♤ Capitolul 6 ♤

139 22 3
                                    


      Jin se îndreaptă spre acea persoană și se așază în dreapta sa, punându-și una dintre palme pe umărul acestuia.       Bărbatul se întoarce spre Jin și începe să-l privească cu ochii mari, încercând să-și dea seama cine e. Se strâmbă în încercarea de-al recunoaște pe băiatul care stătea lipit de el, dar fără succes, așa că lăsa asta deoparte și-și ridică paharul de whisky la buze, bând câteva guri din lichidul amărui.

      ( Nu am băut niciodată whisky de aceea nu știu dacă e chiar amărui.)

     - Îmi spui si mie cine ești? Sau dorești să continui să mă sorbi din priviri?

     - Hyung, sunt eu Seokjin, băiatul pe care l-ai ajutat atunci în club... Te simți bine?

     - Cine? Eu? Sunt extraordinar de bine după ce fufa aia de Jennie s-a despărțit de mine printr-un fucking mesaj... Și știi care e motivul? O, doamne... Motivul e unul atât de stupid ,încât mi-e jenă să-l spun. ~ spune bărbatul cu păr gri, vrând să-și scoată telefonul mobil din buzunar pentru a-i arăta mesajul lui jin, dar îl scăpa din mână. Înjurând Namjoon se apleacă să-și ia telefonul, dar se prăbuși în poala lui Seokjin. ~

     - Hyung... Eu cred că ai băut destul.

     - Nu! Vreau să uit de ea! Să se ducă la iubițelul ei care nu o va părăsi niciodată și care va avea mereu timp de ea și de mofturiile ei... După ce mi-a mâncat banii, m-a aruncat ca pe ultima cârpă! Am avut încredere in ea si m-am gândit că se va schimba si va deveni și ea fată de casă, dar m-am înșelat. M-a jucat ca pe ultimul prost și uite unde am ajuns! ~ strigă Namjoon, vrând să mai comande încă un pahar de alcool, însă Jin îi făcu semn chelnerului că totul e sub control și să nu le mai aducă nimic.~

     - Hyung, dorești să-ți aduc un pahar de apă? Sunt sigur că te va face să-ți revi un pic și să te simți mai bine.

     - Crezi?

     - Mhm.

     - Nu vreau să mă simt mai bine, sunt perfect cu paharul meu si cu muzica asta excelentă... Poate ar trebui să-i trimit un videoclip în care mă distrez să vadă că nu sunt ultimul prost care compătimește după o curvă... Whuu! Muzica asta mă face să mă simt liber si plin de viață! ~ strigă Namjoon, vrând să se ridice si să plece să se distreze cu persoanele care dansau pe ringul de dans ,însă Seokjin nu-l lăsa să plece singur, urmărindu-l îndeaproape pentru a nu intra în vreo belea. Era datoria sa să aibă grijă de bărbatul care i-a făcut viața mai bună. Se simțea nevoit să-i întoarcă favorul, de-aceea decise să-l urmărească și să aibă grijă de el, măcar în acea noapte ~

     În timp ce-l urmărea pe bărbatul cu părul gri, Seokjin a fost oprit de o mână care l-a tras până la un colț mai retras. Bărbatul care-l trase îl întoarse cu fața spre el, admirându-și noua captură. Își duse mâna la buzele cărnoase si rozali ale brunetului, trecându-și degetele pe suprafața lor pufoasă.

     Jin era stană de piatră, neputând să-și miște nici măcar un deget. Își ridică privirea spre chipul acelui bărbat și-și aduce aminte cu înfiorare că acel bărbat era același cu cel care i-a cauzat probleme în noaptea aia la club.

     - T-tu... ~ șoptește, sperând că se înșală, dar totul se adeverește când bărbatul doar rânji diabolic. ~

     - Văd că-ți aduci aminte de mine, păpușă! Ai crezut că poți scăpa așa ușor de mine? Mhm... Din păcate te-ai înșelat, te-am urmărit tot timpul ăsta, iar din câte am observat ți-ai găsit un alt partener... ~ îi șopti la ureche, făcându-l să se îndepărteze cu ultimul curaj pe care-l avea. Spera ca totul să fie un coșmar. Nu voia să se gândească ca acest psihopat l-a urmărit tot timpul ăsta. ~ Dar de ce te îndepărtezi de mine? Stai calm că nu te voi mânca, deocamdată...

     - Ce vrei de la mine? ~ își recapătă brunetul vocea, încercând să pară curajos, însă corpul l-a dat de gol, căci tremura tot de teamă. ~

     - Deocamdată nu-mi doresc nimic de la tine, pe viitor mai vedem. ~ își apropie fața de cea a brunetului, încercând să-l sărute, însă brunetul îl plesni peste obraz. În timpul în care acesta își duse palma spre locul inflamat, brunetul își adună ultima fărâmă de curaj și fugi cât îl tinea picioarele pentru a-l căuta pe Namjoon. ~

     Când în cele din urmă îl găsi, fugi spre el, dar se opri la un metru depărtare când observă că acesta nu era singur. Namjoon dansa împreună cu o brunetă mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată, care-și plimba mâinile pe corpul bărbatului, nepăsându-i că erau într-un loc public.

     Jin o atinge ușor pe umăr, atrăgându-i atenția de la Namjoon. Aceasta se întoarce încruntată spre brunet, aruncându-i o privire confuză și nervoasă.

     - Dragule, căutați alt bărbat, căci pe acesta am pus eu ochii deja. ~ îi spune nonșalant, văzându-și de treaba ei cu Namjoon. ~

     -  Poți să-ți iei mâinile alea jegoase de pe soțul meu? Doar pentru că e un pic beat, asta nu înseamnă că trebuie să sari pe el ca ultima lipitoare. Du-te și căutați alt bărbat, căci acesta e luat. ~ încearcă Jin să se comporte ca o soție geloasă, iar planul său a funcționat, căci bruneta și-a luat mâinile de pe Namjoon, plecând să-și caute alt bărbat cel mai probabil. ~ Ce nesimțită! Nici măcar nu și-a cerut iertare, a plecat ca o divă.

     - Stai! Unde mergi? ~ strigă Namjoon după bruneta care nici măcar nu s-a sinchisit să-și întoarcă capul. ~ Perfect! A plecat și fufa asta!

     - Hyung? Haide să mergem acasă. Unde locuiești, să pot chema un uber să te ducă până la locuința ta.

     - Casă? Care casă? N-am așa ceva, sau poate am? ~ întreabă confuz Namjoon. ~

     - Fie! Mergem la mine, doar nu face gălăgie pe scări. Nu am chef să dau explicații vecinilor. ~ îi zice exasperat Jin, scoțându-și micul telefon mobil din buzunar pentru a suna un uber. ~

     - Mergem la tine? Ai casă?

     - Normal că am casă, doar n-aș fi spus că mergem la mine dacă nu aveam... Chiar ești foarte beat. ~ râde Jin, sunând uber-ul, în timp ce Namjoon stătea cuminte pe balustrada drumului. ~

                    ✧༺♥༻✧   

     Știu că n-am mai postat de mult și n-am nicio scuza plauzibilă pentru asta... Îmi pare rău! 🥺

♡Close my eyes♡ { Namjin}Where stories live. Discover now