3. fejezet

951 37 3
                                    

Draco nem tudta mennyire vágyott rá, amíg meg nem tette

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Draco nem tudta mennyire vágyott rá, amíg meg nem tette. Már amikor a falhoz nyomta a testét megmozdult benne valami. Eszébe sem jutott, hogy undorodnia kéne amiért egy sárvérűhöz ér, ahogy azt belé nevelték. Ebben a tanévben meghasadt a személyisége és talán a lelke is; habár mindent, amit tett a családjáért tette, egyben pont ez volt az oka annak, hogy már nem tudta olyan büszkén viselni a Malfoy nevet, mint annak előtte. És ezt az elgyötört lelket nem érdekelte, milyen származású a lány, akit a falhoz szorított, csak a lángoló tűz a szemében, amit ő gyújtott. Hatalma volt Hermione érzelmei, vagy legalábbis indulatai felett, és ez megrészegítette.

Ahogy ajkait a lányéhoz szorította zsigeri ösztönök járták át a testét. Bele akart túrni a hajába, szívni a nyakát, beférkőzni ez alá a kifejezetten csinos és egészen kivágott rózsaszín ruha alá és rábírni, hogy sikítson, de ne a félelemtől.

Viszont mielőtt bármit is megtehetett volna Hermione erősen a szájába harapott és eltaszította magától, majd egy pillanat alatt rászegezve pálcáját megtörölte a száját.

- Mit képzelsz, te görény?

Draco lesokkolt, de a lány nem várt válaszra csak a pillanatnyi zavarát kihasználva ajtót kívánt magának és elhagyta a szobát.

A fiú visszasétált a kanapéhoz, lerogyott rá és megérintette a sebes száját; vérzett. Felfordult a gyomra.

A csók közben annyi gondolat és érzelem cikázott át rajta, és ahogy elragadta a hév, fel sem fogta mik is voltak ezek. A kanapén ülve viszont, realizálva saját tetteit és érzéseit nyomorultabbul érezte magát, mint eddig ebben az évben bármikor. Undorodott magától, attól, amit tett, és akivel tette. De főként attól undorodott, hogy megismételte volna. Elé vetült az apja megvető ábrázata, ha megtudná, mit művelt. Milyen jogon mocskolja be ő a családja arany vérét akár egy csókra is? Hát ilyen neveltetést kapott?

Draco orrlyukai kitágultak, ahogy belopta magát az a gondolat a fejébe, ami hónapok óta kísérti. Mi van, ha a szüleinek nincs igaza, és nem jól látják a helyzetet? Hiszen valljuk be, eddig csakis rossz dolgok származtak a nézeteikből, és a dolgok jelenlegi állása szerint nem is fognak egyhamar más irányt venni az események. Ha beteljesíti a feladatát gyilkos lesz, ha nem, pedig halott. Habár féltette a saját és szülei életét, az első kimenetel sem volt igazán megnyugtató. Már csak a feladat jelenléte is megtörte. Lehet, hogy halál lenne a vége annak is, ha teljesíti.

Ezek mellett a griffendéles lány származása szinte teljesen eltörpült. Habár enyhe kifejezés, hogy nem kedvelte Grangert, mégis ez a csók volt az elmúlt hónapok egyetlen olyan eseménye, amiközben majdnem jól érezte magát.

Már csak az a kérdés, ez az érzés ér e annyit Dracónak, hogy szembe menjen mindennel, amiben eddig hitt és amit eddig ismert.

×~×~×

Burning Inside [dramione] [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now