4.DEO

44 2 2
                                    

Sva uzbuđena sam izašla na pistu i stala pored četiri devojke koje su takođe bile izabrane za najbolje danas.
Sledio  je trenutak u kojem počinjete da se znojite i u kojem vam srce poludi.
Baš te simptome sam i ja imala sada,taj osećaj kada je veoma napeto.
X:,,Sada ćete saznati koje su od vas izabrane da pretstavljaju  jednu od ovih firmi "Glamour Style" i "Fashion WEEK."
Bilo je sve više napeto,samo sam pogledala u svoju majku koja se molila da ja budem ta.Zatvorila sam oči znajući da se ispred mene nalazi gomilu dizajnera i fotografa kao i ostalih ljudi.
Sve ove ostale devojke su imale veoma nekako pokvaren izraz lica kao da je svaka od njih bila sigurna da će baš ona biti izabrana.
X:,,Ii ovogodišnje manekenke koje su izabrane su."
Napravila je dramsku pauzu.
X:,,Kloe Peterson i Valerija Rouz."
Od tolike sreće sam vrisnula i zaplakala,ne mogu da verujem da sam ja baš ta koja će biti glavni model jedne od tih firmi.
Svi su tapšali,a sreća moje majke je bila ogromna.Popela se na pistu i čvrsto me zagrlila.
M:,,Ponosna sam na tebe,sunce moje."
J:,,Hvala ti mama."
Kada smo se odvojile pružila sam ruku drugoj manekenki koja je takođe dobila mesto top modela jedne od ovih firmi.
J:,,Svaka čast,čestitam."
K:,,Hvala,takođe."
Veoma je druželjubivo uzvratila,tako da sam mogla videti da je baš dobra osoba.
Emili se takođe pojavila pored mene i čestitala mi je,zbog čega sam joj bila zahvalna.
X:,,Ovako,Kloe Peterson će biti top model "Fashion Week" firme a ti Valerija ćeš biti "Glamour Style"."
Napokon želja mi se ostvarila,postala sam top model najpoznatije firme modelinga.

Ana,verujem da me vidiš sad i da si srećna što sam ostvarila svoj san.Uvek si mi govorila da nastavim svoj put prema cilju,ma koliko god sam ja mislila da se to neće desiti.Bila si upravu,uspela sam i to zahvaljujući tebi.Hvala ti!.

Polako svi su krenuli da se razilaze,sem novinara i šefova tih firmi koji su nam prišli.
Iznenadila sam se kada mi je prišao veoma mlad momak odprilike mojih godina.

"𝑇𝑟𝑎𝑔 𝑛𝑎 𝑠𝑟𝑐𝑢"Where stories live. Discover now