1.DEO

69 2 0
                                    

Nalazila sam se u njenom čvrstom zagrljaju koji je davao meni u ovom trenutku puno snage.Tiho sam jecala puštajući  suze koje nisu mogle da se zaustave.Njena majica je postala mokra u predelu grudnog koša na kojem sam plakala.Nije marila za to,samo me je još više pritisla uz sebe.
J:,,Mnogo mi nedostaje!".
Jedva izgovorevši kroz plakanje.
M:,,Znam,ali sine moraš da barem prikriješ to u sebi.Nemoj da dopustiš da ostali znaju razlog tvoje tuge."
J:,,Znam mama,ali teško je da se praviš da si srećan a vrlo dobro znaš da nisi."
M:,,Znam dušo,ali takav je život.Nekad moraš da nabaciš lažan osmeh koji u neku ruku može da ti pomogne."
J:,,Kako?."
Znam da je ona upravu ali ne razumem kako da se ponašam normalno,kao da ništa nije bilo.A u sebi da se raspadam.
M:,,Polako,vremenom ćeš shvatiti.A sada idemo da se spremimo za kasting."
J:,,U redu,brzo silazim."
Nasmejala se i pomilovala lice te je zatim ustala i otišla.
Obrisala sam suze i otvorila orman da  bi našla savršenu haljinu koju bi nosila sve do kastinga.
Kako bi našla idealnu haljinu, pola stvari sam bacila na krevet.
Napokon sam pronašla prekrasnu crvenu haljinu sa čipkanim bretelama.
Uže haljine poput ove su mi prelepo stajale,skroz su mi bile uz telo te su se videle moje obline.
Obukla sam je i vratila stvari u orman.
Nisam složila sve jer će me to čekati kada stignem kući.Sela sam ispred ogledala krećući da stavljam veoma tanak sloj korektora ispod očiju.Sasvim dovoljno da mi prikrije podočnjake.
Nikada nisam preterivala sa šminkom,uvek sam je umereno stavljala.
Nisam nikada želela da budem privlačna samo sa šminkom na licu,momak treba da zavoli devojku onakvu kakva jeste,a ne sa tonom šminke.
Kada sam završila šminkanje i time prikrila svaki trag koji bi me odao i pokazao da sam plakala,ustala sam i sišla u trpezariju.
,,Danas je tvoj dan,zablistaj na pisti" rekla sam sama sebi u bradu.
Uvek sam bila samouverena,kao i sada.
Nikada nisam padala niti odustajala od svog cilja.Moj sadašnji cilj jeste da budem savršena na pisti i da me izaberu za manekenku koja će pretstavljati njihovu firmu.
,,Nasmeši se,ne pokazuj emocije.." uzdahnula sam rekavši.
Ispred me je čekao mamin auto u kojem se ona već nalazila.

"𝑇𝑟𝑎𝑔 𝑛𝑎 𝑠𝑟𝑐𝑢"Where stories live. Discover now