10.DEO

28 1 1
                                    

Njegove čvrste ruke su me podigle te me je na taj način nosio sve do automobila.Nosio me je kao da u rukama ima pero nimalo mu nisam bila teška,što sam mogla da čujem lično od njega.
J:,,Jel sam teška?,ako jesam spusti me nekako ću sama ići."
L:,,Nisi mi teška,neču ti dozvoliti da sama ideš,kad imaš mene."
J:,,Hvala ti."
Nimalo nije zastajao očito mu nisam bila teška.Veoma je snažan što se može primetiti po njegovim izrazitim bicepsima.
Malo me je bilo sramota što me nosi tako da sam poprimila crvene krugove na obrazima i izbegavala njegove oči,gledala sam samo pravo.
L:,,Nema potrebe da se stidiš ili da te je sramota."
Nasmejao se slatko rekavši to.
J:,,Nikada me niko nije nosio od momaka."
Spustio me je na sedište kada smo stigli kod automobila.
L:,,Pa dobro,sada sam te ja nosio.Ovo ti je prvi put nije to ništa sramotno."
Odgovorio je a zatim zalupio vrata te je seo na vozačevo sedište.
J:,,Još jednom,hvala."
L:,,Nema na čemu,bilo mi je zadovoljstvo da pomognem tako lepoj devojci."
Pogled je bacio na moje oči,na njegovom licu pojavio se osmeh koji je isticao rupice na obrazima.
Zatvorio je i svoja vrata a zatim pritisnuo gas.
L:,,Dakle gde idemo?."
J:,,Do moje kuče."
Rekla sam mu ime ulice kao i broj gde treba da me odveze.
L:,,U redu."
Tišina je nadvladala on se usresredio na vožnju dok sam ja pomno gledala prirodu kroz prozor.
Na kratko osetila sam bol u nozi kada sam istu pomerila malo.
Jauknem,te se on trgne i sa puno zabrinušću me pogleda.
L:,,Jel sve u redu?."
J:,,Zabolela me je noga."
L:,,Stvarno si pridobila rane na nogama pa te boli,moraš da odeš kod lekara.Idi sutra kod lekara,ja ću da te odvezem a danas samo stavi hladnu oblogu."
J:,,Ne mogu sutra i da želim."
L:,,Zašto?."
J:,,Sutra idem na posao,prvi dan mi je."
L:,,Važnije ti je zdravlje.".

"𝑇𝑟𝑎𝑔 𝑛𝑎 𝑠𝑟𝑐𝑢"Where stories live. Discover now