7. fejezet

818 28 0
                                    

Hermione hirtelen jött világra szóló boldogságának lángjára Ron hideg vizet öntött, amikor nem emlékezett, mit is mondott a gyengélkedőn. Láthatóan megkönnyebbült, hogy Lavenderrel szakított, de Hermione kővé dermedt, amikor megtudta, hogy fogalma sincs, mi történt, mit suttogott félálomban.

Nem mondhatja meg neki, hogy őt szólította és ezért sír most Lavender. Merlinre, ezt nagyon nem így képzelte el!

Harry arcán is látta átfutni a döbbenetet, amikor szóbajött evés közben, majd összenéztek. A barátja szemében észrevette az együttérzést és a sajnálatot, és tudta, hogy ha megkérné, felvilágosítaná helyette Ront, de nem tűnt helyén valónak.

Ha még mindig nem jött rá igazán, hogy vele akar lenni, akkor Hermionénak nincs joga ahhoz, hogy ezt erőltesse. Az elmúlt hetek bizonyítékul szolgáltak, hogy képes elengedni a fiú iránti érzéseit, és habár ezt eddig úgy tette, hogy alig beszéltek, most megpróbálhatná barátként is folytatni.

A bamba bámulásból feleszmélve vette észre Katy Bellt, aki az elátkozott nyakláncot szenvedte el. Hirtelen olyan távolinak tűnt az a roxmortsi hétvége, pedig csak túlságosan az érzelmei körül forgott az élete Ron és Draco Malfoy miatt, és szégyenszemre elfeledkezett az incidensről. Rászólt Harryre, hogy eredjen a lány után, aki hallgatott rá, miután magához vette a letehetetlennek bizonyuló bájitaltan könyvét. Hermione a nyakát nyújtogatva figyelte a beszélgetésüket, habár nem hallott semmit, de észrevette, mikor dermedt meg Katy, valakit szuggerálva a Nagyteremben. És az a valaki nem volt más, mint Draco. Arca az átlagosnál is falfehérebb lett, ahogy farkasszemet nézett Harry és Katy párosával, majd oldalra pillantott, egyenesen Hermionéra, mielőtt a nyakkendőjén lazítva sarkon fordult.

 Arca az átlagosnál is falfehérebb lett, ahogy farkasszemet nézett Harry és Katy párosával, majd oldalra pillantott, egyenesen Hermionéra, mielőtt a nyakkendőjén lazítva sarkon fordult

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A lány tudta, hogy baj van, ahogy Harry a fiú nyomába eredt, de nem hagyhatta faképnél Ront. Mégis mit mondana neki? Hogy a két fiú közé áll, hogy megvédje... kit is? Harryt? Dracót? Vagy mindkettejüket egymástól? Malfoy nem az ő felelőssége, Harry pedig tud vigyázni magára és remélhetőleg felelősségteljesen viselkedik.

Ez mind szép és jó indok volt a maradásra, pedig tudta, hogy nem ez a legfőbb oka. A Ron által nemrég összeforrasztott, majd újból megrepesztett szíve megdobbant, amikor Draco ránézett azzal a végtelen félelemmel a szemében. Nem kockáztathatta meg, hogy Harryvel szemben őt válassza a bugyuta fellángolása miatt, így inkább kimaradt belőle. Elintézik ők maguk között. Gyáva döntés, nem egy griffendéleshez méltó, de jelenleg nem bízott a saját ítélőképességében, amikor ilyen kálvária zajlott a bensőjében.

×~×~×~×~×~×~×~×

A klubhelyiségben beszélgettek, amikor Harry visszatért, vizesen és izzadtan. Szó nélkül a hálóterme felé vette az irányt, így Hermione és Ginny rögtön Ronra néztek, hogy eredjen utána és derítse ki, mi történt.

Amikor a két fiú visszatért, Harry immár átöltözve, elmesélték, hogy mondhatni párbajozni kezdtek és Harry megátkozta Dracót a Sectumsemprával, amiről Hermione sosem hallott, és ez eléggé megijesztette. De nem annyira, mint az érzés, ami a mellkasában keletkezett a fiúk párharcának hírére. Túlságosan hasonló volt ahhoz, amit akkor érzett, mikor Ron állapotáról értesült, pedig ennek nincs sok értelme. Ron évek óta a legjobb barátja a mellett, amit Hermione érzett iránta, ezzel szemben Draco Malfoy az ősellenségük, és a kettejük között történt dolog is csak egy idegesítő botlás.

Burning Inside [dramione] [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora