Vreme je postalo veoma tmurno baš kao i moja osećanja.Oblaci su se spremili za kišu,a nebo je poprimalo tamno sivu boju.Nebo plače.Kiša označava suze,nekad toliko puno pada, retko kad možete videti da male kapljice kiše pada iz oblaka.
Otvorila sam kišobran koji mi je pomogao da ne postanem mokra.
Sve više i više sam se približavala mestu na kojem je ona.Što sam se bliže približavala to mi je bilo još gore.Jači bol osetim u predelu srca,kao da me neko pritiska.A oči počinju da me bole od suza koje se nisu zaustavljale.Sakrila sam se nekako da me neko ne vidi,posmislio bi ko zna šta.
Slušajući kišu koja pljušti uzdahnula sam,kako bi udahnula hladnog vazduha.
Ali beton je bio toliko vreo prethodno da sada,kada pljušti kiša isparava sva toplota iz istog,te čini vazduh zagušljivim.
Stigla sam.Oko mene nalazi se ogroman broj grobova tako sam krenula da tražim njen.
U daljini mogla sam čuti neki glas koji doziva moje ime.Nisam mogla da ga prepoznam bio je tih ali jasan da ga čujem.
Na prvi mah,pomislila sam da sam umislila ali kada sam opet krenula da koračam sve više i više se čuo.
Krenula sam da pratim taj isti glas,koji me je doveo na mesto koje tražim.
"Ana Logman" izgovorila sam njeno ime i prezime čitajući sa kamenog spomenika.
Stavila sam ruku na usta jecajući.
J:,,Želela sam da te posetim iako znam da si na verovatno boljem mestu."
Prstima sam pomilovala njeno ime i prezime plačući.
Nijedne žive duše nije bilo oko mene,tako da sam sasvim mogla da ispoljim svoje emocije.
Kiša je vremenom prestajala,postala je sve manja.Samo poneka kapljica se pojavila.
Ali tmurno vreme se nije popravilo,krenuo je blag vetar da duva koji mi je skroz raščupao kosu.
No nisam marila za to,sklonila sam je sa lica i sa ogromnom tugom i bolom dodirivala zemlju pod kojom je zakopana Ana.
J:,,Zašto mi nisi rekla?,zašto si me ostavila samu da patim ne znajući to?.Zašto sam ja morala jedino poslednja da saznam?."
Nisam mogla da dobijem odgovor,ali ipak sam želela da je pitam jer znam da je ona tu i da me čuje.
Zemlja je postala mokra od mojih suza koje su non stop kapljale na tu zemlju.To sam mogla osetiti po rukama koje su postale prljave od vlažne zemlje koja se zalepila za prste.
J:,,Znaš,uspela sam.Sutra će biti moj prvi dan posla.Presrećna sam zbog toga,nadam se da si i ti.Uspela sam u svom cilju zahvaljujući tebi,još jednom,hvala ti previše.Da nije bilo tebe nikada ne bih nastavila sa modelingom."
YOU ARE READING
"𝑇𝑟𝑎𝑔 𝑛𝑎 𝑠𝑟𝑐𝑢"
Mystery / ThrillerValerija,njen život baš i nije lep kakvim se čini.Modeling joj je posao iz snova,koji će joj se ostvariti.Ali da li će biti dobra ideja da bude model baš te firme?.Čim kroči u tu firmu njeno mišljenje da će sve biti u najboljem redu će je zavarati. ...