Njegova ruka našla se na mojoj te sam istu sklonila.
J:,,Ne dodiruj me."
L:,,Izvini,nisam hteo ništa loše."
J:,,A kako bi to ti mogao da mi pomogneš?."
L:,,Da te odvezem kući,potreban ti je odmor.Razumem te potpuno,tako sam se i ja osećao kada mi je preminula majka i dan danas se osećam prazno iznutra i nedostaje mi."
Izgovorio je to sa puno tuge u glasu.Njegove oči napunile su se suzama koje su svaku sekundu bile spremne da skliznu iz očiju.
J:,,Žao mi je."
Mogu reći da je njegova bol i tuga mnogo jača.Njemu je umrla majka,žena koja ga je dovela na ovaj svet koja je bila najvise tu uz njega kroz odrastanje.Bodrila ga je u svemu.I sada je nema.
Nisam želela da dođe do toga da mi priča o tome.Uvek se još više rastužim kada slušam drugoga koji priča svoju ispovest.Ne mogu da zamislim sebe u istoj situaciji.
U ovoj situaciji ne mogu zamisliti sebe da mi se isto desilo,da mi umre majka.
J:,,Nisam želela da pričaš o tome,jako mi je žao."
L:,,Nema veze,podelio sam to sa tobom.Iako sam te malo pre upoznao mogu videti da si veoma draga i da prolaziš kroz ogromnu tugu baš kao i ja.Znam da to zvuči suludo ali imao sam potrebu tebi to da kažem."
Niko mi do sada tako nešto nije rekao,on je prva osoba.Veoma su me dirnule te njegove reči pune iskrenosti.
J:,,Hvala ti što me razumeš,ja se takođe saosećam sa tobom ne mogu zamisliti sebe u takvoj situaciji."
L:,,Šta da ti kažem,to je život,pun prepreka,sreće,tuge,gubitka.."
Nisam znala šta da kažem,potpuno je upravu život ume da bude veoma surov.
J:,,Hvala ti što želiš da mi pomogneš."
L:,,Uvek,da li bi mi dopustila da te odvezem kući?,nisi u stanju takva da odeš sama."
Iako sam prvobitno bila pomalo uplašena da li će da mi naudi uvidela sam da je on sasvim dobar momak koji samo želi da pomogne.
J:,,Može,hvala ti."
L:,,Neće ti se ništa desiti,obećavam."
YOU ARE READING
"𝑇𝑟𝑎𝑔 𝑛𝑎 𝑠𝑟𝑐𝑢"
Mystery / ThrillerValerija,njen život baš i nije lep kakvim se čini.Modeling joj je posao iz snova,koji će joj se ostvariti.Ali da li će biti dobra ideja da bude model baš te firme?.Čim kroči u tu firmu njeno mišljenje da će sve biti u najboljem redu će je zavarati. ...