o.Aceștia serviră câte un pahar de șampanie scumpă, de fapt cea mai scumpă pe care o aveau la bar, continuând să-i admire pe frumoșii băieți care-și unduiau șoldurile în fața sutelor de bărbați care-i priveau cu sete. Fiecare purta o ținută diferită cu numele lor de scenă gravat cu pietricele scumpe pe spate și deși acestea străluceau puternic în lumina reflectoarelor, nimeni nu era atras de ele, ci de deținătorul acestora.
Spre nefericirea prietenilor săi, Namjoon nu găsise pe nimeni care să-i atragă cu adevărat privirea, doar se uita în gol sperând ca cei trei să nu descopere ce făcea el cu adevărat, dar aceștia nu erau chiar atât de proști.
- Namjoon - hyung? Nu ți-a atras nimeni privirea? ~ îl întreabă Tae, prinzându-l ușor de umărul pentru a-i atrage atenția, însă Namjoon era cu gândul și privirea în altă parte. Un barbat trăgea de un stripper pentru a-l duce undeva, fiind evident că stripperul nu voia să-l urmărească. Crezând că acel bărbat încearcă să-l răpească pe micuțul băiat brunet, Namjoon se mobiliză și decise să-i urmărească. Curios fiind, lasă paharul de șampanie pe masă și se îndreaptă spre cei doi.
Namjoon îi urmării din spate și-i văzuse intrând într-o încăpere cu o ușă mare și masivă din lemn de cireș. Neînfricat, a intrat și el după ei. În fața ochilor lui se aflau doi bărbați care-l țineau pe brunet de mâini gata să-l snopească în bătaie, însă Namjoon țipă " Lăsați-l!", atrăgându-le atenția celor aflați în cameră și spre fericirea acestuia lăsându-l pe cel mic de brațe.
- Domnule, nu aveți voie aici. Vă ro să ieșiți! ~ spune autoritar unul dintre bărbații care-l ținuseră pe brunet. ~
- Poate e Vip... Veniți aici și așezați-vă lângă mine, domnule. ~ îngână Wuko, făcându-i loc pe canapeaua din piele pe care ședea regește. ~
Namjoon se așează lângă Wuko, privindu-l pe Jin din cap până-n picioare.
- Ce-i faceți?
- Noi? Ii dăm o lecție, dar să nu vorbim despre asta acum. Întrebarea mea e cu ce vă putem ajuta, domnule... Știți pe-aici nu prea aveți voie, dar dacă e o urgență noi înțelegem și vă ajutam... Doriți un pahar de vin? E cel mai bun din Coreea, de fapt din toată lumea. E adus din Egipt de către unul din oamenii mei.
- Nu, mulțumesc... Aș dori să știu cât coastă să-l am pe acest băiat.
- Pentru o noapte? Mm... 100 de dolari.
- Nu-l doresc pentru o singură noapte, ci pentru totdeauna. ~ șoptește Namjoon seducător, intrând în rolul său de cumpărător. În timp ce Namjoon îl privea pe Jin cu ardoare pentru a se face înțeles că-l dorește doar pentru el. Auzind cele spuse Wuko se îneacă cu vin, aproape scuipând lichidul din cavitatea sa bucală. Acesta își îndreaptă privirea spre angajatul său, privindu-l cu dezgust. În tot acest timp micuțul brunet era stană de piatră, iar ochișorii săi căprui mai aveau un pic și-i ieșeau din orbită. ~
- Nu. ~ șoptește Jin împietrit, însă Wuko nu-l băga în seama și-și continuă afacerea. ~
- Păi... La câte operații estetice am plătit pentru el aș îndrăzni să cer 10.000 de dolari și e doar al tău, dar ținând cont că vreau să scap de el cât mai repede, deoarece aduce numai probleme... Ți-l dau pe 6.000. Cred că e un preț rezonabil. Plus dacă se întâmplă să fugă vei avea garanția că-l voi găsi noi și ți-l vom aduce. Batem palma?
- Normal. Unde pot să plătesc? Primiți și prin card?
- Bineînțeles că primim. Aici plătiți dacă nu vă deranjează... Veți primi și bon fiscal dacă doriți.
Namjoon îi întinse cardul lui Wuko pentru a-l introduce în casa de marcat și-și îndreaptă privirea spre Jin care stătea cuminte lângă canapea, așteptând ca totul să se termine.
- Mulțumesc! O seară frumoasă să aveți! ~ le spune Namjoon, ieșind de mână cu Jin pe ușa încăperii. În tot acest timp Jin nu a avut curajul nici să-l privească în ochi pe bărbatul care tocmai i-a cumpărat viața și întregul viitor. Mintea acestuia era plină de întrebări fără răspuns. ~
Când aceștia trecuseră pe lângă masa prietenilor lui Namjoon, acesta le zise scurt că s-a ivit ceva și trebuie să plece, lăsându-i pe cei trei cu gurile căscate și cu ochii mari de uimire.
- Acela era hyung care se ținea de mână cu un băiat? ~ întreabă Taehyung, iar ceilalți doi îi aprobă la fel de lăsați fără cuvinte. ~
- Se pare că cineva și-a tras gagic. ~ urlă J-hope, fiind pe culmile fericirii că planul lor a reușit. ~
✧༺♥༻✧
Îmi pare rău că n-am postat mai deloc vara asta... 🙄