12.)

116 9 2
                                    

SooRa szemszöge:

*nem kicsit voltam zavarban mikor Jungkook letett az ágyra majd fölém hajolt. Ajkaimra hajol, ami nagyon tetszett viszont matató kezeire muszáj volt ráfognom. *
-Én....kérlek ne légy olyan durva! *suttogom felnézve rá. Lassan bólint majd visszahajol ajkaimra. Hajába túrom a kezem. *
-Hagyd így! *emeli le magáról kezemet és a fejem fölé fogja. Megrázom a fejem. Arcára simítva puszilok ajkaira. Vállaira simítok és lelököm magamról. Ráülök csípőjére.

Mellkasát csókolgatom közbe csípőmet kezdem el ringatni ölét. Tagja nagyajkaim közé csúszik, ezért tökéletesen izgathattamam csiklómat. Felsóhajtva támaszkodok meg a mellkasán. Előváladéka és a nedvem miatt könnyebben mozogtam rajta. Arcára nézek, ami gyönyörben úszik. Combomra fogva emel meg egy kicsit. Tagjára fogva engedem be magamba. Megremegve feszül be a hátam. Ebben a pontban tökéletesen izgatja a G-pontomat. A lassú mozgásból lassan tértem át az ütemesebb pattogásban. Bőrünk csattogó hangja végig süvített az egész szobában. Halk nyögéseim közepette éreztem meg Jungkook erős kezeit a combomnál. Fordítva rajtam csapódik a hátam az ágynak. Lábaimat felhúzom mellkasomhoz, hogy mélyebben tudjon belém hatolni.

Pár perc elteltével Jungkook nevét nyögve élveztem el egyszere az említettel. Több orgazmusom is volt a menet alatt, de ez volt a legerőteljesebb. Zilálva hajtottam a párnára a fejemet próbálva összekapni magamat. Oldalasan elfekve enyhén felhúzott lábakkal terültem el az ágyon. Jungkook végig simított még egyszer a vaginámon majd ujját a számhoz tartotta. Zavartan húzodtam hátrébb majd realizáltam, hogy az ő nedve rajta van. Durcásan elhúzom a fejemet tőle. *

-Nyald le! *rántja vissza fejemet a hajamnál fogva. Nyüszögve fogok kezeire. Eltátom a számat. Lenyalom ujját mire elengedi a hajamat. Megsimogatom a fejemet és ránézek. Arcomra simít, de most gyengéden. Elmosolyodom. Mellkasához bújok. Megsimogatja a hajamat és elfekszik mellettem. Hasára simítok miközben mellkasára hajtom a fejemet. Felsőtestén lévő hegeket simogatom meg ujjbegyeimmel.

~ kb. 3 héttel később ~

Megvan az az érzés mikor azt érzitek, hogy valami rossz fog történni? Nekem aznap volt egy ilyen eszmecserém magammal, de nem rágódtam rajta túl sokáig. Most viszont az, hogy a havim már vagy két héttel elvan csúszva az már zavar!
Szégyenlősen kértem BoMi-tól segítséget, aki szinte egyből elment terhességi tesztet csináltatni. Mit ne mondhatnék, egy kicsikét bestresszeltem. Jungkook nem hiszem, hogy örülne neki.....sajnos...

-A terhességi tesztek ugye szoktak tévedni??!?! *tépem fel a fürdőajtót és a lányra kapom a tekintetem. Lassan vállat von, mire meghalljuk egy nem kívánt személy hangját. *

-JUNGKOOK! *röhög fel MinJi. * A kurvád terhes! *csapkodja saját lábát a lány. Ijedten kapom rá a tekintetem.*
-Hogy mivan? *köszörüli meg a torkát a férfi. Félek....*Ez igaz SooRa?!
-Én....nem én tehetek róla!! *kiáltok fel hisztérikusan. Szerintem ez volt az utolsó csepp a pohárban. Jungkook a hajamnál fogva kezdett el rángatni a pince felé. Hiába könyörögtem, zokogtam és ütögettem semmi nem hatott. Végül az szakította meg a gondolatmenetemet, hogy a hideg nyirkos földre lebaszott. Ez ugyanaz a szoba, ahol először felébredtem. Összehúzom magam.

Lassan húzza ki az övét a nadrágjából. Ijedten húzódok hátrébb.*
-Jungkook kérlek, ne haragudj!*kezdek el sírni a félelemtől.*Ne bánts! *tartom magam elé kezemeimet.*

-SooRa, értsd meg, hogy nekem nem kell gyerek. Pláne nem egy kurvától! *üt rá kezeimre a szíjjal mire sírva húzom magamhoz. Elkezdek mászni az ellenkező irányba mire rátapos a vádlimra. Felkiáltva esek el a porba. Legközelebb a hátamon érzem meg csattani a bőrt. Hangom perceken belül elment a sok sikítástól. Jungkook ezek után a hátamra fordított, ami nem volt jó a sebeimnek és ezek után csak a hasamat püfölte percekig. Vért köhögve ájuldoztam, de valahogy nem ragadott el a sötétség.

Segítség...

Fogalmam sincs mikor hagyta abba, de már csak aligha éltem. Nem emlékszem, hogy mit és meddig csinált. Amikor felébredtem egy kórházban feküdtem és ezer cső állt ki belőlem. Bármennyire is tagadnám sokkolt az eset, de a Jungkook iránt érzéseimet nem tudom megváltoztatni.

:)

Ezen kívül két rész van és az epilógus. Sajnálom, de arra egy kicsit többet kell várnotok, mert összekéne szednem magam❤ ha úgy érzed ez nem a te időszakod ne aggódj nem vagy egyedül.  Túl fogunk jutni rajta💜I purple you💜

Hozzá Láncolva //Jungkook ff.//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora