Sutradan
Bude me sunčevi zraci koji se probijaju kroz roletne mog prozora.Otvaram umorno oči,pitajući se koliko sam dugo spavala.Bacim pogled na zidni sat koji je svojim crnim kazaljkama pokazivao 9:30.Odlučim da ustanem,polako ali oprezno kako ne bi pogoršala stanje.Ustanem nekako te stanem u jednom mestu ne pomerajući se,ujedno držeći se za krevet.Manje me boli nego juče,ali ipak moram da prebrodim to i da hodam.Napravim jedan korak,zatim drugi,treći..Polako ali oprezno počinjem da hodam prema izlazu iz sobe,trpeći bologe u nogama.Danas je trebao da mi bude predivan dan.Otišla bi na posao i radila ono što volim.Ali sudbina koliko god može biti čudesna tako može biti i okrutna.Nakon higijene koju sam završila u kupatilu krenem prema kuhinji.
J:,,Dobro jutro."
Njena ženska figura se okrenula te se susrela sa mojim nasmejanim osmehom na licu.
Koliko god mi bilo teško,uvek sam činila da drugi misle suprotno.
,,Ćeri,zašto nisi u krevetu?"
Sa glasom punim zabrinoću me upita.
J:,,Morala sam da hodam,ipak ne mogu stalno biti u krevetu."
,,Moramo kod lekara"
Kaže ona sipajući sok u čašu.
Sednem na stolicu te joj odgovorim.
J:,,Kad?."
,,Čim doručkujemo idemo"
Pruži mi čašu sa sveže isceđenim sokom od pomorandže.
Uzmem ga u ruke te počnem piti.
Osvežilo mi je moje trenutno suvo grlo.
J:,,U redu."
Popivši sav sok iz čaše odložim istu sastrane.
Prekrasan miris kiflica se širio po celoj kući,po čemu se može zaključiti da je doručak gotov.
Rukavicom izvadi vrući oval sa puno kiflica.
,,Tvoje omiljeno"
Stavi oval na sto izgovorevši jednu istinu koja se tiče mene.
Obožavam kiflice sa eurokremom.
J:,,Njam."
Nisam imala stpljenja za čekanje,kako bi se ohladile već sam viljuškom stavljala jednu po jednu na tanjir.
Kratak i veoma jasan zvuk se oglasio na mom telefonu.
Bacila sam pogled na ime kontakta koje mi je pustilo poruku.
Čitko velikim slovima na ekranu je pisalo "LAZAR".
YOU ARE READING
"𝑇𝑟𝑎𝑔 𝑛𝑎 𝑠𝑟𝑐𝑢"
Mystery / ThrillerValerija,njen život baš i nije lep kakvim se čini.Modeling joj je posao iz snova,koji će joj se ostvariti.Ali da li će biti dobra ideja da bude model baš te firme?.Čim kroči u tu firmu njeno mišljenje da će sve biti u najboljem redu će je zavarati. ...