🖤0.3🖤

3K 297 207
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Ve o an tüm gerçekler yüzüme duvar gibi  çarpmıştı. Bu işaret ise resmen benden kork diye bağırıyordu....

🖤🖤🖤🖤

Korkuyla büyüyen gözlerimle yatağı bininci kez inceledim. Yatağımın üzerine gül yaprakları serpilmiş, ortasında pelüş bir sincap var ve bu sincabın etrafında benim gizlice çekilmiş bir kaç fotoğrafım ayrıca küçük bir zarf vardı.

Yatağa yaklaşıp titreyen ellerimle zarfı aldım, zarfı açarak içindeki kağıdı çıkarıp büyük harflerle yazılmış o çümlenin içimi ürpertmesine izin verdim.

HER ŞEY DAHA YENİ BAŞLIYOR BEBEĞİM

                            BİRİCİK KOCAN

Biricik kocan mı? Neyse düşünmem gereken kısım burası değil, asıl düşünmem gereken kısım bana ve aileme ne yapabileceğiydi.

İçimdeki korkuyu dizginlemeye çalışırken yatağımın üzerindeki şeyleri toplayıp bir kenara attım. Yatağa uzanınca beynimi kemiren düşüncelerden dolayı telefonu elime alıp Lee Minho yazdım ama açılan sayfadan çıkan ünlülerle sayfayı kapatıp bu sefer takma adını yazdım Lee Know yazınca önüme bir sürü haber sayfası çıkmıştı sıra sıra tüm harfleri okurken babamı korkusunu daha iyi anlıyordum, İt oğlu itin adam yaralamadan tut silah kaçakçılığına kadar her bokta parmağı vardı.

Korkum artarken her şeyi unutup uyumaya odaklandım ama bir boka yaramadı tam uyuyacam derken saçma bir düşünceyle korkum tekrar körükleniyordu ve uykum kaçıyordu.

6. denemeden sonra olmayacağına kesin bir karar verip yatağımdan kalkıp bilgisayarın başına geçip yeni bir şarkı hazırlamaya başladım en azından aklımda ki düşüncelerden bu şekilde uzaklaşabilirdim ki işe yaradı bir kaç saatlik çalışmanın ardından gözlerim kendi kendine kapanırken çalışmayı bırakıp yatağa girip kendimi uykunu gerçeklerden uzak huzur dolu kollarına bıraktım.

~~

Başımda cıyaklayan alarm sesiyle telefonu parçalama isteğimi bastıp alarmı kapatıp yataktan kalkıp elimimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim. jeongin den önce uyandığımı düşünerek onun odasına daldım ama yanıldım odasında yoktu, uyanmış hatta yatağını bile toplanmıştı.

Mutfaktan gelen güzel kokularla Jeongin in odasından çıkıp koşarak mutfağa girdim Seungmin babam kahvaltı hazırlaken chan babam kahvesini yudumlayarak onu izliyordu. "Günaydın benim kadar olmasada yakışıklı babalarım" dedikten sonra Seungmin babamı ve chan babamın yanaklarına birer buse kondurup masada yerimi alıp etrafa baktım "jeongin nerde?" diye sorunca chan babam "odasında değil mi? " diyerek başka bir soru yöneltmişti "hayır, uyandırmaya gitmiştim ama yoktu" diye cevapladım.

Babamın kaşları çatlarken Seungmin babam "Endişelenmeyin son senesi olduğu için bu aralar dersleri çok yoğun muhtemelen erken çıkmıştır arada yapıyor böyle " babamın dedikleri bana mantıklı gelmişti "Yine de onu uyarmamız iyi olucam bize haber vermeden çıkması çok sorumsuzca en azından bir süreliğine dikkat etmemiz gerekiyor " chan babama da hak veriyordum sonuçta tek düşüncesi bizim güvende olmamız.

Kahvaltımı bitirince evdekilerle vedalaşıp iş yerimin yolunu tuttum. Yolda ilerlerken telefonu çıkarıp Jeongin'i aradım ama açmadı derste olduğu düşüncesiyle msj attım

(Gönderilen)
BRO👶:
Dersin bitince bana ulaş, seni merak ediyorum.
😘😘😘
(İletildi ✅ )

Telefonu kapatıp cebime koydum felix ler kursu çoktan açmışlardır. Felix, ben ve changbin hyungun bir dans kursumuz var ama diğer kurslardan biraz farklı. Ben ve changbin hyung müziği yapıyoruz felix ise koreografi hazırlayıp öğrencilerine öğretiyor daha sonra en iyilerini seçip onlarla beraber dans edip bunu çekip youtube kanalımıza yüklüyoruz, bu sayede daha popüler olduk. Hata bir kaç kere büyük şirketlere şarkı satmışlığımız bile var.
Ama ikimizde videolarda görünmüyorduk hatta gerçek adalarımızı bile kullanmıyorduk.

İçeri girdiğimde felix ve changbin hyungun köşedeki koltukta birbirlerine sırnaştıklarını gördüğümde gülümseyerek "günaydın vıçık insanlar" dediğimde felix gülümseyere el sallarken changbin hyung kaşlarını çatarak "sanada günaydın sincap şekline bürünen sevgilimle sürekli keyfimizi bozan değişik yaratık " dediğinde felixle aynı anda gülmeye başladık, kendimi zar zor sakinleştirdikten sonra bize 'mal mısınız aq?' bakışları atan hyunguma dönüp "amk bu kadar zoruna gittiğini bilseydim daha çok yapardım." diye açıkladım ama o aynı bakışlarla bakmaya devam ediyordu.

Felix bakışların kesilmeyeceğini anlayınca ayakta duran bana dönüp gülümseyerek "Jisung otursana kahve içelim?" Hiç gecikmeden cevap verdim "Teşekkür ederim, yeni bir şey üzerinde çalışıyorum ona bakıcam " dedikten sonra kısa bir sohbet edip odama geçitim. Rahatça çalışıcağım düşünürken yine aynı şeyler olmuş ve gerçekler yüzüme vurulmuştu.

Ama bu sefer gördüğüm şey işaret değil kıyametin başladığının habercisiydi....

🖤🖤🖤🖤

Beğen+Yorum

Beğenmeniz dileğiyle 🤗🤗

I Want HimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin