{7}

61 6 5
                                    

Ik sla haar vol in haar gezicht en vervolg mijn slag nog eens. 'Godverdomme! Kut kind!' schreeuwt de White wolf tegen me. Nu haalt zij uit, maar ik ontwijk haar slag. Super handig dat ik vroeger op taekwondo zat, dat komt nu goed uit. Ik tackel haar onderuit en ze valt hard op de grond.

Heel even denk ik, dat ze zich heeft overgeven, maar dan trekt ze mij onderuit. Ik maak een achterwaartse salto, maar beland op mijn face. Krijg toch de klere! Snel sta ik op en voor ik het weet trekt Ashton haar bij me weg. Ik zie dat ze bloed en meteen deel ik nog een klap uit op haar bebloede neus. Net goed! Moet je me niet kut kind noemen!

Opeens word ik bij mijn pols vast gepakt en Ashton trekt me omhoog, zodat ik met mijn voeten in de lucht spartel. Gloeiende! Wacht eens, hij heeft aan 1 ding niet gedacht. Nog voordat ik met mijn voeten tegen zijn geslacht kan trappen worden die vast gepakt.

'Nu kan je niks he?' hoor ik Ashton gemeen zeggen. 'Nu niet nee, maar net wel. Als je dat niet optijd had gezien, kon je voorlopig niet met je poten aan haar zitten.' zeg ik pissig en de woede giert door mijn hele lijf heen.

'Whaha, je kan boos blijven doen, maar daar kom je niet ver mee.' zegt White wolf. Wat een bitch zeg! Ze denkt dat ze alles mag hier!

"Wat is hier allemaal gebeurd?" hoor ik opeens Michael en Calum vragen. Ik kijk op en zie Luke nog steeds staan kijken. Achter hem zie ik Michael en Calum verschijnen, die meteen naar de White wolf kijken. Ze stoppen abrupt met lopen en staren haar aan. Wat is er allemaal gaande?

'Weet je dat niet? White wolf is een speciaal iemand, die andere wolven aantrekt.' legt Ashton uit aan mij en hij laat langzaam mijn polsen weer los. Heel even vergeet ik mijn boosheid, maar algauw als ik White wolf zie komt het net zo hard weer terug. Wat moet ik nou?

'Niks doen en naar beneden gaan.' sist Ashton in mijn oor.

'Waarom ben ik jou mate?! Ik wou dat ik hier niet bij betrokken was!' sis ik terug tegen hem en ren de kamer uit. Ik hoor nog hoe Ashton mij nog na roept, maar ik kan het niet verstaan. Als een speer ren ik naar de voordeur en trek hem met een vaart open. Zodat die met een klap open slaat en snel ren ik het huis uit. Ik moet weg van hier! Weg van deze bende! Weg van de aardbodem! Maar waar moet ik dan naartoe gaan? Ik ren een random richting op en ren zo snel ik kan. Wat haat ik mijn leven nu zeg!

'Saar, blijf staan!' hoor ik opeens iemand roepen, maar ik luister niet meer en ren als een kip zonder kop door. Wat ben ik voor een persoon?

'Shit!' hoor ik nog eens de zelfde persoon zeggen. In een oogwenk zie ik een dorpje liggen en ik ren snel door. Misschien durven ze zich niet in een dorpje te vertonen?

'Saar, stil staan nu! Je weet niet waar je naartoe rent!' zegt een stemmetje in mijn hoofd, maar zelfs daar luister ik niet naar en kom steeds dichterbij het dorpje. Naar mate ik dichterbij kom, hoor ik gehijg in mijn nek. Verbaasd kijk ik achter om en zie de hele roedel achter me aan komen. O boy! Krijg toch de kl- BOEM!

Ik struikel ergens over en ga hard onderuit. Met een harde klap beland ik op mijn gezicht op de grond en snel krabbel ik overeind. Snel ren ik gauw door en voel aan mijn gezicht en voel dat het nat en vochtig is. Met een snelle blik kijk ik op mijn hand en zie BLOED! O boy!

'We hebben je bijna!' hoor ik dezelfde stemmetje in mijn hoofd zeggen. Kut! Ik ren een standje harder, maar precies wanneer ik in het dorpje ben vervaagt het. Wat krijgen we nou? Was ik aan het hallucineren? Ik stop met rennen en draai me om. Mijn ogen worden groot als ik de White wolf samen zie staan met Ashton, die aan het zoenen zijn. Wat te frick!

He's my mate! [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu