Ajunși în scara de bloc a garsonierei lui Jin, Namjoon era aproape adormit, rezemându-se de micul șaten, care încerca din toate puterile să-l ducă până la garsoniera sa.- Poți să coopeerezi și tu un pic? ~ îl întreabă iritat brunetul încercând să-l susțină cât de bine putea el. ~
- Vrum! Vrum! ~ strigă Namjoon, luându-l pe Jin de urechi și trăgând de ele, crezând că e un volan de mașină. ~
- Poți să încetezi? Și nu mai urla! Nu vreau să iasă vecinii la noi și să ne dea afară din bloc.
- Jinie! ~ urlă cât îl țineau plămânii, iar una dintre uși se deschide. Pe ușă ieși unul dintre vecinii brunetul somnoros, frecându-și ochii obosit. " La dracu! E ora 2 noaptea și ăsta urlă ca un nebun! Nu știu ce-i fac de-mi fac vecinii reclamație la administratorul blocului." gândi Jin, încercând să găsească o scuză plauzibilă. ~
- Ce se întâmplă aici? Nu știți că oamenii mai dorm pe la ora asta? Duceți-vă într-un club dacă aveți chef de urlete și gălăgie!
- Ne pare rău, domnule! Nu se va mai întâmplă. O seară plăcută! ~ încearcă Jin să repare situația. ~
- Să sperăm că nu se va mai întâmplă, căci dacă se va întâmpla voi suna la administrator. O noapte liniștită să avem! ~ șoptește rigid vecinul, punând accent pe ultima proporție. ~
- Stați, domnule! Nu aveți din întâmplare niște prezervative prin casă, mărimea L sau XL ? Nu m-am gândit să cumpăr și nu putem să... ~ însă nu mai putu să-și continue propoziția, căci Jin îi astupase gura cu palma sa, făcând să se așterne o liniște inconfortabilă între cei trei. ~
- Cred că am un pachet prin dulap, dar nu sunt sigur de marimea sa. Stai că ți-l aduc să vezi! Mă întorc în 10 minute.
- Stați, domnule! Nu avem nevoie de așa ceva, prietenul meu e un pic cam turmentat, iar mintea sa nu-i mai funcționează cum trebuie. Vă mulțumim de ospitalitate, dar chiar nu avem nevoie. Scuzați-ne de deranj!
- Copii din ziua de azi, nu știu care sunt riscurile nefolosirii protecției! Mai bine vi-l aduc să știu că mi-am făcut treaba de adult responsabil, iar de-acolo faceți ce vreți voi! ~ le spune bărbatul intrând în locuința sa, pentru a le aduce cutia. ~
- Namjoon! ~ strigă Jin când îi simți limba caldă si catifelată, lingându-i palma. ~
- Da, Jinie? S-a întâmplat ceva? ~ șoptește Namjoon inocent, după ce Jin și-a tras mâna de pe gura sa. ~
- Ugh! Hyung! De ce ai face asta?
- Dar ce-am făcut? Am încercat doar să mă eliberez pentru a-i spune bărbatului că poate să-mi aducă, dar se pare că gândim la fel.
- Hai mai rapid pana nu se întoarce! Pun pariu că până mâine voi subiectul de bârfă în bloc. ~ Jin îl trase pe Namjoon după el, până la ușa apartamentului său și începu să-și caute cheile. ~ Shit... Unde naiba le-am pus? ~ începe să se încrunte brunetul și să se mai caute încă o dată prin pantaloni, căci poate nu a băgat de seamă și erau acolo, dar nimic. ~
- Pe astea le cauți, cumva? ~ întreabă Namjoon, râzând în timp ce flutura cheile în fața brunetului. ~
- Dă-mi-le! ~ îi spuse Jin enervat încercând să ajungă la chei, dar fără succes. " Cum putem să fim aproape la aceeași înălțime si totuși să nu ajung la chei?" se gândi brunetul enervat la culme. ~ Namjoon! Dă-mi-le!
- Nu, nu, nu! Ia-le singur! ~ șoptește Namjoon, vârând cheile în boxerii săi, râzând ~
- Tu! Cum ai putut face asta? Știi că acum va trebui să le spăl în dezinfectant?
- Da, sigur... Dacă nu le iei dormim aici, în scară de bloc.
- Să fii sigur că eu nu bag mâna acolo! Ori le iei tu ori plec și te las aici! ~ continuă Jin nervos, gata să plece, însă se întoarse rapid când auzi răspunsul bărbatului cu păr gri. ~
- Imediat ne va aduce vecinul tău prezervativele, deci ar fi frumos din partea noastră să-l așteptăm afară.
La auzul acelor vorbe, Jin se panică și-și vârâ mâna în boxerii lui Namjoon, încercând să găsească cheile, însă prinde din greșeală altceva, făcându-l pe bărbatul cu păr gri să geamă usor. Jin se înroși și-și scoase rapid mâna cu cheile din boxerii acestuia.
- Jinie? De ce m-ai atins unde nu trebuie?
- Doar taci! ~ spuse Jin, deschizând rapid ușa și trăgându-l pe Namjoon în micuța sa garsonieră, când îl auzi pe vecinul său ieșind din garsoniera sa. ~
Când se lăsa liniștea peste scara de bloc, Jin expiră ușurat, căutându-l pe Najoon cu privirea. Se panică când nu-l văzu lângă el, iar ușa era larg deschisă. Ieși tiptil din garsoniera pentru a-l găsi pe Namjoon care surprinzător se târa în patru labe ca un bebeluș către ușa acelui vecin.
- Hyung? Haide să mergem la nani, bebelușule!
- Jinie... ~ șoptește Namjoon înainte să adoarmă pe betonul rece al holului. ~
- Cum te voi duce eu acasă?
După ce Jin l-a cărat în garsonieră, l-a așezat pe pat, dându-i jos papucii și scoțându-i din buzunar tot ce avea, când îl auzise pe Namjoon îngânând 'Urăsc trădătorii'. Jin zâmbi aranjându-i părul care-i cazuse peste ochi,deranjându-l. Liniștea este distrusă de un ciocănit insistent în ușa garsonierei. Jin se îndreaptă cu pași mici spre ușă, deschizând-o un pic, cât să vadă cine era. Proprietarul...
- Seokjin... Unde sunt banii mei? Acum e data la care mi-ai spus că-mi vei da banii pe chirie.
- Chikoo... Nu am bani chiar acum, dar promit că ți voi da când primesc salariul.
- Asta ai spus și acum o săptămână.
- D-dar chiar nu am, acum.
- Văd că prietenul tău are. Împrumută-i, altfel te dau afară chiar acum.
- Te rog ... Nu pot face asta... Doamne, ar fi furt.
- Nu-mi pasă! Va înțelege el.
✧༺♥༻✧