Másnap apró mosolyok a folyosón. Ahogy a tömegben összeért a testük. Amikor a szemük találkozott, és mindketten vigyorogni akartak, de nem lehetett, ami nyilván csak olaj volt a tűzre.
Hermione rég volt ilyen életvidám, Draco pedig régen sétált ilyen kihúzott háttal és kisimult arccal.
Az egyik folyosón még ki is rántotta a lányt a tömegből észrevétlenül, hogy egy oszlop mögé bújva csókolja meg.
- Szia mardekár – mosolygott Hermione, kezét Draco mellkasán pihentetve.
- Szia griffendél.
Egy alsóbbévest belöktek a mellékfolyosóra, de a fiú reflexeinek hála, aki Hermione elé kapta a talárját és a mögött csókolta meg, nem buktak le.
- Ne kísértsük a sorsot. Nem akarom, hogy Pansy kikaparja a szememet.
- Akkor én kikaparnám az övét – mormolta Draco, mire Hermione szemöldök ráncolva rázta a fejét értetlenül. – De igazad van. Nekem sincs kedvem a te fiúiddal összetalálkozni.
- Akkor majd összefutunk – somolygott a lány, és egy utolsó csókot nyomva a fiú szájára kisurrant a karja alatt, vissza a folyosóra.
Nem tudták, hogy tényleg ez az utolsó.
×~×~×~×~×~×~×~×
- Jönnek. Legyen nálad a pálcád – szorította meg a kezét. – Vigyázz magadra, Hermione. Most kezdődik.
Azzal elengedte, hátat fordított neki és nem nézett vissza.
Hermione a klubhelyiségbe rohant, bár fogalma sem volt mit tegyen. Ron rögtön felkapta a fejét és egy csendes zugba húzta a lányt, a kezét megfogva próbálta kiszedni belőle, mi a baj.
- Hol van Harry?
- Nincs itt, asszem Dumbledore-ral van. Mi a baj Hermione? – nézett rá riadt és egyben könyörgő tekintettel.
A lány tudta, hogy nem mondhatja el, mivel pontosan nem is értette, mi történik. Kétségbeesésében legördült egy könnycsepp az arcán, mire Ron magához vonta, a hátát simogatva csitította.
- Rossz érzésem van – motyogta.
Ron vigasztaló karjaiban könnyezte az előtte álló megpróbáltatásokról még nem is tudva inkább Draco Malfoyt, aki utolsó tetteként még eljött érte, hogy biztonságban tudja.
VÉGE
YOU ARE READING
Burning Inside [dramione] [BEFEJEZETT]
FanfictionHermione Ront akarja elfelejteni, Draco pedig a feladatot, amivel megbízták.