!Felnőtt tartalom!
Pipiskedett és Draco nyakába kapaszkodott, miközben ő egyre hevesebben viszonozta a csókját. Miközben a nyelve az övét simogatta, érezte, hogy a fiú a hajába túr, de ahogy egy gubancba akadtak az ujjai a lány a fájdalom következtében beleharapott Draco nyelvébe, ám ettől nem állt meg semmi, sőt, úgy tűnt, a fiú még élvezte is a harapást. A hajából kiszabadulva a szorosan átfogta a lányt és megfordította magukat, hogy a kanapé háttámlájának dönthesse, mire Hermionéból önkéntelenül kiszakadt egy sikkantás, és ezzel megszakította a csókjukat. Régen érezte már magát ilyen felszabadultnak, és vigyorogni támadt kedve, mint a vadalma, ezért az ajkába harapott. Most, hogy letette a sarkát, érezte, hogy a vádlija nem éppen hálás a sok pipiskedésért a fiú magassága miatt.
- Túl magas vagy! – nézett fel Dracóra, és játékosan a mellkasába öklözött, mire a fiú arca elkomorodott. Talán túl messzire ment? Most mégis mi a baj?
- Tipikus Griffendél – csóválta meg a fejét, majd elszakadt a lánytól és körbesétálva a kanapét leült a közepére. Hermione nem értette, mire célozhat, de követte a tekintetével. – Egy mardekáros képes megoldani ezt a problémát – nézett hátra a lányra, pimaszul felvonva szemöldökét, de a hangjában nyoma sem volt gúnynak.
Intett a fejével, hogy Hermione is jöjjön át arra az oldalra. A lány lassan körbesétált, de továbbra sem tudta, hova is üljön le. Mellé? Az ölébe netán? Draco viszont megkönnyítette a dolgát, mert ahogy elé ért a lábáért nyúlt, és terpeszben magára ültette.
Hermionénak be kellett vallania, hogy tényleg orvosolva lett a probléma, bár hihetetlenül zavarban érezte magát Draco vizslató pillantásától, és a kezeitől, amik a combjára simultak, hosszú ujjai vége a szoknyája alá ért. A szíve furcsán kalimpált és egészen kellemetlen intenzitással bizsergett a bőre, szorult össze a gyomra.
Eddig szinte a fiú térdein ült, most viszont a combjait maga felé húzó kezek unszolására közelebb csúszott hozzá és immár tényleg az ölében volt.
- Ugye, hogy jó ötlet volt? – kérdezte Draco, szemét leplezetlenül végigfuttatva a lányon, amitől ő úgy érezte, mintha meztelen lenne.
- Nos... - kezdte volna Hermione, de nem tudta folytatni a mondatot, amikor Draco keze már határozottan a szoknyája alatt volt és a fenekére simult. Azt sem tudta figyelmen kívül hagyni, hogy a fiú a nadrágján keresztül nekifeszült, pont, mint a legutóbbi alkalommal, csak most az egész még intenzívebb lett.
- Nos?
Draco Hermione nyakához hajolt és belecsókolt, mire a lány ösztönösen kissé hátrahajtotta a fejét és felkínálta neki a bőrét. Az iskolai pulcsitól a fiú nem tudott lentebb haladni, így kezeit a lány lábáról levéve a derekára tette át, hogy benyúljon a pulcsi alá.
ESTÁS LEYENDO
Burning Inside [dramione] [BEFEJEZETT]
FanficHermione Ront akarja elfelejteni, Draco pedig a feladatot, amivel megbízták.