{2}

65 8 11
                                    

'Michael sloeg op mijn bil en ik pikte dat niet. Dus ik haalde naar hem uit en hij werd wit heet van woede. Toen wou hij me terug slaan, maar ik ontweek zijn slag en schopte op zijn pijnlijke plek. Gelijk daarna rende ik naar boven naar jou toe.' vertel ik tegen Ashton en hij kijkt me met grote ogen aan.

'Hij kan voorlopig niet lopen.' grapt hij en schiet in de lach van zijn eigen grap. Ik kan niet echt mee lachen om zijn grap en kijk naar de kast, waar gebonk uit komt. Terwijl Ash nog altijd om zijn eigen grap lacht, loop ik naar de kast. Wat heeft Ashton hier verborgen? Ik pak de kastdeur vast, maar dan voel ik dat Ash me weg trekt.

'Niet aankomen!' zegt Ashton geheimzinnig. 'Hoezo niet? Je verbergt toch niet iets voor mij of wel soms?' vraag ik nieuwsgierig. 'Mijn geheim! Niet bestemd voor mijn mate!' zegt hij pissig en duwt me zijn kamer uit. Met een klap gaat die dicht en even later hoor ik geluid uit zijn kamer komen. Ik moet en zal te weten komen, wat in die kast zit! Al moet ik mijn leven er voor geven.

Langzaam loop ik naar beneden en kom Luke in de gang tegen. 'Hey Luke, weet jij wat Ash in zijn kast verborgen houdt?' vraag ik met een op getrokken wenkbrauw. 'Nee, hoezo?' vraagt Luke verbaasd. 'Owh, ik was net bij hem op zijn kamer en hij stond bij z'n kast.' zeg ik en Luke knikt dat hij het begrijpt.

'Wil je dat ik in zijn kast kijk?' vraagt Luke en ik knik. Hij geeft me een knuffel en loopt dan naar boven toe. Nu hopen dat het raadsel word opgelost. Stiekem glip ik naar de tuin, waar tot mijn spijt Michael en Calum zitten.

'Wat doe je buiten? Je mag hier niet zijn.' zegt Calum die opstaat en mijn kant op komt lopen.

'Mag ik geen luchtje scheppen?' vraag ik beteuterd. Hij zucht en zegt er niks meer over. Ik kijk naar boven naar Ashtons raam, maar helaas is zijn gordijn dicht. Gloeiende! Ik kan dus niet via het raam naar binnen gluren.

'Kom anders bij Michael en mij zitten.' stelt Calum voor. Ik kijk met bange ogen naar Michael en schud snel mijn hoofd. 'Nee, dank je. Ik ga naar binnen.' zeg ik en loop de woonkamer terug in. Ik laat me vallen op de bank en hoor geschreeuw van boven komen. Dat zullen Luke en Ash wel zijn.

Ik zucht als ik na zeker 15minuten hun nog steeds hoor schreeuwen. Waarom heb ik Luke gevraagd of hij wou kijken? O ja, ik zal en moest het perse weten!

'Hey Saar!' hoor ik Michael zeggen, die met een vieze grijs op me afkomt lopen. Wat moet hij nou weer?!

'Wat moet je van me?!' vraag ik bod en kijk hem bang aan. 'Niet zo bod doen, kleintje!' zegt Michael en gaat boven op mijn schoot zitten. Hij komt met zijn hoofd naar mij toe en begint kusjes te geven vanaf mijn kaak naar mijn mond. Vervolgens kust hij me op mijn mond en tikt met zijn tong tegen mijn onderlip aan. No way! Ik geef hem echt geen toegang en duw hem van me af. Snel ren ik weg naar mijn kamer en verstop me daar onder de deken. Help! Dalijk wilt hij het met me doen!

'Saar, waar ben je?' hoor ik even later Luke vragen.

'Hier.' zeg ik en kruip onder de deken vandaan. 'Wat is er gaande?' vraagt Luke en ik leg alles aan hem uit.

He's my mate! [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu