3.DEO

43 2 0
                                    

Još veća trema me je uhvatila kada sam izašla na pistu,nakon što je starija žena prozvala moje ime.
Gomilu lica bila su uprta u mene i među tom gužvom mogla sam videti moju najveću podršku,svoju majku.
Krenula sam da idem pravo sve do kraja piste,sa stavom i veoma elegantnim hodom koji smo učili u manekenstvu.
Usresredila sam se samo na jednu tačku te sam stala na kraju piste pozirajući i pokazivajući haljinu.
Svi su počeli da tapšu a blicevi su blještali svaku sekundu.
Od svega toga trema je naprosto iščezla te sam nastavila da poziram pokazivajući moj osmeh za koji su svi rekli da je savršen.
Vraćajući se elegantnim hodom idalje se moglo videti slikanje i tapšanje.
Kada sam se vratila u sobu za šminkanje Emili me je čvrsto zagrlila sa ogromnim osmehom na licu.
E:,,Svaka ti čast,bila si prekrasna na pisti".
J:,,Hvala ti puno".
Uzvratila sam joj zagrljaj.Te sam i ja počela sama sebi da se divim,sobzirom na to da do sada nisam čula tako ogroman aplauz i slikanje za prethodne modele.
Razdvojile smo se te je Emili morala da ide kod još jedne devojke koja je prethdno pozirala,kako bi joj skinula šminku.
Ušla sam u kabinet za presvlačenje i skinula haljinu u nameri da je vratim i da se presvučem u moju haljinu u kojoj sam došla.
Međutim čim sam izašla obučena u crvenu haljinu sa belom u ruci,Emili mi je prišla i rekla.
E:,,Valerija,nema potrebe da vraćaš haljinu.Ja sam je dizajnirala ja ću i da ti je poklonim."
Ogroman osmeh mi se pojavio na licu samom saznajom da je ona dizajnirala ovu haljinu i da mi je poklanja.
Od ogromne sreće još čvršće sam je zagrlila,zbog čega se na njenom licu pojavio još veći osmeh.
J:,,Hvala ti puno!,nisam znala da si je ti dizajnirala prelepa je!."
E:,,Nisam želela da znaš,htela sam da bude tajna i iznenadila sam te."
J:,,Stvarno si divna,trebalo bi više da se družimo."
E:,,Naravno,baš si gotivna."
Svi su završili te je bilo vreme da se odredi manekenke koje će pretstavljati dve poznate firme.
Starija žena sa početka kastinga je krenula da proziva najbolje manekenke između kojih trebaju da se izaberu dve.
Prozivala je redom devojke  koje su  bile savršene na pisti.
Srce mi je brže zakucalo kada sam među tim imenima čula i svoje.

"𝑇𝑟𝑎𝑔 𝑛𝑎 𝑠𝑟𝑐𝑢"Where stories live. Discover now